Skravletråd lag REGNBUE

Hehe. Va redd vi måtte bestille pizza eller sånn om strømmen blei vekke resten i kveld. :p men den kom nettopp tilbake :p
Aaaah, slik å forstå :p bra den kom tilbake da :)
 
Da var lørdagsgodet fortært og jeg er klar for å sanke inn poeng til utfordringen! ;)

Noen som har tips til fine øvelser med baby for å få opp pulsen? *må trene hjemme i morra*
 
Da har jeg begynt på flaske nr 1 med vann. Er dere klare for utfordring i dag jenter? :D
 
I know:/ Men dette skal vi klare!

Jepp. Har vært på frokost/lunsj hos mamma og de no. De har drokke sjokolade med krem, ete nysteikte rundstykker. Eg har ete grovbrødskive med sundt pålegg. Og et glass ferskpressa eple juice :D so fornøyd med viljenstyrken min no om dagen :)
 
Holder på med min siste flaske så er 2 liters poengene i boks :D snopen kjem til å komme i boks. Og så skal eg trene litt seinere i dag :D blir en grei dag poengmessig :) og kcalori messig for så vidt :D
 
Jeg også får en del poeng idag!:)
Legger dere inn poeng hver dag? Glemmer det sikkert hvis jeg skal gjøre det til fredagen.. ;)
 
2,5 liter vann innabords *skvulp skvulp*
 
Mangler bare 0,5 l vann for å få full pott. Vært uten snop, så nå mangler jeg bare treningen. Tenkte å ta en hslvtimes økt når mini er i seng kl 20:)
 
Æsj, ikke mange poengene her i dag. Vært i familiebesøk, så ingen tid til trening, og så ble det pittelitt kake. Var flink og avstå fra brus da, så ble full pott på vann om ikke annet :)
 
Æsj, ikke mange poengene her i dag. Vært i familiebesøk, så ingen tid til trening, og så ble det pittelitt kake. Var flink og avstå fra brus da, så ble full pott på vann om ikke annet :)

Noe er bedre enn ingen ting :D kake hørtes veldig fristende ut må eg sei :D
 
Fy søren å dårlig form jeg er i!! Har trent i 20 min og klarer ikke mer(!). Løp opp og ned i trappa i 2 min også tok jeg ca 5 min med forskjellige styrkeøvelser på matta før jeg begynte på nytt, uten pauser. Har ikke mere pust, kjempe høy puls og svett som en gris. Har drukket over to liter vann og holdt meg unna snop, så ble noen poeng i allefall:)
 
Fy søren å dårlig form jeg er i!! Har trent i 20 min og klarer ikke mer(!). Løp opp og ned i trappa i 2 min også tok jeg ca 5 min med forskjellige styrkeøvelser på matta før jeg begynte på nytt, uten pauser. Har ikke mere pust, kjempe høy puls og svett som en gris. Har drukket over to liter vann og holdt meg unna snop, så ble noen poeng i allefall:)

Så flink du har vært! :D
 
Back
Topp