Skravletråd Juli.

God morgen:D
Været ser litt mer utrygt her i dag, så da blir vel malinga å vente mens jeg får gjort litt inne istedet...

Dere skal i dag da? :)
Åpenbart pakke til ferie.

Og handle en gave, og dra i 7 års dag.

I morgen skal vi ettet planen dra østover, til svigers.

Jeg har bare ikke begynt å pakke eller planlegge (lage lister) eller noe som helst. Svigermor er jo her!!!

Mannen har klokketro på at vi drar i morgen, så da har vi en plan for i dag, kjenner jeg...
Høres koselig ut :-)
Er det ikke typisk? Å utsette pakkingen høres veldig kjent ut. Hehe.

Høres koselig ut :-)
Er det ikke typisk? Å utsette pakkingen høres veldig kjent ut. Hehe.
Har bare ikke hatt tid, eller husket det, ettersom vi har hatt besøk an svigermor som styrer og tar i et tar i huset og vi har plantet ut (mest hun) tomatene mine og det andre jeg har sådd. I går feiret vi bursdagen til min mann, litt på etterskudd, bare med de nærmeste.
Dagene har gått til helt andre ting enn å tenke på at vi skal på ferie.
Men det ordner seg vel.

Hvor skal dere på ferie? :)
Til svigermor... Som altså drar noen timer i forveien.... :-S

Vi skal en dag i hunderfossen, trolig sammen med svigerfar og hans familie, som inkluderer to barn på alder med våre (et år eldre og et år yngre enn vår eldste)

Og ellers bare treffe dem. Slappe av.

Har bare ikke hatt tid, eller husket det, ettersom vi har hatt besøk an svigermor som styrer og tar i et tar i huset og vi har plantet ut (mest hun) tomatene mine og det andre jeg har sådd. I går feiret vi bursdagen til min mann, litt på etterskudd, bare med de nærmeste.
Dagene har gått til helt andre ting enn å tenke på at vi skal på ferie.
Men det ordner seg vel.
Dere skulle til dyreparken, ikke sant?

God morgen!
Hva er planen idag?

Jeg skal få pakket ferdig. Og så prøve å få vogna inn i prampacken.
Noen som vet om man da leverer den med koffertene eller om man må leverer den der man sender vogner med bare pose rundt???
Vognen leveres på båndet for spesialbagasje:)

Dere skulle til dyreparken, ikke sant?
Nei vi droppet det pga min usikre form med behov for å sove mye og et usikkert bekken. (Og at mannen først visste når han fikk ferie nå på fredag.)

Vurderes sterkt neste år, tror jeg.

Back
Topp