Skravletråd - Fyr løs! :)

Azalea

Flørter med forumet
Tenkte kanskje vi kunne trenge en tråd der vi kan snakke løst om alt fra a-å? 

Fyr løs!
 
Kjempe god idè, det har vi på det andre forumet jeg er på også. :)
 
Hva gjør dere jenter på i kveld da?
Jeg har lagt meg på sofaen og har ingen planer om å forflytte meg resten av kvelden ;) Har nett ete middag, og no sliter jeg med småkvalme!! :P 
 
God idè med skravletråd. Er jo morsomt og kanskje vite litt om hverandre?
Jeg er en jente fra Kristiansand. Venter førstemann helt i starten av Juli, er bare 5+2 dager ut i svangerskapet. Hvor langt er dere? 
Symptomene mine er veldig ømme nipler, puppene generelt, ellers ofte sulten, men blir veldig fort mett. Og jeg er SUPERTRØTT! Er det normalt og være SÅ trøtt så tidelig? Noen som har erfaring?

Moro med en skravletråd! 
 
Hei :) Ja det blir artig å bli kjent med hverandre. Jeg er 5+1 uker på vei.
Symptomene mine er at jeg er ofte sulten men blir kvalm hver gang jeg eter. Er og trøttere enn vanlig og går mye do :P Puppene er blitt litt ømmere og større.

Jeg var veeeeldig trøtt sist svangerskap, og jeg trur det var ganske tidlig i svangerskapet. So eg tipper nok på at det er ganske normalt :)
 
Hehe, er ganske oppblåst selv! emoticon
 
Så bra med en skravleside! Godt å bli litt kjent med hverandre :-) Jeg er bare 4 + 0, men er helt sykt trøtt om dagen. Så lurer på om det er pga graviditeten, eller stress på jobb... Hmmm
 
akuratt vært på kurs... nå er det litt tv før det er kveld =) snart helg jo ! =)
 
kjempe bra og kunne bli kjent med dere andre =)

Jeg blir 2 barns mor i begynnelsen av juli =) Gleder meg masse til det, men har også mange tanker bak det. Hører det er så lett å ha en, men med 2 blir det sååå mye mere jobb.. Men trur det bare blir en morsom og koselig utfordring =)

Jeg er små kvalm hele tiden, hvertfall etter jeg har spist. Er ikke så mye mat som frister lengere. Veldig ømme pupper og blir fort sliten og trøtt.. Håper dette går over snart så jeg får litt mere energi =) Trur også det er mye hormoner inn i bildet :P
 
Jeg ligger rett ut i sofaen med pc'en i fanget, å tenker seriøst på å finne senga nå :) Er småkvalm, men venter veldig på at kvalmen skal sette inn for fullt.
 
Jeg er på hytta uten mann, men sammen med svigers som ennå ikke vet om den lille. Vanskelig å ikke fortelle noe da jeg syns svangerskapet er veldig stas. Da er det kjekt med babyverden.no:)
 


Snartmamma1 skrev:
God idè med skravletråd. Er jo morsomt og kanskje vite litt om hverandre?
Jeg er en jente fra Kristiansand. Venter førstemann helt i starten av Juli, er bare 5+2 dager ut i svangerskapet. Hvor langt er dere? 
Symptomene mine er veldig ømme nipler, puppene generelt, ellers ofte sulten, men blir veldig fort mett. Og jeg er SUPERTRØTT! Er det normalt og være SÅ trøtt så tidelig? Noen som har erfaring?

Moro med en skravletråd! 

 Har ikke fått noen symptomer enda, heldigvis, men er vanlig å bli stuptrøtt, ja. Forrige gang ble jeg også kjempefort utslitt bare jeg gikk opp en bitteliten trapp (ble aldri sliten i samme trapp før graviditeten).
 
Hei jenter!
Når er det "vanlig/normalt" at kvalme og andre symptomer slår inn for fullt? Jeg har allerede vært borte fra jobb 1 dag + 2 dager nå. Er redd for hvordan ting kan bli fremover..

Noen som har fortalt det til foreldrene sine enda? Jeg lurer så fælt på hvordan jeg skal si det, og ikke minst når jeg skal si det.
 
hei jenter. snart 6 uker på vei og ikke noen symptomer har meldt seg. murrer vel litt av og til hvis jeg tenker gjennom. kan gå dager uten å tenke på at jeg er gravid.
i dag skal jeg og lillemor ut og kjøpe vinterdekk, mens mannen koser seg i Dublin.
skulle vært med men fikk ikke lov å fly så da koser jeg meg hjemme med lillemor. i kveld kommer min fantastiske venninne og da skal vi se på hele gullrekka og spise Gyros... jepp det var det jeg hadde på hjertet i dag ;)
 
Hei :)
Jeg var ikke kvalm i det hele med jenta mi, og no er jeg berre småkvalm til tider. So jeg vet ikke hva som er "normalt". Det er nok veldig individuelt. Krysse fingrene for at du slepper å slite alt for mye med kvalme fremover :)

Sist svangerskap so jeg det til familien nesten med en gang, klarte ikke å la være :P Denne gangen har jeg tenkt å vente lenge, hvertfall til det nesten syns på meg ;)
Gleder du deg eller kvir du deg til å si det?
 
