Skravletråd lag MILFs

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Chamonix, 15 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Veide du deg imorges? :)

2. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, va et trist syn :( må faste i måren. Så det blir kun en shake til lunsj. I håp om å rette litt opp. Skjønner ikke ka som har gått galt denne uken. :/

3. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Kjedelig, da. :/
    Jeg var på middag idag og ble servert eplekake til dessert. Fikk meg ikke til å stå over av høflighet, men hadde så sykt dårlig samvittighet etterpå! Jeg tok ikke på krem, da.
    Første gang i krigen at jeg mister snopepoeng, og nå blir det ikke bonus på meg heller.
    Beklager alle MILFs!!

4. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Alle må huske å levere poeng og vekt innen kl 15! :)

• Liker Liker x 2
  5. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

No har eg levert. Takk for at du passa på! :D

• Liker Liker x 1
  6. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Jeg er så engasjert, skjønner du. :D
    Venter bare på Chamonix nå. :)

7. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Fungerte det å faste igår? -100gram er bedre enn ingenting eller vektoppgang. :)

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, fastingen fungerer som regel men da e jo hardt :p

9. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Det skjønner jeg godt! :p Fatter ikke at du klarer. Jeg blir helt skjelven og kraftløs om jeg går for lenge uten mat. ;)

10. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg drikker shake da. :D så noen kalorier kommer det jo inn :)

11. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Joda, men det metter vel ikke ordentlig. ;)

12. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Nei, gjør jo ikke det :D

13. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Denne uka ble ikke så bra for meg. Lillefisen er dårlig, så har ikke fått trent eller vært ute, men har spist sunt da:D

14. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

-0,4kg er jo bra, da. :)

15. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Joda, er veldig fornøyd og satser på at det holder :D startet uken med giga treningsmotivasjon, også har jeg ikke fått trent :p

16. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Er dumt når uka ikke blir som en hadde tenkt.
    Jeg sliter veldig med motivasjon til å trene. Er alene med to unger og er det fram til torsdag. På kvelden orker jeg knapt reise meg fra sofaen. :/

17. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Resultatet er ute jenter :)

• Liker Liker x 1
  18. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Hvordan går det MILFs? :)
    I kveld har jeg sammenlignet bilder av meg fra 28 august til idag. Det er faktisk litt forskjell! :eek: Jeg har ikke merket det noe særlig (bare av og til, men tenkte det var ønsketenkning) så måtte ta bilder i kveld. Det gir en litt motivasjon. :)

• Liker Liker x 1
  19. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Her går det bra! Begynte å jobbe igjen på søndag, men har fått til litt trening og kostholdet er null stress om dagen :D Nå skal jeg jobbe dag resten av uken, så spørs om jeg orker noe etter jobb da:p Hehe!

• Liker Liker x 1
  20. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Er det noen som snikveier denne uka? ;) Jeg skal være ærlig og si at jeg veier meg hver dag! :p

Del denne siden