Skravletråd Liljekonvall

Fy fader, så utrolig frustrerende! Tenkte å starte med litt lavkarbo siden det skal være bra for kroppen når man sliter med infertilitet.
Gått opp 80gr siden lørdag!!! Noe så utrolig frustrerende!
Håper på bedre tall i morgen tidlig. Er ikke gøy å bli kicket ut av krigen etter bare 1 uke for den dumme dumme kroppen min ikke samarbeider
 
Fy fader, så utrolig frustrerende! Tenkte å starte med litt lavkarbo siden det skal være bra for kroppen når man sliter med infertilitet.
Gått opp 80gr siden lørdag!!! Noe så utrolig frustrerende!
Håper på bedre tall i morgen tidlig. Er ikke gøy å bli kicket ut av krigen etter bare 1 uke for den dumme dumme kroppen min ikke samarbeider

Det er mange ting som kan gjøre at man midlertidig går opp i vekt, så ikke gi opp helt enda. Samtidig må du følge med og justere etter hva som funker for deg.
Jeg har merket at appelsin senker vektnedgang hos meg. Svigermor går ikke ned om hun spiser banan.
 
Det er mange ting som kan gjøre at man midlertidig går opp i vekt, så ikke gi opp helt enda. Samtidig må du følge med og justere etter hva som funker for deg.
Jeg har merket at appelsin senker vektnedgang hos meg. Svigermor går ikke ned om hun spiser banan.

Jeg skal holde ut og fortsette :) var bare så utrolig frustrerende :(
Men, jeg får ikke i meg nok fett. Men jeg er langt over på protein hver dag.
Må nok spise mindre protein og mer fett.
Tenker å ha i en ekstra ss mct olje i smoothien.
 
Det er mange ting som kan gjøre at man midlertidig går opp i vekt, så ikke gi opp helt enda. Samtidig må du følge med og justere etter hva som funker for deg.
Jeg har merket at appelsin senker vektnedgang hos meg. Svigermor går ikke ned om hun spiser banan.


Det her er jo kun lunch og frokost.
Holder meg under 50gr karbohydrater i hverdagen. På fredag blir det litt ekstra pga tortilla til tacoen ;)

Screenshot_20190122-104315_Lifesum.jpg
 
Jeg skal holde ut og fortsette :) var bare så utrolig frustrerende :(
Men, jeg får ikke i meg nok fett. Men jeg er langt over på protein hver dag.
Må nok spise mindre protein og mer fett.
Tenker å ha i en ekstra ss mct olje i smoothien.

Jeg brukte kremfløte. Min favorittoppskrift med kremfløte er kålstuing.
Skjær opp hodekål, stek i en kasserolle til den er gyllen, ha i kremfløte og la den koke inn. Pass på temperatur, da det skiller seg om det blir for høy temperatur. Av og til spiste jeg den slik, men av og til tilsatte jeg andre ting. Paprika, asparges, strimlet svinekjøtt etc. Måtte bare dele, for det er så godt :D
 
Jeg brukte kremfløte. Min favorittoppskrift med kremfløte er kålstuing.
Skjær opp hodekål, stek i en kasserolle til den er gyllen, ha i kremfløte og la den koke inn. Pass på temperatur, da det skiller seg om det blir for høy temperatur. Av og til spiste jeg den slik, men av og til tilsatte jeg andre ting. Paprika, asparges, strimlet svinekjøtt etc. Måtte bare dele, for det er så godt :D

Kålstuing er det beste ❤❤
 
Fy fader, så utrolig frustrerende! Tenkte å starte med litt lavkarbo siden det skal være bra for kroppen når man sliter med infertilitet.
Gått opp 80gr siden lørdag!!! Noe så utrolig frustrerende!
Håper på bedre tall i morgen tidlig. Er ikke gøy å bli kicket ut av krigen etter bare 1 uke for den dumme dumme kroppen min ikke samarbeider
Gi det 2 uker før du forventer at det virker. Det er en stor omstillingsprosess for kroppen. Vær også forberedt på ketoflu. Jo mer konsekvent du er, jo raskere går det over. Om du går litt opp de to første ukene så er det bare fint. Slanking er et maraton, ikke en sprint. Spis gjerne ekstra mye fett de to ukene selv om det betyr at du får i deg mye mer kalorier enn forbruket.
 
