Skravletråd lag Rosa

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 5 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, det e sjukt. Har kjøpt litt til helga :D skulle egentlig lat være. For eg blir jo så kvalm av snop. Berre et par biter så e eg dårlig resten av kvelden.

2. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Her har det stoppa ganske opp. Så har ikke de store forhåpningene til fredag.

3. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg kommer på no at eg skal i bursdagsfest til søstra mi. :eek: kan eg legge ut resultatet lørdagsformiddag i stedenfor? :/

4. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Wow!! Masse forskjell! Du er superflink! :D

5. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Helt greit for meg. :)

• Liker Liker x 1
  6. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Takk :D

7. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Dårlig uke her også! Jeg føler jeg har falt av lasset helt. Får jo ikke tid til trening fordi jeg må springe inn og ut av rommet til lillebror hele kvelden og så sover jeg dårlig slik at jeg må sove på dagen. :(

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Alle må huske å registrere vekta og poengene i dag. Kanskje hvis alt kommer inn tidlig nok at eg får gjort det før eg drar. :D

• Liker Liker x 1
  9. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Det går selvfølgelig bra:)

10. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Jeg begynner å bli temmelig lei sykdom her nå. Vi har hatt så mye av det etter jul:(
    Jeg er tilbake på den vekta jeg hadde før jeg ble syk nå. Hadde forventet en del oppgang. Må nesten ha mat da:p
    Men kjedelig når jeg får så dårlig resultat for laget sin del :(
    Håper virkelig at alle holder seg frisk neste uke altså. Vil få til litt trening :)

11. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Utrolig trasig med sykdom! Hehe, ja, du må jo spise. ;) god bedring!

12. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Jeg er heldigvis frisk igjen nå:)
    Denne uka har storesøster vært syk. Nå håper jeg vi alle holder oss friske. Ikke lenge til påskeferie nå :D

• Liker Liker x 1
  13. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Beklager seint resultat, men nå er det ute :)

• Liker Liker x 2
  14. *OiOi* Glad i forumet Julibarna2014

Er det ikke noe utfordringer lenger siden det ikke er lag lenger?

15. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Det stemmer. No e det bare vekt som gjelder :)

16. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Neeeeeeeeei!!!! Jeg glemte å legge inn vekt :( :( :(

17. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Så kjedelig :( :(

18. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Trasig. :( Du får slenge deg med i neste krig. ;)

19. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Resultatet e ute

20. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Så kjedelig :(
    Godt det snart er klart for ny runde da:)

Del denne siden