Skravletråd - Mandag 15. august

Honningblomsten

Forumet er livet
Hej hej jenter!
Nå sitter jeg å kjeder meg. Prøver å finne ut om det er noen bra sesongpremierer de neste ukene :)
Gleder og gruer meg til skolen starter på Torsdag! Satser på at kvalmen ikke begynner akkurat den dagen. Men det hadde jo vært typisk da. Desuten blir jeg utrolig bil/buss/togsyk når jeg er gravid :S Litt dumt med tanke på at jeg har minst to-tre timer med reising hver dag :/

Lillegutt er i seng, og det trengte han, for han var såå overtrøtt! :)

Foresten! Jeg driver å sikler på vogner :P Har så lyst på en ny vogn til spira + en søskenvogn :D Kan ikke bruke vogna til lillegutt til spira, for den bruker jo han selv i barnehagen :)
Har emmaljunga til gutten, men har lyst til å prøve noe annet med neste :D
Kanskje brio eller simo :) Bugaboo liker jeg også :) Men hvis jeg skal ha en bugaboo vil jeg gjerne ha donkey (søskenvogna), men den er jo så sinnsykt dyr..

hei og god kveld

sitter her og venter på mannen skal komme hjem, han måtte rykke ut til en større ulykke ikveld og vet ikke når han kommer hjem.......

jeg skal og ha ny vogn denne gangen, solgte duoen da jeg ikke hadde umiddelbare planer om flere barn og nå vil jeg ha en mindre og lettere siden det kommer en vårbaby som ikke vil ha behov for stor vinterpose med en gang og flere mnd.fremover. tenker på citycross eller teutonia spirit, vil ha en der sportsdelen kan være snudd mot deg når en skifter til den.

Back
Topp