Fy fader, så utrolig frustrerende! Tenkte å starte med litt lavkarbo siden det skal være bra for kroppen når man sliter med infertilitet.
Gått opp 80gr siden lørdag!!! Noe så utrolig frustrerende!
Håper på bedre tall i morgen tidlig. Er ikke gøy å bli kicket ut av krigen etter bare 1 uke for den dumme dumme kroppen min ikke samarbeider
Vi andre for stå på ekstra hardt de to første ukene, så ingen på vårt lag ryker. Hold ut! :Heartred
 
Det er mange ting som kan gjøre at man midlertidig går opp i vekt, så ikke gi opp helt enda. Samtidig må du følge med og justere etter hva som funker for deg.
Jeg har merket at appelsin senker vektnedgang hos meg. Svigermor går ikke ned om hun spiser banan.
Banan er en artig frukt sånn sett. Folk reagerer veldig forskjellig på den. Jeg er blant dem som nesten ikke får blodsukkerstigning av banan.
 
Gi det 2 uker før du forventer at det virker. Det er en stor omstillingsprosess for kroppen. Vær også forberedt på ketoflu. Jo mer konsekvent du er, jo raskere går det over. Om du går litt opp de to første ukene så er det bare fint. Slanking er et maraton, ikke en sprint. Spis gjerne ekstra mye fett de to ukene selv om det betyr at du får i deg mye mer kalorier enn forbruket.

Ja, får holde ut ;)
Jeg håper virkelig det vil fungere!
 
Fytti katta så sliten jeg er. Treningsutfordringen er hard!
 
Banan er en artig frukt sånn sett. Folk reagerer veldig forskjellig på den. Jeg er blant dem som nesten ikke får blodsukkerstigning av banan.

Jeg tror ikke jeg får det heller, men vi får se. Jeg spiser banan hver dag :)
 
Fytti katta så sliten jeg er. Treningsutfordringen er hard!

Bare vent, det blir verre :D:hilarious:
Eller bedre, alt etter hvordan du ser det. Nå er det 20 min hver dag, men det kan også være et visst antall minutter per uke. Hva passer best for deg?
 
Banan er en artig frukt sånn sett. Folk reagerer veldig forskjellig på den. Jeg er blant dem som nesten ikke får blodsukkerstigning av banan.

Jeg har en halv frossen banan i smoothien om morgenen. Den hjelper med å holde meg mett lenger :)
 
Bare vent, det blir verre :D:hilarious:
Eller bedre, alt etter hvordan du ser det. Nå er det 20 min hver dag, men det kan også være et visst antall minutter per uke. Hva passer best for deg?
Jeg har doblet. 40 min per dag:dead: 20 min kondis og 20 min styrke.
 
Hvordan har dagen deres vært så langt? :)

Jeg har vært hos kiropraktor i dag, fikk "knekt" opp ryggen :hilarious: og skal få såler, så jeg snart kan trene opp løping litt igjen :D
Nå er lille i seng, så tid for litt egentid før trening :)
 
Ble to trilleturer på minsten i dag 30 poeng. Og jeg går inn for 3 dagen uten snop. Sukkerfrie alternativer er en god ting :) og jeg teller ned dagene til en liten sjokoladebit i helgen etter utfordringen :)
 
Bare vent, det blir verre :D:hilarious:
Eller bedre, alt etter hvordan du ser det. Nå er det 20 min hver dag, men det kan også være et visst antall minutter per uke. Hva passer best for deg?

Spørsmål. Karbohydrater i krydder. Regner du det med?
 
Back
Topp