Skravletråd fredag

Marus

Gift med forumet
Hei jenter!

Jeg setter i gang en skravletråd jeg[:D] hva skal dere i dag? Og i helga?

Snuppa og jeg er hjemme i dag også. Hadde tenkt å sende henne i barnehagen, men så fikk hun litt mer diare i går og i morges, så da holdt vi oss hjemme. Er passelig sliten begge to etter omgangssyken, så godt å være hjemme. Og nå er det helg! Sjokkis, here I come! [8D]

Ett av tantebarna mine kommer på besøk til foreldrene mine i helgen, så vi skal være sammen med henne. Det blir koselig. Sikkert bytur og kafe i morgen. Gleder meg! [:)]

Ha en fin fredag og helg alle sammen[:)]

Heei[:D]

I dag skal æ få varmen i meg, 12 grader i huset når vi våkna, varmepumpa e gåen[:'(] Så no fyre vi i ovn - så koselii[:)] -17 ute!, så skal være inne mest partn i dag!, Kansje æ skal bake pizza langanga! -det høres jo så godt ut!!
åsså e min kjære heime no i helga.. Deilig!

lørdag tar vi som det kommer[:D] , men blir muligens å lage noe skikkeli god middag på ettermiddagen!!
Biff , me fløtegratinerte potetisa, å en sopp stuing!! *nydeeliGodt*! Æ skal kose meg[:D]

God helg alle sammen[:D]

Ps: Marus, håper snuppa fort blir frisk igjen!![:D] Good bedrings klem!

Idag sto jeg opp tidlig, og fikk snuppa i barnehagen til kl. 8 (ja, det er tidlig for et b-menneske! Særlig når jeg bare skal være hjemme i da[8D]).
Skulle bare svippe innom barnehagen og så kjøre rett hjem, så jeg hadde ikke børste håret eller tenner eller noen ting, men så er bilen så og si tom for diesel, så jeg måtte kjøre og fylle først[:'(]
Etter jeg kom hjem tok jeg med en laaaaang, dusj, tok på meg kosedress, og nå har jeg benket meg i sofaen, under et teppe, med bærbaren i fanget[:)]
Skal bare surfe ferdig først, så skal jeg støvsuge gulvet, så jeg kan begynn å sy dyna til voksiposen (må støvsuge gulvet først, for jeg må bruke gulvet som arbeidsbord, og nå er det fullt av bikkjehår).

Åååh, biff hørtes supergodt ut! Begynner å få matlysta tilbake nå[:)] Pleier samboeren din å jobbe i helgene? Mannen min er sjømann og ute fire uker av gangen[&:]

Anyway, kose dere masse[:)]

Har ikke lyst å gjøre noe idag men får vel ta helgevasken snart vel[8D]

Har ikke store planer for helga egentlig, og ikke orker jeg sjokolade eller noe annet godis..frister bare ikke[&:] Men biff hørtes utrolig godt ut[:D] har så lyst å Sushi også jeg[:-] men det er langt å kjøre helt til fredrikstad kun for det[8D]

akkurat nå koser jeg meg med kakerester fra igår, for da hadde jeg bursdag, blei 30 år[:D] ellers skal jeg rydde rydde å rydde, har nettopp flytta så er myyyye som skal på plass[:)]
igår hadde vi ett firma som skulle vaske ut huset som vi har solgt, plutselig ringer de å er hysteriske for det var blitt vannlekkasje[:'(] kjipt for de nye eierne som skulle overta imorgen....

Skal ha jobbehelg i avisen jeg jobber for, så egentlig hadde jeg fri nå på dagen, men det bli ikke slik. Har vært ute på to små oppdrag for avisen og nå har lillegutt lagt masse lego styr mens jeg har skrevet sakene ut og fått sendt de over til avisa.
Klokka to kommer snuppa hjem og da blir det helgevask og slikt før middag tenker jeg. Tror det blir thai wok med grønnsaker og ingefær i dag eller stekte nudler med peanøtter

I dag prøver jeg så godt jeg kan å ignorere kvalmen og at jeg egentlig ikke er i noen form, så nå er 6 brød til heving og 3. vaskemaskina igang, så skal jeg bytte på sengene og vaske sengetøyet, og tilslutt hvis det er noe igjen av meg skal jeg svinge rundt en støvklut og en mopp (det klarer jeg neppe...sparer til mannen kommer hjem). Så er det helg som skal nytes fullt ut horisontalt på sofaen...

Mange planer ja, får se hva som blir gjort før jeg faller i grus.

