Skravletråd gul

jeg er helt ny her på babyverden, kan en rydde opp/ slette innlegg, så det kun er et veie innlegg per oss der, så det blir veldig oversiktlig. Hvis ingen andre tar på seg det kan sikkert jeg, men jeg har ikke best tid på fredager og hadde da vert en fordel å ikke måtte lete etter riktig veie innlegg.
Kun de som har skrevet innleggene som kan redigere de. Men det bør man vel kunne be dem om å gjøre :)
Hadde jeg ikke hatt en på 3 mnd med meget uforutsigbare kvelder skulle jeg tatt på meg jobben selv, men plutselig sitter jeg der med puppen ute uten å komme meg på babyverden.
 
Veide meg i dag og jeg veier nøyaktig det samme som på fredag :( Håper jeg får gjort noe med det innen neste veiing.. Hvordan går det med dere?
 
Veide meg i dag og jeg veier nøyaktig det samme som på fredag :( Håper jeg får gjort noe med det innen neste veiing.. Hvordan går det med dere?
Satser på du går litt ned til fredag :)


Veide meg i dag og hadde gått ned 500 gram :)
 
Veide meg i dag og jeg veier nøyaktig det samme som på fredag :( Håper jeg får gjort noe med det innen neste veiing.. Hvordan går det med dere?

Var 71,5 i dag tidlig. Dvs 1,8 kg ned siden fredag, men eg går alltid ned mest i helgene og opp i ukene igjen. Og det tror eg e fordi eg spiser mest usundt i helga, mens i ukedagene får eg ikke i meg nok kalorier med sunt kosthold :eek:

Har vært på 8 km joggetur i motvind i dag. Det va så ekstrem motvind at eg måtte vri hode rundt for å få puste :D det gjor godt for både kropp og sjel :D
 
Veide meg i dag og jeg veier nøyaktig det samme som på fredag :( Håper jeg får gjort noe med det innen neste veiing.. Hvordan går det med dere?

Har ikke sjekket, pleier å være flink å vente og bare veie meg 1 gang i uka. veldig spent. Er så redd får å stå stille, nå har jeg gått ned hver uke siden starten av mai, borsett fra den uka vi var på ferie som jeg sto stille. og føler alle prater om at det er vanlig å stå stille i perioder etterhvert. håper ikke jeg må det.
 
Jeg skulle være flink og ikke veie meg før fredag. Men så syns jeg de siste dagene har gått litt dritt. Sovet dårlig på natta (oppe mange ganger og ammer + 2-åring som starter dagen 5:30) og da eier jeg ikke motivasjon til å trene eller mosjonere. Så måtte bare sjekke at jeg ikke gikk opp i vekt i alle fall!
 
Stå på videre! I går var jeg ganske flink med maten, men sliter med snacks om kvelden. Det frister alltid med usunne ting. Har ikke så voldsomt mye usunt liggende altså. Men det er så irriterende å ødelegge en god dag med snacks om kvelden. Hva spiser dere til kvelds? :)
 
Bringebærkesam ❤ den er så sykt god! Sikkert ikke sunneste variant, men det driter jeg i :p
 
Snikveide i dag etter en bra uke i forhold til trening og kosthold, og fasiten viste faktisk opp 1,6 kg siden fredag. Spent på hva den viser i morgen!
 
Snikveide i dag etter en bra uke i forhold til trening og kosthold, og fasiten viste faktisk opp 1,6 kg siden fredag. Spent på hva den viser i morgen!

Ja, det går på opp her også. Veldig frustrerende :( håper på det snur kraftigt til i måren :)
 
Ja, det går på opp her også. Veldig frustrerende :( håper på det snur kraftigt til i måren :)

Får håpe det er musklene som veier mer ;) Frustrerende når vekta viser det motsatte av innsatsen du har lagt ned.
 
Får håpe det er musklene som veier mer ;) Frustrerende når vekta viser det motsatte av innsatsen du har lagt ned.

Ja, det e sant. Eg går ned i helga når eg ikkje e flink på mat og snop. Mens i veko går da rett opp igjen :eek:
 
Lykke til i morgen alle sammen :) får håpe det er et annet lag som mister folk i morgen!
 
var det ingen av dere andre som ville være lagledere? jeg kan sikkert være frem til jeg ryker ut. Men hvordan regner jeg ut totalen i % når vi er 2 mindre. må jeg regne ut hva de som er igjen veide forje gang og bruke den summen, eller den med alle fra forje runde?
 
var det ingen av dere andre som ville være lagledere? jeg kan sikkert være frem til jeg ryker ut. Men hvordan regner jeg ut totalen i % når vi er 2 mindre. må jeg regne ut hva de som er igjen veide forje gang og bruke den summen, eller den med alle fra forje runde?
Har ikke peiling, ta å hør med krigleder eller vennessiela? Jeg ønsker ikke binde meg til den oppgaven da jeg ikke har noen garanti for at jeg har mulighet til å være pålogget i det tidsrommet og får gjort det jeg skal.
 
Husk å levere vekt og utfordring alle sammen :) og hold veietråden ryddig slik at det er lett for lagleder å finne rette innlegget :)
 
Back
Topp