Skravletråd Liljekonvall

Jeg er litt usikker på om sykkelturen min til sats er trening eller mosjon. Er jo mer intenst enn å gå. Jeg gikk for mosjon og rundet 9 minutter opp til 10. Kompromiss:)

Husk at man må trene hele 5 min for 5 poeng og mosjonere 10 min for 5 poeng.
 
Husk at man må trene hele 5 min for 5 poeng og mosjonere 10 min for 5 poeng.
Jepp. Og jeg var underveis i 9 minutter. Sier jeg det er trening, så blir det 5 poeng. Sier jeg mosjon så mangler det ett minutt på 5 poeng. Men jeg gikk jo sikkert mer enn ett minutt etter jeg parkerte sykkelen, og bikket dermed 10 min inkludert gåing, så dermed tenker jeg det er ett fett om jeg skriver det som 5 poeng for 5 min trening eller 5 poeng for 10 min mosjon. 10 poeng er det uansett ikke for det minuttet eller to som jeg gikk fra sykkelen og inn var ikke trening:)
 
Holder du deg mett da? Har du en fysisk krevende jobb?
Spiste masse til frokost og sen lunsj. Skal bare holde fram til middag. Men ellers så blir jeg mett av en stor porsjon:) Jobben min er av det daffe slaget. Kontor. Men nå er jeg hjemme med baby.
 
Spiste masse til frokost og sen lunsj. Skal bare holde fram til middag. Men ellers så blir jeg mett av en stor porsjon:) Jobben min er av det daffe slaget. Kontor. Men nå er jeg hjemme med baby.

Skjønner :) Jeg har to jobber. Ene er butikk jobb på et kjøpesenter. Det er null problem. Vaktene er aldri lenger enn 6 timer og jeg har tilgang til vann, toalett og er inne i varmen.
Andre jobben så er jeg trafikkdirigent. Jeg står ute og kan ha opp til 14 timers dager. Jeg har ikke mer vann enn det jeg har med selv. Jeg har ikke tilgang til toalett og er ute hele dagen.
Jeg sliter med å finne mat som holder meg mett, holder energi nivået oppe og drikke nok vann når jeg ikke har toalett.
Har en veldig liten blære og må tisse ofte. Så jeg må finne ut av det
Har du tips, så blir jeg happy :D
 
Skjønner :) Jeg har to jobber. Ene er butikk jobb på et kjøpesenter. Det er null problem. Vaktene er aldri lenger enn 6 timer og jeg har tilgang til vann, toalett og er inne i varmen.
Andre jobben så er jeg trafikkdirigent. Jeg står ute og kan ha opp til 14 timers dager. Jeg har ikke mer vann enn det jeg har med selv. Jeg har ikke tilgang til toalett og er ute hele dagen.
Jeg sliter med å finne mat som holder meg mett, holder energi nivået oppe og drikke nok vann når jeg ikke har toalett.
Har en veldig liten blære og må tisse ofte. Så jeg må finne ut av det
Har du tips, så blir jeg happy :D
Ville gått for egg, kjøtt og melkeprodukter til mat. Du må da få pauser på 14 timer? Høres umenneskelig ut uten tilgang på toalett
 
Ville gått for egg, kjøtt og melkeprodukter til mat. Du må da få pauser på 14 timer? Høres umenneskelig ut uten tilgang på toalett

Ja, man står på veien i 1 time, så halvtime pause i bilen. Sånn er det hele dagen.
Nei, som regel er vi på steder hvor vi ikke har tilgang til toalett. Hvis man må nr.2, så må man bruke den ene pausen til å bruke firmabilen til å kjøre til nærmeste bensinstasjon.
Firmabilen blir jo brukt som en buffer på veien, tilfelle det kommer en fjott som ikke følger med. Bedre at de kjører inn i bilen, enn på oss. Pluss den har jo blinkere på som varsler om at det er noe/noen i veien.
 
Hadde håpet at søtsuget skulle være lettere å takle i dag, men det er det virkelig ikke :sad010
 
Hadde håpet at søtsuget skulle være lettere å takle i dag, men det er det virkelig ikke :sad010
Hold ut tre dager, så tipper jeg det blir enklere etterpå. Og unngå å være sulten mens du avvendes. Du har min medfølelse. Hjelper det kanskje med mandler eller noe slikt når søtsuget er som verst?
 
