Skravletråd lørdag 24. Juni

Sommerbaby:-)

Forelsket i forumet
God morgen alle sammen[:)]
Hadde ikje trodd at eg skulle stå så tidlig opp at eg noen gang kunne starte denne tråden[8|]
Det var ikkje av fri vilje eg sto opp, hadde sååå masse mensmurringe...
Så nå har eg vaska badet, skal stryke noen klær, og vaske kjøkkenet, så tenker eg sambo blir fornøyd når han er ferdig å snorke [:D][:D]
Er spent på om det er flere som har havna på føden...[8|]
Og tro hvordan det går med de som allerede er der?[8|]
Idag e eg 2 daga på overtid, det e akkurat som at det er letere å være på overtid, enn de 2-3 siste dagene var før termin....
Huff for ei skravlebøtte eg var på tidlige morgenen
Ha en super duper dag alle sammen!!
Å kos dere masse med  babyene deres dokker som har vært så heldig å født[:)]

Mornings,
Titter innom her før frokosten. Så flinke dere er på morgenkvisten da, jenter.[;)]
Tenkte å spise litt, rydde litt og dra over noen gulv her. Det murrer litt her også, så nå håper jeg det skjer noe snart. (Er 6 dager over i dag, og skal heldigvis til jordmor på mandag hvis noe ikke skjer før den tid. Da lovte hun å strippe meg hvis det var klart for det).

Her er det knall-sol, og 18 grader allerede, så jeg skal legge meg ut litt senere i dag. Sender masse sol til dere som ikke har det.

Grattis med 7 uker lille Sara!

mornings tupperlupper[:D][:D]
har termin idag jeg...ooohooo...[:)]

jeg skal jo bli satt igang på mandagen..
har dere tatt med sambo da??
det kan jo ta sin tid men...

Grattis med termin, Lisbeth.[8D]

Jeg hadde tatt med samboer. Jeg skal ta med min når jeg forhåpentligvis blir strippa på mandag. Ikke inn på rommet, men trenger litt psykisk støtte like etter. Godt å vite at han er der.[:)]

Hallo damer! Mitt humør har også bedret seg etter jeg fikk time for overtidsvurdering...[:)]

Håper jo selvfølgelig at noe skjer før den tid, men... jeg er en dag på overtid i forhold til ul-termin, og nesten en uke i fohold til menstermin.

Det som er litt rart denne gangen er at jeg har en menstermin å forholde meg til, det har jeg ikke hatt de to andre gangene, og da gikk jeg jo 15 dager over med førstemann i forhold til ul-termin og fødte på dagen med andremann.

Til legen har jeg hele tiden sagt at dette svangerskapet har vært likt det første, men hun har hele tiden ment jeg kom til å få før eller til termin, så jeg trodde jo på det da... nå vet jeg bedre... [8|]

Men, men... det er en nydelig dag her i elverum, vi har spist frokost ute, og jeg har tenkt å tilbringe resten av dagen ute også! Ha en fortsatt fin dag![:)]

her var det trist å kjedelig idag[8|]
nå har jeg satt inn en haug med bilder..
men må ha flere album[:D][:D]
enda jeg kjøpte 2 igår..hihi...
sitter å spiser knekkebrød mens sambo støvsuger..
å han har akkurat kommet hjem fra jobb..snill[:)]

ORIGINAL: xcrazyx

hei igjen jenter...

JEG HAR FÅTT PAKKE I POSTEN, så nå er d rene julaften her...[:D][:D]
*vet hva d er, men like spennende alikevel*

åå pakke..[:D][:D][:)]
er det noe du har bestilt da??

[:D]så snill han er[:D]
er han som "pappa" for sara??

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg skal jo bli satt igang på mandagen..
har dere tatt med sambo da??
det kan jo ta sin tid men...

