Skravletråd gul

Då e vekta levert her. Blei ikkje rare nedgangen, men nedgang e nedgang. No skal eg kose meg på festival i helga :D får fullt hus her som skal overnatte :)
 
Elendig uke for min del. Startet jo helgen med feiring av 3-åringen i huset, så ble en del usunt i helgen. Etter det har jeg vært syk. Hostet som en gal, så har blitt null trening/mosjon, ikke klart å fått i meg så mye vann og siden cola er det eneste som har dempet hosten litt har jeg drukket det hver dag på jobb. Så da klarte jeg faktisk imponerende 0 poeng på utfordringen. Lover å komme sterkere tilbake dersom jeg ikke ryker denne uka.
Vekta gikk det heldigvis mye bedre med - ned 1,5 kg. Snikveide i går og da var den mye høyere, så redd det er en litt tilfeldig nedgang og at jeg får det igjen nesten uke.
 
Da har jeg levert resultatet og trekker meg ut herfra :) Ønsker dere lykke til videre. Og husk å finne ny lagleder ;)
 
Noen som vil være lagleder?
 
Jeg er blitt gravid og velger derfor å trekke meg fra slankekrigen. Det betyr at dere må finne en ny lagleder. Jeg leverer lagets resultat i morgen slik at dere har litt tid til å finne ut av hvem som kan ta over :)
Lykke til videre til dere alle :)
*juble*
 
Jeg er blitt gravid og velger derfor å trekke meg fra slankekrigen. Det betyr at dere må finne en ny lagleder. Jeg leverer lagets resultat i morgen slik at dere har litt tid til å finne ut av hvem som kan ta over :)
Lykke til videre til dere alle :)

Sniker frå lag blå: Gratulera så masse ❤️❤️
 
Gratulerer så mye vennessiela! Kjekk grunn til å trekke seg :)
 
Håper vi får bedre resultat neste uke :) kjipt å miste 2 + vennessiela :(
 
Uff ja veldig kjedelig :( ja får satse på bedre resultat :) skjønner ikke hvordan noen har tid til så mye trening og mosjon, men er vel noen som er hjemme I perm kansje.
Men ny uke,nye muligheter :)
Blir spennende å se neste ukes utfordring :)
 
Jeg er blitt gravid og velger derfor å trekke meg fra slankekrigen. Det betyr at dere må finne en ny lagleder. Jeg leverer lagets resultat i morgen slik at dere har litt tid til å finne ut av hvem som kan ta over :)
Lykke til videre til dere alle :)
Jeg så det :) Gratulerer så mye! Prøver selv. Og det kan jo ta litt tid..
 
Vi må finne lagleder og. Nå er vi bare 6 igjen. Så utfordringen. Blir vanskelig å få bonus borsett fra mat/vann/snop denne gangen her. Yoga går ikke på min kropp og kan ikke kjøre styrke hver dag :(
 
Husk at det viktigste er å vinne vekt, ikke utfordring :) Jeg er glad i yoga fra før, så dette passer meg perfekt. Har en yoga-app der man kan velge forskjellig type øvelser, avslapning, fleksibilitet, styrke eller kombinasjoner av disse. Denne uka skal jeg også prøve å holde meg HELT snopefri! :p God lørdag!
 
Ingen som kunne tenke seg å være lagleder? :)
 
Ingen som kunne tenke seg å være lagleder? :)


jeg er helt ny her på babyverden, kan en rydde opp/ slette innlegg, så det kun er et veie innlegg per oss der, så det blir veldig oversiktlig. Hvis ingen andre tar på seg det kan sikkert jeg, men jeg har ikke best tid på fredager og hadde da vert en fordel å ikke måtte lete etter riktig veie innlegg.
 
Back
Topp