Skravletråd lag MILFs

Hvordan går det MILFs? :)
I kveld har jeg sammenlignet bilder av meg fra 28 august til idag. Det er faktisk litt forskjell! :eek: Jeg har ikke merket det noe særlig (bare av og til, men tenkte det var ønsketenkning) så måtte ta bilder i kveld. Det gir en litt motivasjon. :)
Jeg bruker bilder mye! Har tatt formbilder hver mnd siden januar. Veldig motiverende :D
 
Da var dagen kommet, og jeg er kjempefornøyd! Det ser ut til at kroppen min har godt av å ikke fråtse. Jeg spiser normale porsjoner, men jeg er litt redd jeg spiser for lite mtp at jeg ammer. :/ Jeg blir sulten, men er liksom ingenting som frister.
 
Gikk rett vest her i dag :( :( :( skjønner det ikkje! Har ikkje spist snop, men ikke trena. Så kanskje det e der problemet ligger. E det noen som kan sende inn resultatet for meg i dag og neste fredag? I dag e eg ikkje i form, og neste fredag er eg i london
 
Gikk rett vest her i dag :( :( :( skjønner det ikkje! Har ikkje spist snop, men ikke trena. Så kanskje det e der problemet ligger. E det noen som kan sende inn resultatet for meg i dag og neste fredag? I dag e eg ikkje i form, og neste fredag er eg i london

Oida. :/

Jeg har prøvd å gjøre det en gang før, men fikk det ikke til. :p Jeg må ha det inn med teskje i såfall. ;)
 
Går sakte dette her, men 400 g ned denne uken og:) I løpet av krigen så har jeg gått ned 5,5 kg, og det merkes på klærne nå! Utrolig deilig :D
 
Går sakte dette her, men 400 g ned denne uken og:) I løpet av krigen så har jeg gått ned 5,5 kg, og det merkes på klærne nå! Utrolig deilig :D

Jeg syns 400 er bra, jeg. Gøy når det merkes på klærne, ja! Du har vært kjempeflink! 5,5kg er mye. :)
Selv har jeg gått ned 3,2kg, tror jeg. :)
 
No har eg sendt inn resultatet. Men en av dere andre må gjøre det neste fredag. For da har eg ikke tilgang til noe.
 
Kan du forklare meg hvordan man plotter det inn på excel ark? Har prøvd det før, men fikk det ikke til.

Men hvis ein ikkje e så stødig på formler i excel så e det sikkert best å bare rekne totalvekta på laget og gjøre det samme som en gjør med sin egen vekt. Dele lagets totalvektnedgang på lagets totale vekt forje uke og gange med 100 :)
 
Men hvis ein ikkje e så stødig på formler i excel så e det sikkert best å bare rekne totalvekta på laget og gjøre det samme som en gjør med sin egen vekt. Dele lagets totalvektnedgang på lagets totale vekt forje uke og gange med 100 :)

Hehe, nå blanda jeg med krigleders jobb. :p Jeg skal sikkert få dette til neste uke. :D
Totale poengsummen til laget og prosentvise nedgangen?
 
Jeg syns 400 er bra, jeg. Gøy når det merkes på klærne, ja! Du har vært kjempeflink! 5,5kg er mye. :)
Selv har jeg gått ned 3,2kg, tror jeg. :)
Joda, er jo greit. Har nok blitt litt påvirket av disse slankeprogramene. Der går de ned drøye tall, som ikke er realistiske, så det er noe med å akseptere at ting tar tid :p Skulle ønske jeg raste ned i vekt, men er ikke sånn det funker (dessverre) :p

Tusen takk! Syns vi alle er kjempe flinke her inne! :D
 
Hehe, nå blanda jeg med krigleders jobb. :p Jeg skal sikkert få dette til neste uke. :D
Totale poengsummen til laget og prosentvise nedgangen?

Hehe, da skjønner eg :D
Det som skal være med er:
Lagets total vekt denne uka
Lagets total vekt forje uke
Lagets % nedgang

Deltaker minst ned i vekt %
Deltaker mest ned i vekt og hvor mangen %
Og til sist evt de som ikke har levert vekt :)
 
Neei, så trist å miste en fra laget! Håper du blir med videre på Wildcard, Smørblomst1.
 
Joda, er jo greit. Har nok blitt litt påvirket av disse slankeprogramene. Der går de ned drøye tall, som ikke er realistiske, så det er noe med å akseptere at ting tar tid :p Skulle ønske jeg raste ned i vekt, men er ikke sånn det funker (dessverre) :p

Tusen takk! Syns vi alle er kjempe flinke her inne! :D

Hehe, det skal vel litt til å gå 5-10kg ned i uka slik som Slankekrigen på TV. :p

Ja, det er vi. :D
 
Hurra! 0,9 ned:D Trengte et litt større tall nå, så passet perfekt!
Håper alle husker å registrere i dag:D
 
Back
Topp