Skravletråd Lag Blåbær

Jeg vil også det. Men er ikke så fan av Zumba. Liker bedre styrkeøvelser. Får vel bite det i meg :p
 
Da står jeg for zumbaen :D
 
Eeeelsker zumba, hadde glemt at jeg hadde et lass zumba-dvd'er i hylla. Nå er 20min unnagjort og jeg smilte hele tida. Hadde glemt hvor morsomt det var :) har så langt bare 45min trening utenom zumbaen, så det blir rockering også i kveld.
Og snopefri er jeg visst også så langt :)

Så målte jeg meg i morges, en måned siden sist, og selv om vekta bare viser 1,5kg mindre, så har jeg gått inn en del cm. Litt kjipt da jeg hadde glemt å måle hofter og lår sist, men må jo sammenligne det jeg kunne :)
 
Da tar du heller den one song workout? Det har jeg planer om å prøve
Jeg så litt på det tidligere ja :) Det var mange gode eksempler på nettet som jeg kommer til å bruke!
 
Eeeelsker zumba, hadde glemt at jeg hadde et lass zumba-dvd'er i hylla. Nå er 20min unnagjort og jeg smilte hele tida. Hadde glemt hvor morsomt det var :) har så langt bare 45min trening utenom zumbaen, så det blir rockering også i kveld.
Og snopefri er jeg visst også så langt :)

Så målte jeg meg i morges, en måned siden sist, og selv om vekta bare viser 1,5kg mindre, så har jeg gått inn en del cm. Litt kjipt da jeg hadde glemt å måle hofter og lår sist, men må jo sammenligne det jeg kunne :)
Zumba er gøy!

Så bra du ser forskjeller!
 
Satset altså på full pott på trening, challenge og snop denne uka, men ser ut som "livet kom i veien". Hadde ikke tid til skikkelig trening tirsdag og ikke fullt i går heller... Og i tillegg ble jeg så godtesjuk i går at jeg måtte ha en kopp kakao og en kjeks i går kveld :eek: eier visst ikke selvkontroll :eek: :p
 
Eier ikke selvkontroll jeg heller, og det synes på vekta...
 
Klare for ny veiing I morra? :)
 
Klare for ny veiing I morra? :)
Jeg er klar!
Hatt en god uke på tross av mange avtaler utafor huset, så har blitt full pott på utfordringen!
Er spent på vekta, men vi får se. Jeg går som regel sakte men sikkert nedover, så håper ihvertfall på noen hekto ned!
 
Hvordan har det gått? Her gikk jeg ned 0.7 og er strålende fornøyd :) Følte meg så oppblåst i morges. Har begynt å tørre å bruke noen av klærene fra før graviditeten. Bare 4 kg så er jeg der :D
 
0,1

Ikke helt happy.
 
Yaaaaassss!! Endelig forbi det vemmelig 87-tallet jeg har vært stuck på i ca 4 uker!! 1 kg ned! :D
 
Har tydligvis gått ned 150g. Vekta surret på 0,1 og 0,2kg ned. Men fikk flest 0,2, så da blir det det. Kroppen min vil tydligvis ikke under 73-tallet :/
Dette går ikke etter planen :( må bare være happy og huske på at jeg veide 89kg i april i fjor, så sånn sett må jeg jo være fornøyd.
 
Kjempebra jobba dere! Ned er ned :)
 
Nå, hva er målene for uken da?

Jeg skal prøve meg på noen av Challenge, men ikke alle. Jeg tar ikke 15 kilo sekk på ryggen. Jeg triller allerede vogn. Det er tungt nok opp bakkene. Kunne tatt ungen på ryggen men hun er bare 7 kg.
Jeg orker ikke veie maten, det blir bare tull med middagen uansett.

Men en aktiv halvtime ute skal jeg få til, håper jeg. Og 15 000 skritt en dag er mye, men overkommelig. Knebøy på do, den er enkel, jeg bare tenkte dessverre ikke på det da jeg sto opp så den får bli en annen dag. Det vanskelige med den er å huske på den
 
Plutselig var søndagen over- og for en dag! Ingen av planene for gårdagen ble overholdt! Ingen trening idag pga en sykt varm dag, var ute hele dagen. Kunne selvfølgelig tatt den hage-challengen, men den ble glemt av (hoppet 5min på trampolina da :p) Is ble det i solsteiken og vann er smakstilsatt, så da røk alt av bonus jeg kunne oppnådd. Men i morgen er en ny dag og nye muligheter - for litt poeng.
 
Is skulle jeg ha, glemt!! Men drakk brus da. Og potetgull. Og litt snop. Helt ute på den. Litt hage. Litt trampoline. Mye, mye tur, men ikke 15000 skritt, og vogn, ikke sekk.

Men en fin søndag
 
Back
Topp