Skravletråd lag HotMamas

Har heller ikke tid til å være lagleder, men kan sikkert legge ut utfordringen i kveld :) skal vi bare kjøre samme som har vært denne uka?? Var lite aktivitet her inne idag, så får liksom ikke diskutert noe nytt opplegg :p
Kjør på med samme aktiviteter du :) Var en grei utfordring så hvorfor endre på den ;-) Vi får høre om noen andre kan være lagleder, forhåpentligvis finner vi noen til torsdag/fredag :)
 
Kjør på med samme aktiviteter du :) Var en grei utfordring så hvorfor endre på den ;-) Vi får høre om noen andre kan være lagleder, forhåpentligvis finner vi noen til torsdag/fredag :)

Hmmmm.... Prøvde å legge ut, men fikk opp at jeg ikke har tilgang til å legge ut nye emner :/
 
ImageUploadedByBV Forum1441471287.375752.jpg
 
Hektisk dag i dag, så har ikke fått vært inne her før nå! Helt greit at vi bruker samme utfordring som forrige uke.

Er borte hele neste fredag, så har ikke mulighet til å levere inne resultatene våre da.
 
Ble altså. Har helt glemt å registrere vekt. Ble litt mye som skjedde når vi dro i går. Er i Tyrkia nå så hadde vel sikkert uansett ryke neste veiing. dere må ha lykke til videre.
 
:)
 
Vi trenger lagleder! Noen som har mulighet??
 
Vi trenger lagleder! Noen som har mulighet??
Jeg har ikke noen mulighet, jobber natt og har jobbhelg denne uka i tillegg så har nok med å få levert inn egen vekt og henge på utfordringen :) Håper noen andre har mulighet :)
 
Ingen som har mulighet??? Jeg kan ikke imorgen...
 
Travelt her om dagen, så lite jeg er her inne. Jobber i morgen og usikker på om jeg rekker å levere tall.
 
Travelt her om dagen, så lite jeg er her inne. Jobber i morgen og usikker på om jeg rekker å levere tall.

Heldigvis noen andre som har meldt seg til å levere tall :D
 
Var litt vanskelig å se hvor mangen av dere som er igjen på laget. Kan det stemme at det er 6 stk?
 
Var litt vanskelig å se hvor mangen av dere som er igjen på laget. Kan det stemme at det er 6 stk?

Huff, det er jeg faktisk ikke helt sikker på :p men stemmer sikkert :p
 
Godt jobba jenter! :D etter dårlige resultater var det ekstra deilig at vårt lag gikk ned mest :D
 
Godt utfordringen ikke ble avgjørende for vår del, rakk ikke å legge ut. Ikke at jeg hadde alt for mye poeng å komme med. Nå skal det samles poeng neste uke!
 
Nå følte jeg at det var så lenge siden jeg har vært innom at jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde glemt en veiing. Men det hadde jeg ikke :p

Her har det gått i hundre med barnedåp i helgen og sykt barn. Har ikke fått trent og spiser restemat. Men fikk sendt kakerestene med gjestene hjem da :p
Nå satser vi på snarlig friske barn, fint trillevær og kjøleskapet fylt opp med masse sunn mat!
Håper dere har en fin uke :)
 
Fullt kjør her også denne uka! Tror ikke denne uka gir så gode resultater :/
 
Har vi forresten noen til å levere resultater imorgen??
 
Har vi fått noen til å sende inn? Jeg kan sikkert gjøre det etterpå
 
Back
Topp