Skravletråd lag YummyMummys

Her går det ned sjokolade og chiliinøtter. Hihi

Stratos på høykant i hele dag gitt! Har i løpet av dagen straks kasta i meg 80 gram stratos, og drøy halvliter med cola. Pluss litt potetgull :eek:

Men starta dagen med 60 min energy yoga på elixia da. :p
 
Stratos på høykant i hele dag gitt! Har i løpet av dagen straks kasta i meg 80 gram stratos, og drøy halvliter med cola. Pluss litt potetgull :eek:

Men starta dagen med 60 min energy yoga på elixia da. :p
Jeg får lett i meg en 200 grams plate jeg ...uten å bli kvalm :eek:
 
I dag blir det dåp og kaker, så for første gong vil eg ikkje få bonusen for godis fri veke denna veka... Reknar med det det blir for vanskeleg og ikkje smake på kakene :p
 
Måtte sjekke vekta i dag etter snop og brus både fredag og lørdag, helt lik som fredag, så da slipper jeg å starte uka med masse ekstra :) gjør alt litt lettere :) mål for uka: få flere poeng i utfordringen!
 
Jeg er forkjøla! Veslesnupp og. Skal forsøke å bidra med poeng, men d er feber på gang her.
 
Måtte sjekke vekta i dag etter snop og brus både fredag og lørdag, helt lik som fredag, så da slipper jeg å starte uka med masse ekstra :) gjør alt litt lettere :) mål for uka: få flere poeng i utfordringen!
Det er målet her også! Det nailer vi ;)
 
Hvordan gikk det i går jenter? Jeg fikk iallfall 120 treningspoeng :D hadde så lyst på sjokolade når jeg var innom butikken istad. Men kjøpte heller lakerol :D yei for meg!
 
Det er målet her også! Det nailer vi ;)
Selvfølgelig gjør vi det :)
Hvordan gikk det i går jenter? Jeg fikk iallfall 120 treningspoeng :D hadde så lyst på sjokolade når jeg var innom butikken istad. Men kjøpte heller lakerol :D yei for meg!
Tja gjorde 3 øvelser på challengen :) ikke no snop, men fikk 0 på grønnsaker/frukt?! Såe midt på treet :p
Hurra flink!
 
Eg er her, men må berre komma meg til hektene etter helga :p
 
Back
Topp