Skravletråd lag STJERNESKUDD

For en aktiv dag! Spinning og cx works (mage-rygg trening) på treningssenteret, trilletur OG Challenge! :p en Fiskemiddag er unnagjort :) og snopefritt selvfølgelig :)
 
Jeg holder meg unna kakao ene og alene fordi bonusen ikke røyk på søndag.

Og jeg var på svømming, 750 meter før jobb.

God dag i så måte.

Tung dag på andre måter.
 
Men noe må jeg unne meg i dag, og det skal ikke være snop. Hardt. Jeg har 790 kalorier tilgode ifølge myfitnesspal, det er mer enn hva middagen min besto av...
 
Har ikke lyst på mat.

Har innmari lyst på resten av potetgullposen fra helga, som bare blir dårlig av å ligge, men jeg skal jo ikke ha snop. Jeg hadde lyst på ost og kjeks, men vi har ikke ost, og å bare spise kjeks er vel definitivt snop, ikke det jeg hadde lyst på heller, selv om vi har druer.

Mannen steker seg pølser, han har ikke spist middag enda, men vi har ikke pølsebrød, og jeg er ikke glad i lompe

Jeg har rett og slett ikke lyst på mat, så det er mulig jeg bare legger meg. Eller finner meg et knekkebrød
 
Det er hvertfall blitt litt mer liv her inne på stjerneskudd :D Vil dere fortsette som et lag? :)
 
Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor ikke. Er det noen som har sagt vi ikke vil?

Egnet oss ikke til å lage utfordringen, men det pleier vi ikke kvalifisere til heller.

Gå ned i vekt klarer vi selv om vi skravler mindre?
 
Her er det liv og røre vet du hehe. Har kommet seg veldig i det siste! Kan bare holde lagene som de er for min del :)
 
Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor ikke. Er det noen som har sagt vi ikke vil?

Egnet oss ikke til å lage utfordringen, men det pleier vi ikke kvalifisere til heller.

Gå ned i vekt klarer vi selv om vi skravler mindre?
Det var noen som ytret ønske om det uken før forrige, sist uke ville noen se det an, men nå virker det jo som alle ønsker laget skal være som det er. Ingenting er bedre enn det :)
 
Vekt, back on track.

Utfordringen, sorry, jeg svikter laget der
 
Går bra her, har gått ned en del i vekt :D Er ikke så flink på utfordring jeg heller, men legger inn det jeg har gjort så det ikke blir 0 ihvertfall:)
 
Ja, det skal jeg også gjøre
 
Og vekta var i alle fall topp, -1,1 kg. Selvsagt fordi jeg gikk opp pms-kiloen min sist uke, men jeg ser nå er tall på vekta som jeg ikke har sett siden oktober. Det går rett vei.

(sånn bortsett fra at jeg nå drikker fredagskakao. I morgen er det lørdag, og søndag skal jeg på KORT skitur (ungene på 6 og 4 skal også gå, trolig også søskenbarna på 3 og 5) og drikke kakao og spise tursjokolade.

Men ny uke og nye muligheter, fokus på sunnere valg i hverdagen, lov å kose meg i helga, det er sånn jeg vil leve.
 
Har alle registrert alt de skal? Vil ikke at flere ryker på glemt vekt!
 
Back
Topp