Åpenbart pakke til ferie.God morgen
Været ser litt mer utrygt her i dag, så da blir vel malinga å vente mens jeg får gjort litt inne istedet...
Dere skal i dag da?![]()
Og handle en gave, og dra i 7 års dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpenbart pakke til ferie.God morgen
Været ser litt mer utrygt her i dag, så da blir vel malinga å vente mens jeg får gjort litt inne istedet...
Dere skal i dag da?![]()
Høres koselig utI morgen skal vi ettet planen dra østover, til svigers.
Jeg har bare ikke begynt å pakke eller planlegge (lage lister) eller noe som helst. Svigermor er jo her!!!
Mannen har klokketro på at vi drar i morgen, så da har vi en plan for i dag, kjenner jeg...
God morgeni dag skal vi på 3 mnd kontroll med snuppa
![]()
Åpenbart pakke til ferie.
Lykke til på kontrollGod morgeni dag skal vi på 3 mnd kontroll med snuppa
![]()
Det er ekstra kjedelig med regn da jaJeg ligger i sengen å forbanner regnet. Vi holder på å male huset, men blir jo aldri ferdig pga dette drittværet![]()
Har ikke den fjerneste anelse hvor det er. Men graveøyser. Så kultDen ligger på en måte på andre siden av en skog
Ved siden av Mølen om det sier deg noeRullesteinstrand med gravrøyser fra Vikingtiden
![]()
Lykke til med pakkingenÅpenbart pakke til ferie.
God pakking, og kos dere i bursdagÅpenbart pakke til ferie.
Oi, da må du ha vært sliten!!Skjønner jeg er sliten idag, har oreo kake i kjøleskapet som jeg er SÅ fysen på, men orker ikke gå ned trappa![]()
Har bare ikke hatt tid, eller husket det, ettersom vi har hatt besøk an svigermor som styrer og tar i et tar i huset og vi har plantet ut (mest hun) tomatene mine og det andre jeg har sådd. I går feiret vi bursdagen til min mann, litt på etterskudd, bare med de nærmeste.Høres koselig ut![]()
Er det ikke typisk? Å utsette pakkingen høres veldig kjent ut. Hehe.
God morgen KenguGod morgen alle sammen
Til svigermor... Som altså drar noen timer i forveien.... :-SHvor skal dere på ferie?![]()
Dere skulle til dyreparken, ikke sant?Har bare ikke hatt tid, eller husket det, ettersom vi har hatt besøk an svigermor som styrer og tar i et tar i huset og vi har plantet ut (mest hun) tomatene mine og det andre jeg har sådd. I går feiret vi bursdagen til min mann, litt på etterskudd, bare med de nærmeste.
Dagene har gått til helt andre ting enn å tenke på at vi skal på ferie.
Men det ordner seg vel.
Vognen leveres på båndet for spesialbagasjeGod morgen!
Hva er planen idag?
Jeg skal få pakket ferdig. Og så prøve å få vogna inn i prampacken.
Noen som vet om man da leverer den med koffertene eller om man må leverer den der man sender vogner med bare pose rundt???
Lykke til med pakkingen![]()
Det trengs nok, jeg kjenner meg litt stresset av å ikke ha begynt, og samtidig ha svigermor her mens jeg skal pakke.God pakking, og kos dere i bursdag![]()
Kjipt når man aldri blir ferdigJeg ligger i sengen å forbanner regnet. Vi holder på å male huset, men blir jo aldri ferdig pga dette drittværet![]()
Send svigermor ut med barna så får du pakke i fredDet trengs nok, jeg kjenner meg litt stresset av å ikke ha begynt, og samtidig ha svigermor her mens jeg skal pakke.
Nei vi droppet det pga min usikre form med behov for å sove mye og et usikkert bekken. (Og at mannen først visste når han fikk ferie nå på fredag.)Dere skulle til dyreparken, ikke sant?