Skravletråd juli 2016

Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å ta meg tid til å lære meg å strikke skikkelig :-)
Jeg er sånn dame som liker å ha flere ting å gjøre på en gang,,så tv og strikking eller som oftest nå for tiden går det i tv og bv :p

Juli er endelig her, nå er det et år siden vi fikk vite at jeg var gravid, og i dag har vi den vakreste lille jenta i armene våres.
Juli og snuppa skal døpes, enten går det stille og rolig for seg eller så blir det rabalder uten like... jenta vår liker så absolutt ikke å ha på lue, og av og på da sier hun i fra da... så var det dåpslua da... tvi tvi *be folkene i kirka holde for ørene* ?

Jeg sliter seriøst med å få i meg mat for tiden, er lei av alt av mat på en måte, har null fantasi...
Ser de fleste vil kvitte seg med babyvekten, jeg ønsker å bevare noe av den, jeg var alt for tynn da jeg ble gravid..
og nå raser jeg ned igjen.
Så mat forslag, middags tips som jeg kanskje ikke har tenkt så mye på taes i mot med stor takknemlighet. :)
Har du sett inne på matsidene her?

Lykke til med dåp foresten:)

Ah, den gulsotten er noe herk :-/ De blir så fjerne stakars.. Slet med det her og, men noen timer i lys første uka fikk det unna. Pumping og flaske er så bra det og. Mat er det viktigste :-) Min lå på sonde, slik at vi la henne til hver gang hun fikk mat for å kombinere følelsen av å bli mett med pupp. Det fungerte, men vi trengte 3 uker øving på sykehuset. Hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke vært noe amming her heller. Eneste fordelen med oppholdet. Vi får bare hjelpe de med det vi kan for at de skal få ro og fred når de trenger det :-) Det jeg synes er vanskelig er å få andre til å forstå det. Opplever ofte at jeg føler meg sær utfra reaksjonen til andre. Men min datter er viktigst såklart.

Ja mi fikk ikke ligge under lys heller. De ville ikke. Selv om hun burde ha vært under

Etterspurte hjelp med amming hele tiden, men midt i juli og føderush og mye vikarer på. Så følte ikke jeg at jeg fikk den hjelpen jeg trengte:/

Ja. Jeg og. Men til slutt har jeg bare stått på mitt og sagt at sånn er min datter og sånn gjør vi det her. Så får bare folk mene at jeg er sær når de reagerer

Vet jo ikke om det hjelper mot kløe, men går jo an å sjekke opp. Jeg har fått god hjelp med øreproblemer der, dog ikke kløe da.
Går jo ann å sjekke opp. Blir gal slik som det er nå

Så du får kjørt deg både dag og natt du? Håper ikke du sliter deg helt ut
Åååja full rulle natt og dag med denne frøkna. Kombinert med kun senvakter på jobb. Jeg gleder meg til dagvakter og hun i bhg fra 16 august :) vi trenger det :p

Back
Topp