Skravletråd lag Rosa

I dag va eg rett opp igjen til fredagens vekt. Whaaaaaaay?? :eek: skjønne meg ikkje heilt på denne kroppen. Sjøl om eg ete rett (trur eg hvertfall :D) og trene både kondisjon og styrke. Men da e vel kanskje kroppen sin måte å kjempe litt i mot på. Men e grådig demotiverende. Og da e då eg kjem på kor fort gjort jojoslankingen var. Var på grunn av uker som dette. :)
 
I dag va eg rett opp igjen til fredagens vekt. Whaaaaaaay?? :eek: skjønne meg ikkje heilt på denne kroppen. Sjøl om eg ete rett (trur eg hvertfall :D) og trene både kondisjon og styrke. Men da e vel kanskje kroppen sin måte å kjempe litt i mot på. Men e grådig demotiverende. Og da e då eg kjem på kor fort gjort jojoslankingen var. Var på grunn av uker som dette. :)

Satser på du går ned igjen til fredag. ;) Jeg har også gått opp. Vet ikke om det var fordi vekten hos mamma var veldig annerledes, selv om jeg tviler på at den var så gale, eller så henger det igjen fra helga.
 
Uff da. Hvordan går det nå?
Fortsatt rimelig slapp og vondt i magen:(
Får i meg litt drikke, men ikke mye mat. Virker som jeg klarer holde på det nå også :)
 
Satser på du går ned igjen til fredag. ;) Jeg har også gått opp. Vet ikke om det var fordi vekten hos mamma var veldig annerledes, selv om jeg tviler på at den var så gale, eller så henger det igjen fra helga.

Håper det :D totaltsett har eg hvertfall gått ned en del :) så får være fornøyd med det :D
 
Jeg har så langt denne uken gjort det helt elendig. Nå må det skjerpes ellers frykter jeg virkelig oppgang i vekt på fredag.
 
Da havna eg på legevakta med minsten i kveld. Han har gått med ørebetennelse siden fredag uten å klage seg over det. :eek: no har vi fått antibiotika heldigvis.
 
Da havna eg på legevakta med minsten i kveld. Han har gått med ørebetennelse siden fredag uten å klage seg over det. :eek: no har vi fått antibiotika heldigvis.
ånei, god bedring til minsten.
Er inne I en dårlig periode med trening jeg nå. Treningsenteret der jeg går har nesten ingen timer som passer min timeplan, er så irritert på dem. Avlyser timer hele tiden også. Jeg er iallefall flink med maten, så det får være godt nok akkurat nå. Gleder meg sånn på vår og mere utetid. Gleder meg til å løpe I skogen jeg nå.
 
Da havna eg på legevakta med minsten i kveld. Han har gått med ørebetennelse siden fredag uten å klage seg over det. :eek: no har vi fått antibiotika heldigvis.
Huff da:(
God bedring til minstemann:)
 
ånei, god bedring til minsten.
Er inne I en dårlig periode med trening jeg nå. Treningsenteret der jeg går har nesten ingen timer som passer min timeplan, er så irritert på dem. Avlyser timer hele tiden også. Jeg er iallefall flink med maten, så det får være godt nok akkurat nå. Gleder meg sånn på vår og mere utetid. Gleder meg til å løpe I skogen jeg nå.
Huff da:(
God bedring til minstemann:)

Takk :)
 
Shitt. Da e fredag i måro allerede!!! :eek: alle må huske å registrere vekt og poeng :D alle poeng hjelper på :)
 
Denne uka har jeg vært flink å registrere vekt og utfordring. Desverre lite trening, men fått poeng på det andre iallefall. Mensen denne uka så ingen stor nedgang på meg. Håper dere andre har fått til bra nedgang, jeg vil ikke ryke!
 
Helt ok vektnedgang på meg. :) Er vel den jeg bør ha. ;) -0,3. Vekta har stått litt stille denne uka, så dette var en fin start på dagen. :D
 
-0,1. Fornøyd med det siden jeg fryktet oppgang :D
 
ImageUploadedByBV Forum1457105962.850977.jpg

Har vært å kjøpt meg masse treningsutstyr i dag. Så no skal musklane byggast opp igjen :D
 
Ble helt glemt her.. vært på St.Olavs på kontroll og reise i hele dag..
 
Back
Topp