Skravletråd Generelt!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Kunne ikke finne noe skravletråd nyere enn sommeren i fjor - og det er vel neppe behov for månedlige skravletråder her mer :bag:

Men om det er noen noe sted på forumet som kjeder seg litt og vil skravle..

Hallo! :smiley-bounce012

*knock knock, is anybody out there?*

Jeg er her! Har lurt på hvor det ble av alle de superaktive som hadde månedlige skravletråder her inne?

Jeg er her! Har lurt på hvor det ble av alle de superaktive som hadde månedlige skravletråder her inne?
Jeg vet ikke, men jeg pleide jo delta der innimellom. Men plutselig var det ingen skravletråder mer :p Antar jo at ungene ble store og aktiviteten på forumet gikk ned, så var kanskje ikke noe grunn til å henge her mer; men.. ja.

Jeg la merke til at de månedlige trådene ble borte, bladde litt tilbake selv, men kunne ikke finne sist det fantes en :wideyed: Jeg tror jeg aldri deltok i dem da

Er vel dels grunnet barna til de mest aktive her inne på generelt er blitt større?❤️ Var vel @Sara, @Kengu, @RonjaR som var noen av de mest aktive her inne?❤️

Jeg la merke til at de månedlige trådene ble borte, bladde litt tilbake selv, men kunne ikke finne sist det fantes en :wideyed: Jeg tror jeg aldri deltok i dem da

Søkte, og fant for sommeren 2024, men det var det siste. :P

Er vel dels grunnet barna til de mest aktive her inne på generelt er blitt større?❤️ Var vel @Sara, @Kengu, @RonjaR som var noen av de mest aktive her inne?❤️
Ja, tipper det. Og generelt er vel Forum blitt mindre populært enn før.. Men hey, lov å begynne på igjen for de som er igjen ❤️
Jeg kjeder meg så lett når jeg bare venter på ting og tang, så et par skravletråder gjør ingenting :hilarious:

Burde få forumet mer populært, men virker som at facebook har tatt over med alle de forskjellige gruppene som er der inne.

Burde få forumet mer populært, men virker som at facebook har tatt over med alle de forskjellige gruppene som er der inne.
Er jo så fint med forum ❤️ Har aldri synes grupper på fb har vært noe spesielt bra, jeg. :bag:
Men vet ikke helt hvordan man skulle ha økt populariteten :bag:

Usj, slet med å finne ut middag i dag; og når vi først hadde bestemt oss.. Gikk jeg ned for å hente koteletter; og fant ut at ene fryseren hadde tatt kvelden. :dead: Var heldigvis ikke så mye i den, men.. Kjedelig å kaste mat :dead:

Søkte, og fant for sommeren 2024, men det var det siste. :P

Ja, tipper det. Og generelt er vel Forum blitt mindre populært enn før.. Men hey, lov å begynne på igjen for de som er igjen ❤️
Jeg kjeder meg så lett når jeg bare venter på ting og tang, så et par skravletråder gjør ingenting :hilarious:

Vet ikke hvorfor det er mindre populært?:think005 Kanskje pga Facebook/snap og at alle går dit istedenfor?:bookworm: Jeg er ikke der, og ettersom jeg har hørt, så er det ikke så hyggelig der heller?!

Usj, slet med å finne ut middag i dag; og når vi først hadde bestemt oss.. Gikk jeg ned for å hente koteletter; og fant ut at ene fryseren hadde tatt kvelden. :dead: Var heldigvis ikke så mye i den, men.. Kjedelig å kaste mat :dead:

Åneeei, det er ordentlig kjipt når det skjer:bag: i det minste flax det ikke var så mye mat i fryseren, but still:arghh:

Vet ikke hvorfor det er mindre populært?:think005 Kanskje pga Facebook/snap og at alle går dit istedenfor?:bookworm: Jeg er ikke der, og ettersom jeg har hørt, så er det ikke så hyggelig der heller?!
Snap er ofte koselig, men da helst i etablerte grupper allerede :hilarious: funker dårlig som erstatning for forum liksom. FB kan fort være utrivelig. Synes jeg.

Snap er ofte koselig, men da helst i etablerte grupper allerede :hilarious: funker dårlig som erstatning for forum liksom. FB kan fort være utrivelig. Synes jeg.

Ja, jeg refererte til FB, men snap sto jo også nevnt der:angelic::hilarious: Jeg har ingen av delene, her jeg trives❤️ Er så hyggelig her inne❤️

Aller verst er kvinneguiden hvert fall :hilarious:

Aller verst er kvinneguiden hvert fall :hilarious:

Haff, der er alle bare så utrolig ufyselige i oppførselen sin. Skulle tro det ikke var voksne mennesker :bag:

Back
Topp