Skravletråd FREDEAG 7 april

ORIGINAL: xcrazyx

Nei nå....er jeg lei nå.....

venninda mi er på sykehuset å får sin gutt i dag[:D]....jeg å vil[:(]

men må nok holde ut i nok noen uker....
ååå....må bare fortelle at enda ei venninde av meg har blitt gravid...[:D] måtte ikke si d til noen, men klarer ikke holde meg!!!!!

Det blir nok tidsnok din tur også skal du se. Kjekt at du har venninner rundt deg som også får da. Blir ei fin mødregruppe det?

Gleder meg til venninna mi kommer hjem fra NZ i april med sønnen sin på 1 år. Hun skal starte mødregruppe for hun kjenner så mange som har småbarn og som skal ha i år. Gleder meg til det. Ellers så har jeg ei venninne som skal ha 18 dager etter meg! [:D]

ORIGINAL: gunnmerete

Da får vi bare krysse fingran for Godhjerta og den lille jenta hennes og håpe på at alt går bra da..

signerer!

Heisann!

Her var det da utrolig stille.... Har alle reist på påskeferie??? Nå er det endelig ferie for min del, og det er fantastisk. Hadde ikke orket å jobbe et sekund lenger....

Gratulerer til carina med 30 uker og gira med 29 uker!!!!

Og gratulerer til meg selv med 30 uker [:)]

Det ser nok ut te at mange e dratt på påskeferie ja...
Drar ikke før onsdag vi, hvis vi drar.
Prioritere å komme oss inn i huset vårres.. Tar innmari lang tid det.
Har vaska ned øveretasjen, så kommer stua og kjøkkenet i mårra... Men så e det den rørleggern da...., kan jo ikke flytte inn uten vann og badet ferdig.. Blæh!!!

Det e ikke mye artig å være sjuk.
Legen har nok rett i at gubben din kan stå opp å ta sæ av ungen dåkkers.
E det ikke deilig å få en sånn ordre Flori?

Skal snart i badekaret å slappe av. Det skal bli skikkelig deilig.

halloen jenter

ja her var det stille ja. er det påsken som har inntatt babyverden?
Vi skal ikkje på noen påskeferie, skal berre være heime å kose oss, besøke venner og ha venner på besøk, må nytte oss nå, mannen reiser jo rett over påske, og kommer
ikkje heim før rett før/etter fødselen.

jo takk, eg har det berre bra. kan ikkje klage. føler meg frisk som en fisk.
har ikkje sett så masse på idol før, men i dag stod det på. så da såg eg på.
Du da har du noen favoritt?

Regner med at du har bilstol du flori, eg sitter og ser på nette nå, og lurer på hva vi skal velge.
Akta graco auto baby, har du hørt noe om den?

nei eg skal knipe igjen til han kommer heim.
var det ikkje ho lyse som fikk dårligs kritikk av dommerene også da?

bra at du nå er på bedringens vei! og så er det bare det at når man blir syk går det ofte på rundgang i familien, selv om det er et pes når det står på hadde jo det kansje vært bedre at alle ble syke samtidig og blitt ferdig med det, i stede for at det skal gå fra den ene til den andre.

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: lalina

Regner med at du har bilstol du flori, eg sitter og ser på nette nå, og lurer på hva vi skal velge.
Akta graco auto baby, har du hørt noe om den?

Har bilstol ja, men den er snart 7 år gammel, så er gått ut på dato. Har fått nytt sete av svigers, å det er det du ser på (med base også til). Det ser veldig kjekt ut, men har ikke prøvd det enda da [;)]. Står det noe pris? Vi ga rundt 1000 kr i Sverige for det.

hummm siser du det?
pris på nettet 1990
mamma og pappa er på påskeferie nå heilt ved svenskegrensa, så kansje eg skal få dem til å se på et der til oss da.
ja det er med base eg med vil ha.

ja eg skal få de til å sjekke pris, det kan jo hende at det er nesten en tusen lapp å spare på det.

men flori, vet du om det finnes flere modeller innen for navnet, akta graco auto baby, eller er det nok eg sier det til mamma? skal selfølgelig si at det er med base eg skal ha.

supert!
og dette heter akta graco auto baby med base?
og selv om det er kjøpt i sverige er det vel godkjent i norge?

ORIGINAL: lalina

ja eg skal få de til å sjekke pris, det kan jo hende at det er nesten en tusen lapp å spare på det.

¨de har den til 1800 på baby comfort, jeg fikk broren min til å kjöpe den til oss på happyland på svenskegrensa. Vet ikke hva den er i ordinalpris, men vi kjöpte den på februartilbud til 998 SEK. ikke mer en knappe 850 norske det[;)]

Back
Topp