Skravletråd lag STJERNESKUDD

Nei. Ingen erfaring med det. Jeg er i bevegelse hele dagen føler jeg. Babyen på 6 mnd veier 11 kg og jeg ser på det som styrketrening. Haha neida. Men tror ikke jeg tør gå ut så altfor hardt. Starter med maten og gåturer. Så blir det trening etterhvert. Skal du prøve 30 days?

Jeg har testet 30 days før jeg ble gravid og aldri mer haha :p fytti for ett hardt program selv om det bare er 30 min pr dag. Forbered deg på å ikke kunne gå på noen dager :p
 
Jeg har fått dilla på kesam med vanilje. Har i litt blåbær, epler eller annen frukt. Mektig og magert. På søndag skal jeg teste ut falafel, er kjempe sundt og skal visst være godt ;)
Falafel er amazeballs. Men smaker best i midtøsten :p
 
Er han sutrete for tiden?

Både og :p blid og fornøy så lenge han får oppmerksomhet, får han ikke det blir han fort sutrete og sint. Har vist det etter sin mor har jeg fått høre :rolleyes: veldig klengete ved dupping og når han skal legge seg om natten. Må ligge med hodet på armen og føttene på magen min :p i følge fitbit hadde jeg i snitt 5,5 timer søvn pr natt, med 7 oppvåkninger og 11 "restless" i løpet at natten! Lite og dårlig søvn er vel oppskriften på vektoppgang :p
 
Har en jobb der jeg går/ løper heledagen og når jeg kommer hjem prøver jeg å få gjort litt husarbeid mens jeg løper etter vesla så jeg tror jeg må take it up a notch ;)
 
Får den ikkje til å kommunisere med vivofit. Korleis fikk du til det? Eg finn berre fitbit og nokre andre appar som den foreslår

JEg tror jeg gjorde det fra vivifitappen, at den kunne få lov til å snakke med my fitnes, altså ikke motsatt vei.

Også sa den at den kunne snakke med endomondo, men det får jeg ikke endomondo til å innse
 
Både og :p blid og fornøy så lenge han får oppmerksomhet, får han ikke det blir han fort sutrete og sint. Har vist det etter sin mor har jeg fått høre :rolleyes: veldig klengete ved dupping og når han skal legge seg om natten. Må ligge med hodet på armen og føttene på magen min :p i følge fitbit hadde jeg i snitt 5,5 timer søvn pr natt, med 7 oppvåkninger og 11 "restless" i løpet at natten! Lite og dårlig søvn er vel oppskriften på vektoppgang :p
Oida. Da blir jeg smellfeit :p haha
 
Back
Topp