Skravletråd lag Rosa

2,90 for smågodt på butikken jo :eek: Selvbeherskelse, hvor er du??

Ja, det e sjukt. Har kjøpt litt til helga :D skulle egentlig lat være. For eg blir jo så kvalm av snop. Berre et par biter så e eg dårlig resten av kvelden.
 
Dårlig uke her:(
Har selvfølgelig gått opp en del nå som jeg er frisk igjen. Så har vi fått ny runde med sykdom :(
Håper det går bedre med dere :)

Her har det stoppa ganske opp. Så har ikke de store forhåpningene til fredag.
 
Eg kommer på no at eg skal i bursdagsfest til søstra mi. :eek: kan eg legge ut resultatet lørdagsformiddag i stedenfor? :/
 
Dårlig uke her:(
Har selvfølgelig gått opp en del nå som jeg er frisk igjen. Så har vi fått ny runde med sykdom :(
Håper det går bedre med dere :)

Dårlig uke her også! Jeg føler jeg har falt av lasset helt. Får jo ikke tid til trening fordi jeg må springe inn og ut av rommet til lillebror hele kvelden og så sover jeg dårlig slik at jeg må sove på dagen. :(
 
Alle må huske å registrere vekta og poengene i dag. Kanskje hvis alt kommer inn tidlig nok at eg får gjort det før eg drar. :D
 
Dårlig uke her også! Jeg føler jeg har falt av lasset helt. Får jo ikke tid til trening fordi jeg må springe inn og ut av rommet til lillebror hele kvelden og så sover jeg dårlig slik at jeg må sove på dagen. :(
Jeg begynner å bli temmelig lei sykdom her nå. Vi har hatt så mye av det etter jul:(
Jeg er tilbake på den vekta jeg hadde før jeg ble syk nå. Hadde forventet en del oppgang. Må nesten ha mat da:p
Men kjedelig når jeg får så dårlig resultat for laget sin del :(
Håper virkelig at alle holder seg frisk neste uke altså. Vil få til litt trening :)
 
Jeg begynner å bli temmelig lei sykdom her nå. Vi har hatt så mye av det etter jul:(
Jeg er tilbake på den vekta jeg hadde før jeg ble syk nå. Hadde forventet en del oppgang. Må nesten ha mat da:p
Men kjedelig når jeg får så dårlig resultat for laget sin del :(
Håper virkelig at alle holder seg frisk neste uke altså. Vil få til litt trening :)

Utrolig trasig med sykdom! Hehe, ja, du må jo spise. ;) god bedring!
 
Utrolig trasig med sykdom! Hehe, ja, du må jo spise. ;) god bedring!
Jeg er heldigvis frisk igjen nå:)
Denne uka har storesøster vært syk. Nå håper jeg vi alle holder oss friske. Ikke lenge til påskeferie nå :D
 
Neeeeeeeeei!!!! Jeg glemte å legge inn vekt :( :( :(
 
Back
Topp