Skravletråd juli 2016

Dysmatur betyr at man ligger under normalen for hva som forventes ved fødsel. Altså at man ikke har fått den næringen man trenger mot slutten av svangerskapet :) Derav kan en baby som er prematur også være dysmatur. Som min datter som tilsvarte uke 29 i størrelse ved fødsel i uke 34 :) Om det var forståelig.
Jeg hva det det er altså ;)

Da var han våken igjen, og har 39,6 i feber :(

Men like blid :)

Nesten så jeg skulle ønske det var jeg som skulle føde :p Til tross for at min datter er 4,5 måned :)

Jeg tenkte akkurat det samme nå og tidligere i dag, sa det til snuppa når vi lå og pluddret av da hun var i magen min fikk jeg ha henne for meg selv ;)

Så skal frøkna få kveldsmat og en dusj tror jeg. Ho er trøtt, mulig vi sovner begge to under legging etterpå.

God kveld :) kom nettopp hjem fra svigerfar. Nå skal vi spise middag også skal lille J sove.

Juli er endelig her, nå er det et år siden vi fikk vite at jeg var gravid, og i dag har vi den vakreste lille jenta i armene våres.
Juli og snuppa skal døpes, enten går det stille og rolig for seg eller så blir det rabalder uten like... jenta vår liker så absolutt ikke å ha på lue, og av og på da sier hun i fra da... så var det dåpslua da... tvi tvi *be folkene i kirka holde for ørene* ?

Jeg sliter seriøst med å få i meg mat for tiden, er lei av alt av mat på en måte, har null fantasi...
Ser de fleste vil kvitte seg med babyvekten, jeg ønsker å bevare noe av den, jeg var alt for tynn da jeg ble gravid..
og nå raser jeg ned igjen.
Så mat forslag, middags tips som jeg kanskje ikke har tenkt så mye på taes i mot med stor takknemlighet. :)

Juli er endelig her, nå er det et år siden vi fikk vite at jeg var gravid, og i dag har vi den vakreste lille jenta i armene våres.
Juli og snuppa skal døpes, enten går det stille og rolig for seg eller så blir det rabalder uten like... jenta vår liker så absolutt ikke å ha på lue, og av og på da sier hun i fra da... så var det dåpslua da... tvi tvi *be folkene i kirka holde for ørene* ?

Jeg sliter seriøst med å få i meg mat for tiden, er lei av alt av mat på en måte, har null fantasi...
Ser de fleste vil kvitte seg med babyvekten, jeg ønsker å bevare noe av den, jeg var alt for tynn da jeg ble gravid..
og nå raser jeg ned igjen.
Så mat forslag, middags tips som jeg kanskje ikke har tenkt så mye på taes i mot med stor takknemlighet. :)
Hva liker du å spise? Lag smoothie og berik med avokado for ekstra fett?

Ho gjorde det her også, men våkna, så da blir det normal kveldsrutine likevel.

Har ikke formen hans blitt noe bedre?
Jo virker sånn ihvertfall, matlysten henger litt etter da. Men han hadde en veldig urolig natt som var og sov dårlig i formiddag så var nok ekstra trøtt nå i kveld etter å ha litt energi til å sjekke ut lekene igjen:-)

Back
Topp