Skravletråd Liljekonvall

Det er ikke noe problem for meg å endre det :) Kan gjerne skrive min i parantes bak poengene :)
 
Det er ikke noe problem for meg å endre det :) Kan gjerne skrive min i parantes bak poengene :)
Det er visst poeng man skal skrive. Det var bare ulogisk for meg å skrive poeng to ganger. Hvordan skal man kunne kvalitetssikre om man har gitt seg selv riktig poeng da? Jeg vil tro de feil som gjøres er fra minutter til poeng, ikke å legge sammen tre tall:)
 
Det er visst poeng man skal skrive. Det var bare ulogisk for meg å skrive poeng to ganger. Hvordan skal man kunne kvalitetssikre om man har gitt seg selv riktig poeng da? Jeg vil tro de feil som gjøres er fra minutter til poeng, ikke å legge sammen tre tall:)

Poeng to ganger? Er det ikke bare evt bonus man skal skrive opp til slutt? :)
Synes det var en god ide å skrive minutter bak i parantes.
 
Hvor mye vann drikker dere? :)
 
Det er visst poeng man skal skrive. Det var bare ulogisk for meg å skrive poeng to ganger. Hvordan skal man kunne kvalitetssikre om man har gitt seg selv riktig poeng da? Jeg vil tro de feil som gjøres er fra minutter til poeng, ikke å legge sammen tre tall:)

Du kan skrive både poeng og minutt, bare det kommer tydelig fram hva som er hva og summen er riktig.
 
Det er visst poeng man skal skrive. Det var bare ulogisk for meg å skrive poeng to ganger. Hvordan skal man kunne kvalitetssikre om man har gitt seg selv riktig poeng da? Jeg vil tro de feil som gjøres er fra minutter til poeng, ikke å legge sammen tre tall:)

Da er det jo greit å skrive minutter bak? For sin egen del? :)
 
Hvor mye vann drikker dere? :)

Så mye som jeg trenger for å ikke være tørst. Det er ikke noe poeng i å ha i seg masse vann man ikke egentlig føler man trenger :)
Jeg elsker vann da, så jeg får i meg godt over det som pleide å være anbefalt.
 
Dagens første treningsøkt er gjennomført med lille på 1.5år løpende rundt beina og ville bare tipse om en YouTube video som var veldig grei, de viste også en modifisert versjon for de tyngre trinnene. :D

Svetten rant selv etter bare 20 min.

Screenshot_20190121-115326.jpg
Resultatet fra pulsklokka.
Screenshot_20190121-114803.jpg
 
Dagens første treningsøkt er gjennomført med lille på 1.5år løpende rundt beina og ville bare tipse om en YouTube video som var veldig grei, de viste også en modifisert versjon for de tyngre trinnene. :D

Svetten rant selv etter bare 20 min.

Vis vedlegget 286200
Resultatet fra pulsklokka.
Vis vedlegget 286202

Ja Popsugar har jeg og prøvd. En annen enn det der, men samme dama. Fine øvelser, og fin lengde på videoene :)
 
Så mye som jeg trenger for å ikke være tørst. Det er ikke noe poeng i å ha i seg masse vann man ikke egentlig føler man trenger :)
Jeg elsker vann da, så jeg får i meg godt over det som pleide å være anbefalt.

Fink da :D
Har akkurat hatt en test periode. Tok 3 dager hvor jeg drakk 2 liter vann ca daglig. Spiser det samme hver dag ca. Ikke store forskjellene.
Gikk ned ca 0,8kg den uka totalt. Uka som var nå har jeg ikke prioritert vann og bare drukket vann til middag egentlig. Samme diet. Uka som var gikk jeg ned 0,2kg.
Jeg tror det er vannet som hjelper på. Ekspertene sier at "The best way to get rid of fat, is water. The body needs enough water to cleanse the body and to get rid of fat"
Det hjalp på min kropp iallfall :p
Så nå er det vann vann og mere vann igjen ;)
 
Fink da :D
Har akkurat hatt en test periode. Tok 3 dager hvor jeg drakk 2 liter vann ca daglig. Spiser det samme hver dag ca. Ikke store forskjellene.
Gikk ned ca 0,8kg den uka totalt. Uka som var nå har jeg ikke prioritert vann og bare drukket vann til middag egentlig. Samme diet. Uka som var gikk jeg ned 0,2kg.
Jeg tror det er vannet som hjelper på. Ekspertene sier at "The best way to get rid of fat, is water. The body needs enough water to cleanse the body and to get rid of fat"
Det hjalp på min kropp iallfall :p
Så nå er det vann vann og mere vann igjen ;)

Faren med å drikke for mye er at du kan miste viktige salter, så ikke overdriv :) Men 2 liter høres overhodet ikke dumt ut :)
 
Faren med å drikke for mye er at du kan miste viktige salter, så ikke overdriv :) Men 2 liter høres overhodet ikke dumt ut :)

Jeg pleier å drikke 3 flasker med vann daglig. Det er 750ml x 3, så det er ikke ille. Jeg overdriver det ikke :p
 
Poeng to ganger? Er det ikke bare evt bonus man skal skrive opp til slutt? :)
Synes det var en god ide å skrive minutter bak i parantes.
Hvis man skriver poeng på de tre kategoriene og sum for dagen, så skrives jo poengene opp to ganger:)
 
Jeg pleier å drikke 3 flasker med vann daglig. Det er 750ml x 3, så det er ikke ille. Jeg overdriver det ikke :p

Så bra :)
Enkelte tar i for hardt og kjører på med flere liter om dagen ser du, fordi det var anbefalt å drikke så og så mye før. Noen sa at man skulle drikke før man ble tørst osv. Men nå er vi vel på "drikk når du er tørst" igjen tror jeg ^^
 
Så bra :)
Enkelte tar i for hardt og kjører på med flere liter om dagen ser du, fordi det var anbefalt å drikke så og så mye før. Noen sa at man skulle drikke før man ble tørst osv. Men nå er vi vel på "drikk når du er tørst" igjen tror jeg ^^

Ser den :p Man kan jo bli syk av å drikke for mye vann også!
 
Jeg så over poengene ført på ukesutfordringen. Så flinke vi er som lag! Personen med flest poeng er ikke hos oss, men vi har mange som bidrar :smiley-bounce016
 
Jeg er litt usikker på om sykkelturen min til sats er trening eller mosjon. Er jo mer intenst enn å gå. Jeg gikk for mosjon og rundet 9 minutter opp til 10. Kompromiss:)
 
Hva spiser dere til lunch?
 
Back
Topp