Skravletråd Mandag 18 januar

moskata

Forumet er livet
ja,tenkte jeg skulle begynne en skaravletråd jeg[8D]

I dag er jeg hjemme med Isak han har kastet opp og hatt diare i hele går,men gudsjelov litt bedre i dag,men jeg sitter som på nåler selv for jeg vil ikke ha denne omgangsyken,jeg hater og spy og takler det veeeldig dårlig[:'(]

Ellers er det veldig hektisk om dagen,jobber 100% og går på kveldskole 2 kvelder i uka så derfor blir det ikke så mye tid til og svare på tråder her på mai-06 men leser de fleste og følger med[;)] skal prøve og bli litt bedre med og svare,hadde vært ksoelig og få litt fart her igjen[:)]

Fredrik og Anna begynner og bli store og typisk tenåringer om dagen,er vel helst Anna(jente vet dere[;)])som synes mamme er heelt teit,hun er litt sånn, liker og sitte litt for seg selv og pusle med ting på rommet sitt,(ikke lik meg)hun er veldig kreativ og sier hun vil bli fotograf,men en kveld ble jeg litt skravle syk,så jeg gikk ned på rommet hennes og spurte om hun ville prate litt,da hun ser oppgitt opp på meg og sier voksent "jeg har ingen ting og prate med deg om akkurat nå jeg mamma" hva gir dere med???? heheh mamma er nok ikke verdens flinkeste,beste osv osv lenger[;)][8D]

Fredrik er bare opptatt av jakt/fiske en meget stolt gut(og mamma)t som skjøt rådyr og hare her før jul,good mat[:)]

jajajaja ser ut som om jeg har tatt igjen det tapte,såååå skravle syk[:)][:)]

Ja også glemte jeg, Bensmamma håper,håper håper du tester posetivt nå!!!!![:)][:)]

Ha en kjempe fin dag alle sammen[:)]

Her holder jeg på å tørne helt snart.....Trym fikk nok en gang falsk krupp på torsdag, og fredagen kom feberen og oppkast. Nå er det mandag og han spyr fortsatt!!!! I tillegg så var Tord på 1 års kontroll på torsdag og fikk vaksine. Den reagerte han på så torsdag og fredag hadde han feber. Lørdag var han fi i formen og heilt turbo, men i går så kom diarèen, så nå sitter jeg her dautrøtt med en unge som spyr og en som driter, og med en mann som ikke er hjemme fra jobb før rundt kl 20 i kveld.....[:'(][:'(][:'(] Er vel 3. runda med omgangssjuke på ungene på 2 mnd nå....
(Dette ble en skikkelig sytetråd fra meg det gitt.....[8|])

Tjukkebollepus du har all min sympati,synes det er ille men 1 spy/diare unge jeg[8D]

Hvordan er ståa hjemme hos dere andre da???? Var ikke så stor respons her i dag på skravletråden gitt

God bedring til dere som er syke/har syke barn..

Vært på jobb jeg.. tidligvakt og fullt kjør hele dagen:) Mia og de andre 3 åringene var på åpningen av filmfestivalen og så film ute klokka ni på morgenen..hehe, de fikk frukt/godteri spyd og kosa seg masse.. Var slitne når de kom tilbake i bhg og nå er det like før hun sovner av forran tv'en..

Er sykemeldt i 50% så i morgen har jeg fri, da skal Mia og være hjemme og kose seg.
Har holdt oss friske, bare at Mia plages sånn med eksem når været er så ustabilt som nå.. svinger jo fra 4-5 plussgrader til 10 minus på under ett døgn her jo..

jeg har begynt på jobb igjen i dag.. så da var min permisjon over. har stor kosa meg med 70 unger i dag.. hæææærlig[:D]

så har jeg vært å trent!!!!!!!!!!!!!! kryss i taket.. he he he... så i dag er jeg stolt over meg selv ja[:D]

amanda har vært på 9 mnd kontroll i dag... lille store jenta vår er blitt 9600 gr og 72,5 cm. og tann nr 8 så dagens lys i helga. he he he

ho har også begynt i barnehagen og stooor trives der..

oda har blitt prinsesse vil ikke til den store gull medalje... hurra for trass!!!!! ho vil absolutt ingenting... ho vil ikke kle seg, gå i barnehagenm bli med hjem fra barnehagen, spise mat, pusse tenner, legge seg osv.... uæææææææ jeg tror jeg klikker snart....

men vilja er fortsatt vilja. bare ler og har det helt topp ho. så det er godt at ikke begge to er i trass alderen ja.

skravler selv om vi har kommet til tirsdag jeg....her hjemme er alt helt ok, ungene er heldigvis friske (selv om vi håper på vannkopputbrudd snart før jeg begynner i jobb igjen 1.feb).

Ble en lang dag på meg i dag, vært på Dolly Dimples å hjulpet ei venninne med rundvask, vasket i 17 timer i strekk i dag - og d blir hvertfall like lenge i morgen også[&o] slik er d når de skal ha stor konseptkontroll på onsdag.....MYYYYE å vaske sa du!!!

Sitter vel her og gleder meg litt til 1.feb da, ikke for at jeg skal begynne i jobb igjen, men eksen flytter den dagen - gleder meg til å få den nye hverdagen opp å gå....er så mye med hvem som skal være hjemme og hvem som sover på sofan +++ blir så utrolig sliiiiiiten!! Gleder meg til å ha huset heeeelt for meg selv og kunne rydde mitt eget rot og alt slikt.

Ja, d er tirsdag og gjett hvem som har BURSDAAAAAAG!!!!!

joda, vår alles kjære MINIMEG er 30 ÅR i dag
Hurra for deg som fyller ditt åååååår, ja deg vil vi GRATULERE!!!

Back
Topp