Skravletråd Lag Blåbær

Husk å føre opp vekt og poeng i utfordringen. Heia blåbær :p
 
Blir kanskje meg som ryker denne gangen. Jaja :)
 
Å shit!! Har helt glemt å legge inn utfordringen!
 
Å shit!! Har helt glemt å legge inn utfordringen!
Jeg å.. Dette er andre gangen, Er så sinnsykt irritert på meg selv når jeg har samlet poeng denne uken selv om det var pinse, 17 mai og barn hjemme fra barnehagen.. at det går ann.. Sorry til dere andre.. Fint vi er på vei ned i vekt alle sammen da, på tross av den store is og kakedagen!
 
Jeg å.. Dette er andre gangen, Er så sinnsykt irritert på meg selv når jeg har samlet poeng denne uken selv om det var pinse, 17 mai og barn hjemme fra barnehagen.. at det går ann.. Sorry til dere andre.. Fint vi er på vei ned i vekt alle sammen da, på tross av den store is og kakedagen!
Ja irriterende. Jeg oppdaga det før fristen, men life got in the way, som det så ofte gjør for tiden. Jaja, Jeg hadde ikke SÅ masse å bidra med da.
 
Å shit!! Har helt glemt å legge inn utfordringen!
Jeg å.. Dette er andre gangen, Er så sinnsykt irritert på meg selv når jeg har samlet poeng denne uken selv om det var pinse, 17 mai og barn hjemme fra barnehagen.. at det går ann.. Sorry til dere andre.. Fint vi er på vei ned i vekt alle sammen da, på tross av den store is og kakedagen!
Dere må legge inn hver kveld heller da:)
 
Dere må legge inn hver kveld heller da:)
Jada, tenker hver dag at jeg skal finne frem pcen og ordne det når gutta har lagt seg, og glemmer det hver kveld! ;)
Jeg skriver alt på en huskelapp på kjøleskapet etter det er gjort, men det hjelper jo ikke ;) Skal få ordna d neste uke!
 
Bra jobba, damer:-D
 
Veldig bra! :D
 
Bra jobba dere :)
 
Hva håper dere på utfordringen denne gang?
 
En Challenge med enkle nok øvelser til at det er gjennomførbart. Jeg har ikke vært til bunns i klesvasken på.....15 år? Og har ikke intensjoner om å komme dit.
 
En Challenge med enkle nok øvelser til at det er gjennomførbart. Jeg har ikke vært til bunns i klesvasken på.....15 år? Og har ikke intensjoner om å komme dit.
Trodde ikke jeg noensinne kom til å se bunnen, men etter vi fikk tørketrommel har jeg sett den flere ganger :)
 
Vi har både trommel og tørkeskap og tørkestativ jeg kan sette ut, men jeg vasker ikle en halvtom maskin med bukser for å få dem bort. Det er til enhver til noe å ta av. Sengetøy, vi er fem. Håndklær, yngste tisser på i snitt to pr dag. Bleiene hennes. Skift for oss begge, hun gulper. Og gulpekluter. Treningstøy for mannen et par ganger i uka, ulltøy 3/4 av året, klær fra ungene, alle tre. Og oss voksne. Det er ikke et mål at vi aldri skal ha noe som er klart til vask
 
Vi har både trommel og tørkeskap og tørkestativ jeg kan sette ut, men jeg vasker ikle en halvtom maskin med bukser for å få dem bort. Det er til enhver til noe å ta av. Sengetøy, vi er fem. Håndklær, yngste tisser på i snitt to pr dag. Bleiene hennes. Skift for oss begge, hun gulper. Og gulpekluter. Treningstøy for mannen et par ganger i uka, ulltøy 3/4 av året, klær fra ungene, alle tre. Og oss voksne. Det er ikke et mål at vi aldri skal ha noe som er klart til vask
Blir sliten bare av å tenke på den haugen med vask! Du er god :) Bare det å holde det gående er mer enn jobb nok
 
Blir aldri tomt her heller, er som Sara sier - alltid ei fille, smekke, gulpeklut, et par sokker fra soverommet osv som treffer bunnen av kurven, OM den en sjelden gang blir tom:p
 
Snopefritt svikta jeg på i dag også gitt, helt uten å tenke tok jeg et krus oboy til frokost og ripsgele på skive nummer to. Det er søndagsfrokost.

Men jeg skal forsøke å samle mer poeng denne uka!
 
Snopefritt svikta jeg på i dag også gitt, helt uten å tenke tok jeg et krus oboy til frokost og ripsgele på skive nummer to. Det er søndagsfrokost.

Men jeg skal forsøke å samle mer poeng denne uka!
Ikke tenk på det :) Søndag er litt spesiell syns jeg. Ofte vafler eller annet søtt.
 
Mannen har snakket på å lage vafler ja.

Og jeg unner meg sikkert litt potetgull i kveld, det ble ikke noe av det i går.

Jeg har nesten aldri snopefri jeg da. En liten greie blir det de fleste dagene.

Men jeg har som mål å bidra med mer poeng enn sist uke
 
Back
Topp