Skravletråd lag Rød

Takk for mange gode tips!! Jeg skal teste ut flere øvelser i morra, også skal jeg få til challangen som er denne uken :)
 
Denne uka har jeg som mål og få mange poeng som mulig i utfordringen. :) Kom helt ut av det forrige uke.

Syntes det er vanskelig å ikke finne fram noe godt i skapene om kvelden. Jaja. Skal prøve å gi alt.
Nå skal jeg straks trene også blir det lekeland med kidsa etter det igjen. Kan forbrenne noen kalorier i lekeland også faktisk ;)
 
Mitt mål for uka som kommer er minimum 4 lange trilleturer.
Gjennomføre challengen og holde meg unna snop alle dagene.
Hadde en dag forrige uke med litt snop :p
 
Jeg skal drikke nok vann, ikke spise snop og gjennomføre challenge. Skal også få til minst fire treningsøkter. Satser på -0,5 kg!

Nå tar jeg med familien i svømmehallen og det er første gang for minstefrøkna. :D
 
Har hatt en bra treningsuke egentlig, men er meget spent på hva som skjer til uka. Skal til Innsbruck/Kitzbuhel på vennetur. Planen er å stå et par dager på ski + se på Utfor/Super-G. Men spent på om jeg får til noe mer trening :p
 
Huff, går ikke akkurat bra her heller!
 
Jeg må nok trekke meg, er i Alpene på ferietur og får ikke veid meg :(
 
Jeg må nok trekke meg, er i Alpene på ferietur og får ikke veid meg :(
De har nok vekt i Alpene også. Kom igjen... jeg utfordrer deg til å finne en badevekt i morgen. Spør på hotell.. finn en butikk som selger... eller bank på til noen som bor der. :cool::cool::cool:
 
Uff. Stod på stedet hvil denne uka. Ikke fornøyd, men fikk mensen i går kveld og da er vekta aldri snill et par dager før og etter :-/
 
Hvordan har uken vært jenter?
 
Har vært en dåååårlig uke! Har gått ned 0.2 kg, men siden jeg gikk opp forrige uke er jeg fortsatt over startvekt :p neste uke skal jeg sette inn støtet, hvis ikke kan jeg like gjerne trekke meg....
 
Fornøyd med 0.9 kg, selv om jeg syns det er litt i overkant. Skulle helst ha ligget på 0.5. Ammingen tar mer energi enn jeg tror ...
 
Er fornøyd med aktivitetsnivået mitt den uka her. Tilbakelagt nesten 3 mil tilsammen med lillemann i vogna på 4 dager :D
Gikk ned 0,4 kg og fornøyd med det siden jeg fullammer :)
 
Jaja. Da røyk visst jeg (dumme mens) hehe. For det første 1 uke for sent, så kommer den ødelegger for vekta mi og :p men ikke noe å gjøre med det. Lykke til videre damer. Dere er flinke :)
 
Back
Topp