Skravletråd juli 2016

Det burde jo gå;)

Husker ikke helt når mellomste begynte å være oppe med broren etter at vi hadde byttet bleie på henne, men da var han jo bare 2,5 år eldre da, nå er de jo store. Ulempen er at de vil se ting på tv og nettbrett og ikke se til henne, egentlig.... Vi får få til en ordning på sikt. Enda er hun for liten. Så da har jeg mer eller mindre fått til en ordning med mannen om at det er hver sin tur å stå opp med henne i alle fall. Det vil si, hver sin gang å være våken med henne fra jeg er ferdig å amme sånn i sekstiden, til å ta henne med på badet og stelle henne og ta henne opp i stua. Der forventer hun relativt raskt ny amming så de dagene jeg får sove er det altså bare mellom ammingene, mens mannens dager så sover han tvers gjennom både amming, pludring i senga, at jeg steller, og går opp og ammer, men deretter blir det frokost for familien, han får ikke sove hele dagen når vi andre fire er oppe.

Har en krabbende feberfri gutt :)
(Og to overtrøtte eldre barn :P )

Har en krabbende feberfri gutt :)
(Og to overtrøtte eldre barn :p )

Har tre (antatt) sovende barn jeg.

Feriemodus ikke helt slått inn enda. Gi det et par uker, så legges nok de eldste i disse tider, men enn så lenge var de bare et kvarter over vanlig tid, og det er innenfor normalvariasjonen

Dagens treningsøkt er seriøst den værste noen sinne ! Formen var det ingenting å si på, men plutselig etter 10 min med løping så ble jeg drit dårlig og fikk skikkelig vondt i magen. Måtte da prøve å komme meg tilbake til sykkelen min, å håpa på at det skulle gå bra. Jeg måtte stoppe flere ganger å nesten legge meg ned. Og jeg begynte å komme inn på tanken å bare sette meg i skauen for kom meg ikke hjem nå. Heldigvis var idrettshuset oppe så jeg fikk gått på do. Rakk akkurat å ta av buksa før det smalt !!!! Sleit sykt med å komme meg hjem å. Huff

Back
Topp