Skravletråd LØRDAG 10. juni

~miluna~

Forumet er livet
"God" morgen... *gjeeesp* I natt har jeg vært oppe 100 ganger og sovet dertil ræva blues.
Kl. 6 holdt for meg. Da krøyp jeg inn i det trange dusjkabinettet og stod der godt og vel 30 min.
Nå bare gruer jeg meg til å legge meg heretter. Blir gaaal av å foreta disse snuoperasjonene om natta. Ikke lenge igjen nå så... kommer det en baby i hus..som gjør sitt til at det ikke akkurat blir mere søvn å få! hehehe [:D] pytt pytt. Da har man i hvert fall noen å stå opp til! :-)

Blir fint vær i dag da om ikke anna. [:)]

god morgen. Ikke mange som har stått opp her.
Fler som ikke har den store søvnen ser jeg.. Ja det er noe med disse snurundene om natta ja.
Storken var ikke på min side inatt heller. [:@]
Har kjent smårier siden onsdag å håpet at det skulle sette igang men nei..
Har murring, vondt i fnutta å i ryggen å magen å , men her sitter jeg da..[:'(]
ååå blir gal hvis det ikke skjer noe snart.[:(]
Sorry men må bare få det ut..

Ellers hvordan går det med dorundene gira?
Jeg kjente det veldig i magen etter å ha tatt det. masse kynnere.
Er det farlig å ta olje for ofte tro?

Oss stakkars, stakkars vesener.... [:(] *høhø* [:)]
Flere som tenker mye på fødselen her eller? gruer dere? jeg har tenkt mer og mer på det de siste dagene, gruer meg til smertene og bekymrer meg for at noe skal gå galt...

Skulle nesten tro jeg oxo hadde tatt lakserolje sånn som det kjennes ut her. Kanskje blitt påvirka av all olje-praten [;)] 

I wonder who....... hvem får nurk i dag!!!! elle, melle...  

jeg gruer meg ikke til fødselen. Jeg gleder med masse. Ikke til sm selvsagt, men til å se hvor sta jeg egentlig er [8D]
å til å ha nurket i armene mine..

mornings....oret ikke igge lengre...ligger bare å kaver som en val med vondt bekken uansett[:D]

tror jeg har svippa mellom å våkne når jeg snur meg og drømt at fødselen var i gang.for når jeg våna(å er det enda)var jeg driiit lei![&o]
at det går an....nok er nok å i dag er min "nå har jeg fått ok dag"det er bare to uker til termin så....[8|]

tror jeg er blitt så desperat(no efens gira[:D])at jeg må gå til innkjøp av olja i dag!

xcrazyx:så på gårsdagens skravle tråd,så nydelig jenta di er....men 5 uker alerede??hvor har jeg vert i di 5 ukene[:D]

håper dere har det bra og du må stikke innom litt oftere syns jeg![:)]

morn jenter...
ser det ut som jeg har sovet mange timer inatt neida[:@]
hatt masse menssmerter,hetetokter,kvalm,vondt i hue å problemer med å snu meg...
håper det skjer noe snart...

Da var jeg på plass også... Etter en god natts søvn og gårsdagens vellykkede baby shower fest. Må si nå at jeg er veldig glad for å ha fått med meg den. Koselig å ha masse venninner på besøk - og så fikk vi mange fine småting til babyen vår, da [:)][:)][:)]

Men nå som babyshoweren (som jeg har gleda med til hele uka) er unnagjort også, synes jeg det er på tide at lillesnuppa kommer ut - helst i dag!!! Fikk med sambo på en liten "økt" i senga i dagtidlig - som resulterte i blødning... Det må vel være et bra tegn, vel??? (ringte føden etterpå for sikkerthets skyld, for å høre om jeg burde komme inn til en sjekk, men det var ikke nødv. så lenge jeg ikke hadde vannavgang eller rier... )

ORIGINAL: suprEspen

Jeg er bare i lykkerus jeg...

det skjønner jeg godt[:D][:D][:D]
sitter her å smiler på dine vegne

Jeg fikk feriepenger i går også. Så nå skal jeg ta med meg Othilie på shopping før vi skal besøke mor og søster på sykehuset!

