skravletråd lørdag 17.juni

K@trine

Gift med forumet
Hallo damer!
Da fikk jeg æren av å åpne dagens skravletråd.... våkna for en time siden og nå orka jeg rett og slett ikke bli liggende i senga lengre... Hadde en omgang sengekos før jeg sovna i går kveld, men ikke så mye som en kynnere har jeg hatt i natt...[:@] Har sovet som en stein også til jeg våkna i sted...[8|]
Så nå minsker troen min på at denne vil ut før termin i alle fall... Som alle har sagt til meg...
Men, men det er vel ikke noe å gjøre med. Får sette igang med noen prosjekter til så jeg holder meg selv i ånde mens jeg venter. Har egentlig noen som venter på å bli satt i gang, så da er de vel bare å starte...[;)]
Nå skal jeg sitte her å bli litt trøtt igjen så jeg kan gå å legge meg litt til...

Go mårrn Kathrine35+ å dere andre!

Her skjer det heller ikke mye, små kynnere men thats it [&:]
Vil jo så gjerne liksom....
Får heller ikke sove så mye, våkner sååå tidlig hver mårra.

I dag MÅ det da skje noe...hehe!!

Kathrine

Været ser ut til å bli knallbra i dag også... så da er det bar å satse på å bli enda brunere før det skjer noe her... må vel nyte det mens jeg kan tenker jeg... får så lett brystbetennelse så jeg må passe meg for den minste lille trekk når jeg ammer, så da blir det ikke mye bikini på meg i sommer, da skal det i alle fall være meget varmt!

Morn ~kathrine~!
Har egentlig godt sovehjerte jeg... men ikke i dag...
Sjelden jeg våkner så tidlig, kan godt våkne i 7-8 tiden, men 5 synes jeg var litt for tidlig...
...kjenner det begynner å sige inn litt trøtthet her igjen, så da er det vel bare å finne senga å håpe på litt mer søvn...[:)]

Vi har ikke sett sola her på mange uker (føles det som),
men uten å overdrive så har været her Nord vært helt totalt for jævlig i det siste.
Håper det blir opphold i dag i det minste, vi gror jo ned med gress her [:@]

Blir litt små sjalu når jeg ser på TV alt det fine været i Sør...jaja!!!
Kunne ikke ha solt meg uansett, alle fregnene "setter seg fast" og jeg er full av pigment flekker. Ble anbefalt å holde meg unna sola til etter graviditeten.

Kos deg i sola da Kathrine [:D] 

Ja søvn må vi jo ha,
vet jo aldri når vio trenger masse krefter [;)][;)][;)]

Nå går jeg å finner senge igjen... ha en fin dag ~Kathrine~! [:)]
Dere andre også!! Jeg kommer nok innom igjen i løpet av ettermiddagen/kvelden tenker jeg![;)]

Sov godt [:D]

God morgen!! I natt har jeg satt ny rekord i antall dobesøk, tror jeg. Jeg har jammen ikke sovet lenge om gangen. Uff, det er så slitsomt!! [:'(][:@] Blir sikkert slit med en baby som våkner om natten, men da slipper jeg i hvertfall å slite med å snu meg rundt i senga.

Her er det 18 grader og overskyet. Håper sola titter fram snart, men vil ikke ha det altfor varmt!!

Ha en god dag, alle sammen![:)][:)]

god morgen.. Her er det overskya idag, men ser ut ti at sola kan gløtte litt fram etterhvert.
Selv har jeg termin idag, men har ikke tro på at det skjer noe idag..
hadde litt  igår men ingen tegn til noe som helst, bare masse mensensm.. Stakkars sambo. Hehe blir helt utslitt han stakkar. Men vi vil ha ut babyen begge to nå..

God formiddag, juniberter!

Kom bare en tur innom forumet her for å legge inn et skrytebilde av vårt skjønne nurkegull (se egen tråd). Jeg som var forberedt på nok en våkenatt fikk til min store overrakselse sove nesten hele natta. Måtte bare opp en liten tur og pumpe (har så såre brystvorter at vi har pause i ammingen for en liten stund)...

I dag skal vi ut på vår første trilletur. Sola skinner og gjett om jeg gleder meg [:)]

God morgen[:)]

Herlig, i natt har jeg faktisk sovet, og føler meg noenlunde uthvilt i dag i forhold til hvordan det har vært de siste dagene.
Så akupunkturen i går var godt for noe i hvertfall[:)]

Ellers ikke noe tegn til fødsel her enda, så nå skal jeg ut på kafe med en venninne og slå i hjel litt ventetid.
Håper stadig at noe skal skje snart da !!

Gleder meg til også å kunne gå på trilletur[;)]

Hei jenter,
Her var det stille i dag...
Sov bare tre timer i natt, så jeg kommer å gå rundt i en døs i dag. Fikk sove en time i stad, og det var utrolig godt. Kommer innom å titter innimellom sovinga utover dagen.

Ha en fin dag alle sammen! Sender en real sol-dose nordover, her har vi mer enn nok.[;)]

Hei alle sammen!

Er så trøtt så trøtt-- og sliten!
Benjamin er forkjølet i tillegg til mageknip, så her er det ikke mye søvn.
Noen som har et bra forslag på hvordan bli kvitt snørr i nesa på de små? Har hørt noe om morsmelk.. men hvordan gjør man det?
Måtte prøve Minifom i dag, men han virker verre nå. Ikke en eneste rap etter sist amming, han sovner mens jeg prøver få ham til å rape... uten hell.

Litt anerledes klaging enn de som venter på fødsel her, men må bare få luftet det. [8|]

hei hei..
har vært i byen idag..
fint vær å sol..
men ikke noe særlig varmt...
har handla meg pledd til min snøggelbøggel...
ett i lyserosa og ett i stripet med forskjellige rosanyanser[:D]
så har jeg kjøpt bomullsgarn jeg skal sy med også i rosa..

åå gleder meg til middagen...
pannekaker,ertersuppe og bacon...
nam nam

ORIGINAL: xcrazyx

ang snørr....bruker qtips her, får henta ut noe...
men skulle nok helst ha hatt en slik "utsuger"...vet ikke hva den heter, men de fås kjøpt på apoteket...[:)]

Takk for tips! Får dra på apoteket på mandag...[:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

åå gleder meg til middagen...
pannekaker,ertersuppe og bacon...
nam nam

Kylling og chips her... [8D]

nåååå er det middaaaag...
oooouuuhoooo[:D][:D]

Hørtes kos ut.
 Her sitter jeg inne i styggværet og ammer og får han til å rape og steller og ammer og får han til å rape og steller og ammer og ect.. Kommer ikke fra for å ta en høneblund engang..

Back
Topp