Skravletråd Lørdag 3. Juni!!

Signerer Lalina. Jor.m. sa akkurat det samme til meg. Anbefalte jornøttolje hun... (Olje ganerelt dugde å sa hun)
Burde gjøres 1-2 ganger per dag mot slutten...
 
Natta Miluna
 
natta miluna!
Skal krype under dyna snart jeg også!
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: lalina

humm vi har vist fått litt forskjelling info marihøne, for jordmoren sa til meg at eg godt kunne masere litt akkurat på innsiden om endetarmsåpningen og strekke huden litt bakover slik athuden "øvde" på å bli mere elastisk


Bedre enn ingen info i hvert fall. Jordmora mi duger ikke til noe, hun. Bare veier og måler meg og så er det full fart ut igjen...


Det hørtes ikke noe særlig ut da. Jordmor skal jo ha tid til eventuelle spørsmål du måtte ha også, og gi informasjon.
 
Weleda sin olje er veldig bra forresten, den har eg og[:)]
 

 
Takk for info, jenter. Man lærer så lenge man chatter [:D]
 
Men nå tror jeg min kjære sambo kjeder seg noe helt fryktelig. Er så loyal, stakkar. Sitter og stryker meg på ryggen med de gode varme hendene sine mens jeg sitter her og diskuterer med dere. Men får ta han med meg til køys nå tenker jeg. Kan ikke snu døgnet helt heller. Har en forestående fødsel på tapetet i morgen må vite... [;)]
 
ORIGINAL: Marihøne77
 
Weleda sin olje er veldig bra forresten, den har eg og[:)]
 

den oljen eg med bruker, men det står berre på tysk på min flaske, kan ikkje noen av dere godt skolerte folka som kan tysk lese kva som står det  om det står noen om hvor man skal smørre
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: lalina

humm vi har vist fått litt forskjelling info marihøne, for jordmoren sa til meg at eg godt kunne masere litt akkurat på innsiden mot endetarmsåpningen og strekke huden litt bakover slik at huden "øvde" på å bli mere elastisk

dette har jeg også lest! og gjør...[;)]

Ja det høres i grunnen logisk ut, og det er vel ikke så farlig å få olje i endetarmsåpningen egentlig.
 
 
 
God natt alle juniberter - sov godt og drøm søtt!!!
 
jordmor sa 1-2 ganger om dagen til meg med, men det gjør eg ikkje, kun en gang om dagen, dere andre gjør da? kansje eg må bli flinkere.
 
Natta Babymama
 
Natta damer, nå skal jeg også køye... flytebryggene mine tar snart drepen på meg...[&:]
Sees i morra! [;)]
 
Natta Katrine
 
er det alle som tar natta nå, blir det noen igjen her inne eller?
nei eg trur eg berre gå å legger meg eg med.
natta jenter
 
ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Marihøne77
 
Weleda sin olje er veldig bra forresten, den har eg og[:)]
 

den oljen eg med bruker, men det står berre på tysk på min flaske, kan ikkje noen av dere godt skolerte folka som kan tysk lese kva som står det  om det står noen om hvor man skal smørre

 
Det står på norsk på min.  "...forebygger strekkmerker på mage, lår, hofter og bryst"
Står ingenting på esken om at man kan smøre den nedentil men det kan man jo[;)]
Tenker det går bra å smøre  på huden mot endetarmåpningen men mener jordmor sa ikke smøre inn i skjeden og på slimhinner (kjønnsleppene og der omkring) så det har ikke jeg gjort hvertfall.
 
Natta Lalina.
Tenker å komme meg i seng no snart eg og....
 
Da tar jeg med med meg den varme vannfylte kroppen min til sengs og alle dens plager... natta jenter... Sov godt.
 
Back
Topp