ORIGINAL: BabyMama

Da var jeg på plass også... Etter en god natts søvn og gårsdagens vellykkede baby shower fest. Må si nå at jeg er veldig glad for å ha fått med meg den. Koselig å ha masse venninner på besøk - og så fikk vi mange fine småting til babyen vår, da [:)][:)][:)]

Men nå som babyshoweren (som jeg har gleda med til hele uka) er unnagjort også, synes jeg det er på tide at lillesnuppa kommer ut - helst i dag!!! Fikk med sambo på en liten "økt" i senga i dagtidlig - som resulterte i blødning... Det må vel være et bra tegn, vel??? (ringte føden etterpå for sikkerthets skyld, for å høre om jeg burde komme inn til en sjekk, men det var ikke nødv. så lenge jeg ikke hadde vannavgang eller rier... )

kan tenke meg at det var kos ja..
hva fikk du til babyen da??
kanskje du havner på føden iløpet av dagen[:D][:D]

Ja, det vil jeg tro - og det har du vel all grunn til å være også!

Må hilse mor og barn fra oss på BV!!!

ORIGINAL: Lisbeth83

kan tenke meg at det var kos ja..
hva fikk du til babyen da??
kanskje du havner på føden iløpet av dagen[:D][:D]

Fikk masse rosa klær (så nå håper jeg UL viste riktig kjønn [:)]), helseteppe, tallerken, kopper, bamse, sengetøy, bleier og stelleartikler - og en liten blomst... I tillegg til masse god mat. Fikk ikke lov til å reise meg en eneste gang - ble oppvarta som en dronning. Ble helt rørt, jeg (ikke vant med sånt) - men synes samtidig at alle gravide skulle hatt slik oppvartning hele svangerskapet, egentlig[:D]!!!

Hvor er sol77 i dag, forresten? Ble ikke hun "strippa" av jm. her om dagen? Det skal visst være med på å sette i gang fødselen (spesielt om man har passert termindato, som hun har gjort)... Spennende å se om hun kommer innom i løpet av dagen, eller om hun har havnet på føden ved siden av lalina[:)]

skal til byen kl 11 så må vel fikse meg...
må jo å ta ut penger[:D][:D][:D]
handle litt ting til sykehusbagen...

Må ha god shopping, da dere som drister dere avgårde til byn!!!

Selv skal jeg dra med meg de hovne beina mine til et sted i skyggen og sitte der og vente til riene melder seg (selv om det måtte ta år...). Er meldt tropevarme her i hovedstaden i dag, så vet ikke helt hva annet jeg skal finne på.

den nye mobilen min har kommet...
jippii..
må hente den på posten[:D][:D]
kos deg i skyggen da..

God dag damer

Idag er jeg i uke 38. [:)] Nå har sommeren kommet til Trøndelag, så da håper jeg fødselen starter snart!!!! mine elefant bein liker ikke særlig denne varmen... Vi skal til kontroll på st.olavs idag og se om modningen har økt, og evt få modningsnåler. Kjenner jeg er spent.
Ellers kan jeg jo si at etter 4 timer med regelmessige rier/kynnere (vet snart ikke hva de er) så stoppet det hele opp og vi dro på innflytningsfest.Det var en kjekk kveld.
Nå skal jeg på cafe med venner og min mann i lunsj pausen hans. Må si det er gøy å se sola, men disse 25 gradene hun tar med seg.... vel... sikkert bra for mange det[;)]
Ha en fin dag alle sammen!

ORIGINAL: BabyMama

Ja, det vil jeg tro - og det har du vel all grunn til å være også!

Må hilse mor og barn fra oss på BV!!!

signerer.[:)]

noen som har hørt fra gira???[8|]

Back
Topp