Skravletråd juli 2016

God morgen:-). Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive
Uff :( Håper dere får sovet litt i løpet av dagen :)

Huff! Ikke godt med astma! Men hun bruker medisiner?

Håper han ikke blir syk da! Kanskje fisketuren ble for mye ;)
Helt utmattende å ikke få fisk :p

Ja hun bruker medisiner når hun er på det verste. Men jeg tror nok det er en del allergi med i bildet nå :(

Så får du nyte bevegelsene imens for de er ikke der om en uke ;)

Litt misunnelig for skulle gjerne blitt kvitt noen plager :p
Det skjønner jeg. Ei kollega fikk i april og jeg var så sjalu, men det er fritt hun holdt seg på innsiden ei stund til:)

God morgen:-). Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive
Håper på en bedre dag for dere:)

God morgen:)
Stakkars lille da:( håper han snart er i form igjen!

Back
Topp