Skravletråd lag REGNBUE

Forlebi e det bare meg og LoveMyMiracle som har meldt oss på utfordringen. Alle poeng hjelper på, selv om man bare får 10 poeng ila uka. Utfordringspoengene til lager blir uansett hvor mangen påmeldte delt på antall deltakere laget har totalt. :)
 
Forlebi e det bare meg og LoveMyMiracle som har meldt oss på utfordringen. Alle poeng hjelper på, selv om man bare får 10 poeng ila uka. Utfordringspoengene til lager blir uansett hvor mangen påmeldte delt på antall deltakere laget har totalt. :)
Jeg er med, selv om jeg ikke har "meldt meg på" i poengtråden enda ;)
 
Får håpe det. Men litt greit om de hadde sett den før vi starter kl.00.01 i kveld :) så de vet ka det går i :D
Ja, lørdagssnopet må være konsumert FØR midnatt :p slipper heldigvis å tenke på det jeg siden jeg ikke skal røre snop i 6 uker til :p
 
Ja, lørdagssnopet må være konsumert FØR midnatt :p slipper heldigvis å tenke på det jeg siden jeg ikke skal røre snop i 6 uker til :p

Skal og holde meg unna snopet. Har satt av på planen at eg skal ha en pose småsulten nøtter og 150 gr med den sunne isen :) så det skal være lørdagsgodtet. :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg er med på utfordringen, melder med på når jeg sitter med laptopen. Syns det er så knotete med mobilen :p
 
Må man melde seg på utfordringa?? Har ikke fått med meg det.
 
Jeg er med! Søren at det ikke begynte i dag, siden jeg har vært ute og løpt intervaller i dag
 
Og der va strømmen gått..... Igjen.. Håpe den snart kjem tebake. Eg må følge dietten min her :p hihi
 
Vært ute på glattisen på trilletur, ikke gøy og skikkelig skummelt, så i morgen får jeg trene hjemme. Om jeg så skal løpe opp og ned trappa så gjør jeg det;)
Sliter med at jeg er fysen, men i dag er det lørdag så skal ha en halv melkerull og litt popcorn:)
 
Vært ute på glattisen på trilletur, ikke gøy og skikkelig skummelt, så i morgen får jeg trene hjemme. Om jeg så skal løpe opp og ned trappa så gjør jeg det;)
Sliter med at jeg er fysen, men i dag er det lørdag så skal ha en halv melkerull og litt popcorn:)
Huff ja, er ekkelt å trille når det er glatt :(
 
Back
Topp