Grattis med termindagen Lisbeth, har jo også termin idag. Jeg hadde med mannen min jeg, han var med på alt han. Når du blir satt i gang kan det gå fort og seint. Er godt å ha med mannen som støtte [;)]

skal nok ha han med ja..[:D][:D]
tror verken han eller jeg greier å slappe av vist han skal være på jobb...
hva fikk du..
tabletter eller sånn gele?
tok det lang tid fra du fikk det til liile daniel var ute?

Hallo! Må innom å sjekke om det er kommet noen meldinger fra lille0my....
...er kjempenysgjerrig...[:D]

Skal si det hr vært stille her i dag ja...
Men det er vel ferietid også for noen, så da er det kanskje ikke så rart.

Reiser bort selv også så snart denne ungen er ute og et par uker gammel, å som jeg gleder meg til å komme til hytta/sommerhuset vårt i trøndelag. Der tilbrakte jeg hver sommer da jeg var mindre, og vi må fortsatt dit en gang her sommer, ungene elsker å være der de også. Det ligger ved fjorden (Borgenfjorden en tarm av Steinkjer-fjorden), vi har strand og båt og diger plen å sparke fotball på (hele tomta er på 11 mål og onklene mine har bygd der de også så det er alltid slekt der) samt Steinkjer bare et kvarter unna med bil. Bedre kan det ikke bli...[:)]

Heldige du Flori som ble satt igang...
Her skjer det nok ikke noe før jeg håper å bli satt igang på torsdag etter en vurdering... da kommer jeg til å nekte å dra hjem før de har satt meg igang...

hva slags pille er dette?
som skal oppi fnutta eller?

ORIGINAL: katrine35+

Heldige du Flori som ble satt igang...
Her skjer det nok ikke noe før jeg håper å bli satt igang på torsdag etter en vurdering... da kommer jeg til å nekte å dra hjem før de har satt meg igang...

Ja er glad for jeg ble satt i gang, var så deprimert satt bare å gråt her [:(][:(][:(]. Var min mann og søster som fikk meg til å snakke med jordmor, heldigvis var det ikke noe problem med igangsetting. Håper du har født før torsdag, men enig med deg: STÅ PÅ DITT, unner deg ikke å gå over tiden.

Hadde vært noe annet dersom det var førstemann, men når det er tredje har man flere å tenke på i tilegg til seg selv og jeg har merka det på ungene at de reagerer når jeg er sliten og lei meg, og det er ikke alltid til det bedre... de blir gjerne litt mere masete når det er sånn...

ORIGINAL: Lisbeth83

hva slags pille er dette?
som skal oppi fnutta eller?

Det er sånn modningspille som skal oppi der ja [:D][:D][:D]

var det jeg trodde ja[8|]
tanta mi fikk sånn modningsgele..men den funka vist ikke på henne..
noen som vet når de bruker de forskjellige..
vannet hennes hadde gådd..kanskje det har noe å si..

heia alle sammen, gratulerer til lille sara som er syv uker i dag[:D] og fnutta?? hehe den var ny, vel jeg var på sykehuset på torsdag og sjekket hoftene til Linn siden hun kom i sete, og heldigvis var alt som det skulle[:D] snille jenta sov gjennom hele legebesøket. må nok innom å titte i løpet av dagen, er litt nysjerrig på lillemy, hun har virkelig fortjent å få ut nurket nå synes jeg

Hei Squat!

Høres ut som alt er bra med dere?! Du har vel nok å henge fingrene i med to små!!

Kan du ikke sette tikkerene din under hverandre sånn at siden ikke trenger å være så lang....

men vet ikke hvordan jeg gjør det[&:] synes det er irriterende selv også......

ORIGINAL: katrine35+

Hei Squat!

Høres ut som alt er bra med dere?! Du har vel nok å henge fingrene i med to små!!

Kan du ikke sette tikkerene din under hverandre sånn at siden ikke trenger å være så lang....

ja det har vært fint...
har faktisk spurt om det før..
men hun overså meg bare[8|]

ORIGINAL: squat

men vet ikke hvordan jeg gjør det[&:] synes det er irriterende selv også......

Trykk på shift knappen mellom tikkerlinjene på min profil og trykk oppdater etterpå!

Back
Topp