Skravletråd Lag Blåbær

Neiånei! :( Beklager alle sammen. Denne uka var krigen helt ute av hodet! :( Lykke til videre! Dere er tøffe!
Synd, lykke til med vektnedgangen. Håper du når målene dine!
 
Neiånei! :( Beklager alle sammen. Denne uka var krigen helt ute av hodet! :( Lykke til videre! Dere er tøffe!
Så kjipt! Men lykke til videre, ikke gi opp!
 
Woho! Denne uka skal jeg klare å score litt på challenge! Har visst litt støv på hjernen, så det meste blir gjort uansett! Og har akkurat begynt å samle opp klær som har blitt for små. Dessuten bor jeg ikke i norge, så 17. Mai er forsåvidt bare tirsdag haha!
I tillegg skal jeg trene som bare juling.... Men det begynner alltid på mandag hos meg da :D
 
Det blir ikke snopefri før onsdag. Bursdag i dag, besøk i morgen og 17. Mai tirsdag. Tror ikke jeg rekker noe challenge eller noe heller. Har mye på privaten i det siste, så alle 17. Mai forberedelsene må gjøres i morgen kveld..
 
Hvordan går det med dere?
 
Det går greit her. Har ikke vært kjempesunn akkurat, men begrensa mengder hjelper på :)
Tror kroppen min sloss mot influensa, kjennes ut som jeg har gangsperre over alt og verker i ledda om natta, men det hjelper med aktivitet så har gått masse tur. Håper det ikke slår til for fult før fredag iallefall, så får jeg inn en økt i kveld og i morra også.
Hvordan går det med deg da Sara?
 
Vet ikke hvordan det går... Føler ikke det går bra, men gjør jo som før, spiser bra og trener og er generelt aktiv. Men har ikke på følelsen av at det er godt nok.
 
Lite poeng, men vekta har gått ned, om den bare ikke spretter opp igjen. Pinsa var travel, rett og slett
 
Klare for ny veiing I morra?:) jeg hadde ei veldig bra vekt I dag tidlig, men sliter med å komme på do (og det måtte selvsagt slå til I dag), så tror nok den viser mer I morgen enn I dag :-/
 
Jeg hadde bra vekt i går, og ikke i dag, så spent på i morgen
 
Jeg har lave forventninger. Har ikke veid meg hele uka. Gruer meg litt..
 
Oj, ble helt sjokka! Ned 1.6 kg :)
 
Jeg er ned 0.1, ca som forventet egentlig :)
Dro til på utfordringen da, satser på at det hjelper :)
 
-0,4 i dag. IKKE fornøyd :( Kommer meg søren ikke under 87 til fredagene. På onsdag var jeg 86,4 kg.Holder man ekstra på vann når man trener styrke? Har helt sinnsykt sure muskler, men trodde ikke det utgjorde noen forskjell. Haff... Men! Jeg tok nye bilder i går, og ble overrasket over forskjellen, så det skjer jo ting selv om vekta står litt stille for tiden :)
 
Jeg er fornøyd med 0,3 jeg. Jeg fullammer og pumper til sykehuset. Og skal bare ned ca 4 kilo til. Inntil 0,5 i uka, men 0,3 er fint egentlig.

Men det går sakte da..
 
Dere har jo gått ned i vekt! Og det har vært pinse og 17. Mai denne uka. Gjort er gjort, nå får vi håpe vi overlever uka og gi full gass neste uke :)
 
Back
Topp