Uff, syk på ferie?Stakkars lille U, kan er ikke helt i form om dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, syk på ferie?Stakkars lille U, kan er ikke helt i form om dagen![]()
Hurra for detHar helt glemt ut at da er jeg jammen meg i gang med permisjonen:-O
Da må jeg kikke litt etterpåJeg fant både på boozt, zalando og footway. Noe er litt utplukket, men man kan gjøre gode kupp også![]()
Så kjedelig daStakkars lille U, kan er ikke helt i form om dagen![]()
Får kikke littJeg fant både på boozt, zalando og footway. Noe er litt utplukket, men man kan gjøre gode kupp også![]()
Huff da. God bedring <3
Uff, syk på ferie?![]()
Tusen takk.Så kjedelig da
Dysmatur betyr at man ligger under normalen for hva som forventes ved fødsel. Altså at man ikke har fått den næringen man trenger mot slutten av svangerskapetEr ikke dysmatur noe man er om man ikke er prematur?
Det fikk vi beskjed om
Ja nærmer segSå moro. Da er baby like rundt hjørnet![]()
Takk! ❤Så nusselig!![]()
Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å ta meg tid til å lære meg å strikke skikkeligMannen er på skytebanen med naboen,,jeg har lagt sammen klær og satt på ei maskin. Lurer på om jeg skal prøve å få strikket litt. Har fremdeles et mål om å bli ferdig før fødsel med det skjørtet.
Jeg regna egentlig med detKommer helt an pp
Du får gjøre detFår kikke litt
Du får gjøre detDa må jeg kikke litt etterpå![]()
Hvis du kan litt er det ikke mye som skal tilSkulle ønske jeg hadde tålmodighet til å ta meg tid til å lære meg å strikke skikkelig![]()
Jeg kunne tidligere, men mange år siden nåHvis du kan litt er det ikke mye som skal til![]()
Jaa helt santNå har de vært på samme størrelse ganske lenge her, så regner jo med de vil vokse litt. Kjedelig å kjøpe noe man ikke får brukt![]()
Ja får håpe detDet er jeg enig i. Men satser på at så ikke er tilfelle for dere![]()
Åja, så fint av deg å hjelpe til daMamma skal flytte
Er så fint å kunne strikke litt selvJeg kunne tidligere, men mange år siden nåTipper jeg fortsetter om jeg prøver igjen. Er jo så mye fint man kan lage!
Håper jeg ikke får noen sykdommer av det. Naboen var lam i halve ansiktet i 2 år pga flåttFysj, ekle kryp!![]()