He he det hadde vært typiskJa. Hååer bare ikke hun vokser ut av de etter type en uke med bruk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det hadde vært typiskJa. Hååer bare ikke hun vokser ut av de etter type en uke med bruk![]()
Oi, så flink han erKom hjem til nyvasket hus. Mannen har virkelig stått på etter jenta var lagt seg![]()
Mannen gjør det herJeg hater å vaske for hånd![]()
Skal dere flytte?Storesøster er hos tanten sin, mannen legger lillebror for en lur og vi venter på svigerfaren med tilhenger så vi kan begynne å forflytte møbler.
Dette blir en lang dag..
Håper Daim har hatt en fin natt?Nå tar daim natta .
Har den vært ødelagt?Ååå det kal bli digg med oppvaskmaskin igjen
Shop i veiGod morgen :-D Deilig å våkne opp til typisk norsk sommervær. Haha. Fin dag for shopping![]()
Hatt en fin natt?Nei skal man sove litt da tro
Ellers hadde vi ikke kjøpt nyHar den vært ødelagt?![]()
Det har jeg jaHatt en fin natt?![]()
God formiddagGod morgen
Natteravner er dere, men ingen morgenfugler?
God formiddagGod morgen! Nå må man vel starte dagen, en stk sprengt pupp tyder på at jeg har sovet litt mer enn vanlig.
Hva er planen for lørdagen?
Takk, ha en super lørdag selvGod morgenØnsker alle en strålende lørdag
![]()
God ferie til dereGod fredagskveld :-D
Endelig ble det ferie :-D
Gleder meg til 4 uker med familien :-D
Ja det ble ganske så braSå kjekk løsning![]()
Ja de har virkelig skravletOy som dere har skravlet i dag.![]()
TakkKult)
Gleder hun seg til å dele med lillebror?![]()
Flink og snill han er daKom hjem til nyvasket hus. Mannen har virkelig stått på etter jenta var lagt seg![]()
Prøve daBlir jo bare å ta ut dotten og klø![]()

Ja desverreVar ikke fornuften som seiret nei men men sånn er det noen ganger![]()
GratulererÅåå det kal bli digg med oppvaskmaskin igjen
JaaEr han optimistisk ang kvelden?![]()
Vi så på sesong 1 av orange is the new blackHva drev dere med da?![]()
Da synes jeg egentlig folk bør vente til dagen etter. Jobba i butikk for en del år siden og husker det der jeg ogsåDet er der. Jeg har liksom andre ting å gjøre enn å stå etter min arbeidstid og ta imot kunder
Håper det er noe som hjelper:Må nesten det