Skravletråd lag Rød

Jaja. Da røyk visst jeg (dumme mens) hehe. For det første 1 uke for sent, så kommer den ødelegger for vekta mi og :p men ikke noe å gjøre med det. Lykke til videre damer. Dere er flinke :)
Så kjedeleg! Du får vera wildcard og skli inn på slutten og grusa alle:) Lykke til videre til deg og:)
 
Nå har jeg kjøpt meg kettlebells, og er klar for masse trening neste uke ;)
 
I dag fikk jeg første skitur etter fødselen. DET var deilig. :D Men kondisen er forferdelig.. :p
 
Eg har kjøpt meg treningsapparat og, men veit ikkje når eg skal få tid denna veka. Seks dagar på jobb, og bursdagforberedelsa heile veka:D

Hva syns dere om ukas utfordring?
 
Jeg syns challengen var kjedelig, må jo nesten ha vekter for at det skal være noe poeng å ta den :p
 
30 intense minutter med kettlebells unnagjort! Og jeg som til og med var ute igår, stolt av meg selv ;p
 
Challenge utført mens jeg ventet på at lillegutt skulle sovne!
 
Det ble en 45 min rask gange/jogging med vogna i dag. I mrg skal jeg gå 1,6 mil trilletur og har en fart på ca 7 km/t. Blir god og svett av sånt.

Lykke til med trening og sunne matvarer denne uka. Vi går vel for seier! :D
 
Hei jenter! Har ikke skravla så mye her, men kjekt med ny slankekrig!! Kan se dårlig ut for callengen denne uka for min del, ligger rett ut med nesten 39 i feber og halsbetennelse (nummer to på en måned!). Hjelper kanskje på vekta da, får ikke med noe særlig med mat(får ta det lille positive som finnes)!
 
Hei jenter! Har ikke skravla så mye her, men kjekt med ny slankekrig!! Kan se dårlig ut for callengen denne uka for min del, ligger rett ut med nesten 39 i feber og halsbetennelse (nummer to på en måned!). Hjelper kanskje på vekta da, får ikke med noe særlig med mat(får ta det lille positive som finnes)!
Så kjedelig å være syk. God bedring til deg!
 
Hadde store planer om å sykle på rulla i går kveld for å få maks treningspoeng, men minstemann som nektet å sove ødela det. Heldigvis hadde jeg 30 minutter tidligere på dagen.
 
Skikkelig støl idag! Planlegger en yoga-økt i kveld, noen som driver på med det?? Har bare prøvd et par ganger selv, tenkt å finne en video på YouTube....
 
Hei jenter! Har ikke skravla så mye her, men kjekt med ny slankekrig!! Kan se dårlig ut for callengen denne uka for min del, ligger rett ut med nesten 39 i feber og halsbetennelse (nummer to på en måned!). Hjelper kanskje på vekta da, får ikke med noe særlig med mat(får ta det lille positive som finnes)!
God bedring! Eg var sjuk forrige veke, men gjekk både ned i vekt og fikk med litt poeng på vatndrikking i allefall;)
 
Back
Topp