Ja, man står på veien i 1 time, så halvtime pause i bilen. Sånn er det hele dagen.
Nei, som regel er vi på steder hvor vi ikke har tilgang til toalett. Hvis man må nr.2, så må man bruke den ene pausen til å bruke firmabilen til å kjøre til nærmeste bensinstasjon.
Firmabilen blir jo brukt som en buffer på veien, tilfelle det kommer en fjott som ikke følger med. Bedre at de kjører inn i bilen, enn på oss. Pluss den har jo blinkere på som varsler om at det er noe/noen i veien.
Må være spesielt tøft når man har mensen eller er gravid.
 
[..]
Jeg sliter med å finne mat som holder meg mett, holder energi nivået oppe og drikke nok vann når jeg ikke har toalett.
[..]
Når det gjelder mat som metter så erfarte jeg på streng lavkarbo (15-30g karbo per dag) at sult-følelsen så og si forsvant. Så jeg testet en kortvarig faste. Tre dager på bare vann og kaffe. Gikk overraskende fint, med bra energinivå og ingen sult, bare «lyst på» mat, siden det jo er godt;) Kun ting med høy puls som føltes ekstra slitsomt.
 
Må være spesielt tøft når man har mensen eller er gravid.

Mensen er en stor utfordring. Det skal jeg være ærlig om. Ellers går det greit.
Aldri vært gravid, så det vet jeg ikke enda
 
Har klart det merkelig nok med 2 dager uten snop nå. Selv om både sjokolademuffins og marshmallows er tilgjengelig.

Men gikk på butikken i sted og gikk forbi helsehylla. Tells atkinsbarer og nutrilett bar som snop?
 
Har klart det merkelig nok med 2 dager uten snop nå. Selv om både sjokolademuffins og marshmallows er tilgjengelig.

Men gikk på butikken i sted og gikk forbi helsehylla. Tells atkinsbarer og nutrilett bar som snop?
Den var verre å svare på. I utgangspunktet tenker jeg det er sukkeret og ikke kakaoen i sjokolade man skal holde seg unna. Disse barene har muligens minimalt med sukker? Jeg ville ikke tatt sjansen uten velsignelse fra krigleder først:)
 
Beklager damer idag har vært en dårlig slanke dag :sorry: Psyken har vært nede noen dager og ja, jeg har bokstavelig talt liggi i senga i hele dag!
I morgen jobber jeg til 15 så skal jeg dra på trening! Må jobbe opp psyken igjen! Det føles jævla godt å grine av seg en gang i blant men verden stopper ikke å venter på meg! :king
80 poeng i dag:cool05 Det får en si var et solid skritt opp fra i går!
 
Hold ut tre dager, så tipper jeg det blir enklere etterpå. Og unngå å være sulten mens du avvendes. Du har min medfølelse. Hjelper det kanskje med mandler eller noe slikt når søtsuget er som verst?

Takk ❤️ Jeg liker ikke mandler eller nøtter, og frukt funker ikke. Har hatt litt ulvehunger i dag, men så spiste jeg alt for mye igjen. Vondt i magen nå, men jeg har i det minste ikke lyst på godis :rolleyes::hilarious:
 
Har klart det merkelig nok med 2 dager uten snop nå. Selv om både sjokolademuffins og marshmallows er tilgjengelig.

Men gikk på butikken i sted og gikk forbi helsehylla. Tells atkinsbarer og nutrilett bar som snop?

Jeg vet ikke om det har kommet noe entydig svar på det. Det har blitt tatt opp flere ganger :eek:
 
80 poeng i dag:cool05 Det får en si var et solid skritt opp fra i går!
Ja idag har jeg trent 40 min, ingen snop og spilt beatsaber, et type vr rytme treningsspill i 30 min :) Kommer ikke til å trene hver dag men skal prøve 2,kanskje 3 ganger i uka den uka her også får jeg se hva jeg rekker neste uke for da har jeg sen vakt 1230-2030 og det er så godt å ligge i senga til 11 :hilarious:
 
To dager uten snop. Går ganske bra det her :) og tok en tjuv veiing i dag. Har nesten nådd ett nytt vekt delmål :) bare 1/2 kg unna.
 
Back
Topp