Så morsomt med en slik tråd :D

Jeg er snart 6 uker på vei og blir 2 barnsmor i begynnelsen av juli :)
Formen er grei, bare enormt trøtt og jeg kan få "anfall" med ekstrem kvalme :P
Føler meg veldig oppblåst :P

Ellers så syns jeg veldig synd på meg selv i dag, har mistet stemmen min helt, så ble sendt hjem fra jobb i dag pga de eldre ikke hørte meg :( og er litt sånn rar form ellers også. håper det går over snart i allefall :P

Jeg holder forresten på å ser på kule gravid-tskjorter på nettet (kom over disse da jeg var på utsikt etter en body til gutten min der det står: "jeg skal bli storebror" :P ) så jeg har bestemt meg for å bestille meg en slik kul t-skjorte når jeg har kommet litt lengre i svangerskapet ;)
Noen av dere andre som har funnet klær til gutter som det står "jeg skal bli storebror" på? er veldig interesert i evt nettside ;)

Ha en fin dag alle sammen, og god helg ;)

 


Brokkolien skrev:
Hei :)
Jeg var ikke kvalm i det hele med jenta mi, og no er jeg berre småkvalm til tider. So jeg vet ikke hva som er "normalt". Det er nok veldig individuelt. Krysse fingrene for at du slepper å slite alt for mye med kvalme fremover :)

Sist svangerskap so jeg det til familien nesten med en gang, klarte ikke å la være :P Denne gangen har jeg tenkt å vente lenge, hvertfall til det nesten syns på meg ;)
Gleder du deg eller kvir du deg til å si det?


Tusen takk, krysser fingrene for det selv. 

Nei, egentlig ikke. Min mor er veldig giret på å bli mormor, så det blir bare kos. Men min samboer har ei mor som ikke kommer til å bli fullt så glad.. Synes det er for tidlig, hun reagert veldig sterkt på det siste gang ihvertfall. Og det irriterer meg veldig for det legger en demper på det hele hos kjæresten min.. Han tørr ikke å glede seg enda, noe jeg synes er kjempetrist..
I tillegg har jeg mistet to ganger(sikkert skrevet det før..) så er småredd for at det skal skje igjen, og har derfor ikke så veldig lyst til å si det til så mange. Samme med jobben, når er det riktig å si fra. *Klø seg i hodet*
 
Hei :) Alltid kjekt å skravle litt, og selv om jeg tenkte å "holde meg i bakgrunnen" i alle fall et par uker til, kjenner jeg at jeg har behov for å "snakke" med andre som er i samme situasjon som meg :) Er nå 5+1 på vei, og prøve å holde bena godt plantet på bakken.. med variert hell.. ;)
Kvelden i går ble brukt i sofaen for min del også :) (spilte kamp tidliger på ettermiddagen, så da føltes det veldig rett å ligge med hodet på fanget til samboeren resten av kvelden ;) ).

I dag skal jeg nyte nydelig vær og fredags ettermiddag i stallen sammen med hesten min, og siden morgendagens planlagte fest utgår med høye kneløft blir det nok sofalivets gleder på meg i morgen også ;) Utrolig hvor greit det plutselig er å ikke skulle dra på fest likevel :P

God helg til alle sammen her inne :) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle!

Mvh Christin
 
Hei jenter! 
Jeg er 5+4 i dag og kjenner det også i puppene/ hyppigere dobesøk, men har ikke fått noe kvalme ennå. Ser de er mange som er trøtte nå, og her er situasjonen den samme! Sliiiter med å holde meg våken på kvelden og har sluknet på sofaen noen dager nå... Det er mye julebord i tiden fremover nå og jeg og min bedre halvdel må pønske ut en plan for hvordan vi kan skjule det? Noen forslag? 
Har lyst å rope det ut, men har klart å holde meg til å fortelle det til to venninner. Hadde jo sa i aug, så jeg skal prøve å vente så lenge jeg klarer..:) 

GOD HELG allesammen!
 
Kjekt med skravletrå siden eg har så mykje å skravle om!! :-) Er 9 dpo i dag og testoman som eg er så måtte eg jo teste.. Kom heim fra jobb og reiste på do for å teste litt!! Og jammen kom det ikkje fram ein svak rosa strek!! :-) Hadde aldri i verden trudd at eg skulle få positivt så tidlig.. Men på den andre sida så vil eg ikkje heilt tru på det enda siden det er så tidlig! Har ein CB digital liggende som eg skal ta i morgen eller søndag på morgenurin! Har ikkje hatt noen form for symptomer, så blei ganske så sjokkert!! Så eg kan sannsynligvis bli ein del av Juli gjengen! **Jippi**
 
Back
Topp