Skravletråd FREDEAG 7 april

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
[:D]God morgen junimammaer[:D]
Har dere en bra dag?Det har jeg, selv om jeg sover svært lite for tiden på nettene....hmmmm,ikke må jeg på do eller noe,bare våkner når jeg snur meg,og hun romstrerer mye i magen og så er det denne helsikkens krampa som tar meg,den er kje så kule[:'(]

Jippi idag skal jeg til jordmor,det gleder jeg meg til[:D]Så skal jeg på møte med trygdekontoret om permisjons penger,blir spennende,men tviler på at det går min vei[8|]

Har dere planer for helga da jenter?Mange som har toke påskeferie?Syns dere det begynner å bli tungt å være gravid?

Morn Nina![:)]

Har rota meg bort på deltidsjobben før jeg skal til jordmor kl 10. Er bare å gå noen hundre meter for å komme meg dit herifra.. [;)]

Har begynt å sove litt bedre de siste to nettene enn sist uke, men har det på samme måte når jeg snur meg som deg.[:-]

Synes det begynner å bli tungt nå ja, og har store røde striper akkurat i overkanten på livmora (under brystene) ettersom jeg sitter så mye. Litt "strevasomt" å få på seg strømpene også... Lurer på hvordan det blir senere?[8|] 
Trenger vel minst èn time mer til forberedelser sikkert.[8D]

Hei igjen ja[:D]
JEg synes ikke det er noe serlig tungt å stå og gå og børe på. Men etter som arbeidsdagen går og det så kjenner jeg det godt i ryggen ja.Merker at magen er mer i veien nå, sokker er ikke kult å ta på,å det å gå på do er blitt mer problematisk, bikinilinja aner jeg ikke hvordan ser ut....he he he[:D]

Ja gleder meg masse te jordmor idag,men aner ikke var jeg går til,får vi UL der?

Gjorde et forsøk på å ta litt av bikinilinjen i dusjen i dag tidlig..
Ikke akkurat sååååå godt å få det til nei! [:D]

GRATULERER TIL MEG SELV MED 30 UKER!!!

Da er det bare 10 uker og 2 dager igjen! Ticeren min viser feil, den har rett på gjenstående dager. I dag skal jeg til fysio og til akkepunktør. Og så skal jeg innom en rekke butikker på jakt etter "burritos". Har dere smakt den pakka med burritos? Den er knall go, og jeg vil ha! Men finner den ikke lengere i butikkene rundt meg. (gravid sjø[8|]) Ellers så skal Othilie være med bestemora si på fjellet i campingvogna. Så da har Espen og jeg fri helg.
Ja merker magen nå folkens. Bøy og tøy er slitsomt. Huff sokker og sko med knyting. Ikke nevn bikinilinja...[:D]

ORIGINAL: carina82

GRATULERER TIL MEG SELV MED 30 UKER!!!

Da er det bare 10 uker og 2 dager igjen! Ticeren min viser feil, den har rett på gjenstående dager. I dag skal jeg til fysio og til akkepunktør. Og så skal jeg innom en rekke butikker på jakt etter "burritos". Har dere smakt den pakka med burritos? Den er knall go, og jeg vil ha! Men finner den ikke lengere i butikkene rundt meg. (gravid sjø[8|]) Ellers så skal Othilie være med bestemora si på fjellet i campingvogna. Så da har Espen og jeg fri helg.
Ja merker magen nå folkens. Bøy og tøy er slitsomt. Huff sokker og sko med knyting. Ikke nevn bikinilinja...[:D]

Gratulerer med 30 uker Carina!!!!

Tror ikke jeg har smakt den burritos-pakka? Er det noe fra Toro?
ble nysgjerrig jeg nå.. Er så glad i meksikansk mat, så jeg fikk lyst til å prøve. Taco er den store kosematen på fredager hos oss. [:)]

ORIGINAL: Nina22
Ja gleder meg masse te jordmor idag,men aner ikke var jeg går til,får vi UL der?

Tror ikke du får UL nei, men det varierer vel mye på hvor jordmora di er hen?
Min er på en liten koselig helsestasjon her i bygda, så det er ikke annet enn blodtrykk, urinprøve, symfyse og hjertelyd som sjekkes. Så kan du snakke og spørre om alt mulig! Synes bestandig det er så koselig hos jordmora her, så tiden flyr alt for raskt når jeg er der.

Hei hei alle jente!

Gratulere Carina med 30 uke!

Ja, no bynne det å bli tungt å gå gravid. Knyte skoan mine e et mareritt. Ellers så blir det fullt arbeid på mæ i helga. nedvasking og siste finishen med maling. Må vel te byen mandag å finne tv bord og kjøkkenbord. Og purre litt på onkeln min om baderomsinnredninga og til kobling av vann..
enn dåkker da?

Æ huske ikke koss merke det va i fra, men kjæm dokker over den så kjøp den. Den e så gooooo!
I natt va den aller første natta i sv.skapet kor æ mått stå opp å gå på do for å tiss... Håpe det bli den første å siste gangen. Egentlig så e æ så lat, at når æ først har lagt mæ så gidd æ ikke å stå opp. Og når æ våkne av at æ må på do, ja da e æ trøngan!

Heldig du e. Har stått opp flere gang om natta lenge no...
Det e så irriteranes!

Nån som har hørt nåkka fra Godhjerta? Skulle ikke ho ta KS på mandag??

god morgen alle sammen
CARINA GRATTIS MED 30 UKER.
Var stille og rolig her inne nå.....
Har sovet utrolig dårlig i natt, smertene fra bekkenet kommer til å ta livet av meg snart........men men, alt for lillegutt i magen.

Gleder meg til helga. Lillesøstra mi kommer hjem fra Trondheim og lillebroren min kommer hjem fra Tromsø. Begge studenter og påskeferie[:D][:D][:D]
ellers har vi knall sol og 17 pluss i sola, må prøve å få stabla bekkenet ut i sola i dag.

god morgen...
her var det stille å rolig ja...
har alle dratt på påskeferie???
Carina:grattis med 30 uker[:D][:D]

hvor er alle sammen
hallo?????????????????????????????

CARINA: Grattis me 30 uker i dag.....[:D]

OI GLEMTE MEG SELV:
29 UKER I DAG.....JIPPIIIIIIIIII

carina grattis med 30 uker i dag og grattis med 29 uker gira

ORIGINAL: gira

OI GLEMTE MEG SELV:

Gratulerer med 29 uker Gira!!!

ORIGINAL: gira

OI GLEMTE MEG SELV:

Grattis til deg gira[:D][:D]

har dere noen planer for helga? påsken da??
når har dere tenkt å pakke sykehusbagen...
er litt usikker på det da..
hmmm...tidlig enda kanskje[8|]

Back
Topp