God helg jenter![:)] Og god bedring til de med omgangssyke, tror vi er heldige og slipper unna denne runden (eller, jeg spyr jo uansett da, men det teller ikke)

ORIGINAL: Marus

Åååh, biff hørtes supergodt ut! Begynner å få matlysta tilbake nå[:)] Pleier samboeren din å jobbe i helgene? Mannen min er sjømann og ute fire uker av gangen[&:]

Jupp, mannen min er nok å en sjømann[:D] men har egen båt. så varierer mange ganger når han er heime.. han bruke å være mye på sjøen no fra januar til mars.. Men heldivis heime i helga så fær han på havet på mandag igjen da[:'(] HEhe... bor jo ellers helt aleina heime så mye koslier når han å e heime[:D]

ORIGINAL: Safram

akkurat nå koser jeg meg med kakerester fra igår, for da hadde jeg bursdag, blei 30 år[:D] ellers skal jeg rydde rydde å rydde, har nettopp flytta så er myyyye som skal på plass[:)]
igår hadde vi ett firma som skulle vaske ut huset som vi har solgt, plutselig ringer de å er hysteriske for det var blitt vannlekkasje[:'(] kjipt for de nye eierne som skulle overta imorgen....

Gratulere me overstått dag da!

ORIGINAL: havet

ORIGINAL: Safram

Gratulere me overstått dag da!

Takk takk[:)]

nå reiste akkurat mannen ut døre, skal i nordsjøen[:(][:(] jeg sliter så max med søvnproblemer, et forferdelig vondt bekken, ekstrem svangerskapskvalme, lavt blodtrykk, svangerskapshodepine og svangerskapsdepresjon på toppen av hele sulamitten, så jeg lurer virkelig ordentlig på hvordan dette skal gå rundt! men det må det jo da...:/ men nå ser vi litt på Dora her, jeg og lille mini på 2 år og 7 mnd, og skal kanskje prøve å gå i svømmehallen litt senere siden det er eneste stedet jeg får lov av fysio å bevege meg uten krykker! og så flytter vi nok opp til mine foreldre:) de er på jobb til langt på ettermiddagene da, men får litt avlastning før leggetid iallefall:) alle monner drar!![:)] snille mamma og pappa[:)] men savner mannen allerede jeg. dere aner ikke hvor fantastisk han er faktisk!!!!

Har fri fra jobben i dag.... det har jeg jo forsåvidt hver fredag så laaaaaang helg [:D]
Skal bare slappe av og kose meg med pusekatten min foreløbig... bake en kake til i morgen da er det mammas 50 årslag [8D] Både jeg og hun hadde bursdag på tirsdag som var :) så skal vel delvis feire for meg selv der jeg sitter også, hehe

Kan ikke si jeg har stort andre planer enn dette.

Ikke lenge til UL heller... tenker en del på det og gleder meg [;)] 12 februar :)

Jupp, mannen min er nok å en sjømann[:D] men har egen båt. så varierer mange ganger når han er heime.. han bruke å være mye på sjøen no fra januar til mars.. Men heldivis heime i helga så fær han på havet på mandag igjen da[:'(] HEhe... bor jo ellers helt aleina heime så mye koslier når han å e heime[:D]

Han e fisker da? Herlig å ha de hjemme ja[:)] min mann er enda borte i ca to og ei halv uke.

ORIGINAL: Devilina

Har fri fra jobben i dag.... det har jeg jo forsåvidt hver fredag så laaaaaang helg [:D]
Skal bare slappe av og kose meg med pusekatten min foreløbig... bake en kake til i morgen da er det mammas 50 årslag [8D] Både jeg og hun hadde bursdag på tirsdag som var :) så skal vel delvis feire for meg selv der jeg sitter også, hehe

Kan ikke si jeg har stort andre planer enn dette.

Ikke lenge til UL heller... tenker en del på det og gleder meg [;)] 12 februar :)

Da har vi ul ca samtidig, har 11.februar og kan nesten ikke vente[8D] heldigvis bare to uker igjen nå! [:)]

Jupp, han e fisker[:D]

No sitt æ å ser one three hill! Ble så svimmel å sliten, så ska ligge litt på sofaen før eg lage middag, vist æ klare å finne på noe da[:D]

UL min er 8 februar!!. Det e heller ikke lenge til!. Æ gruGlede meg![:D]

I dag har jeg vasket bilen, støvsuget bilen, vært på behandling, handlet mat for neste uke, støvsuget huset, tørket bilen med hårføner og laget middag.

Resten av kvelden har jeg ingen planer. Skal dusje, men det tar ikke hele kvelden. [;)]

I helga skal vi kanskje på skitur med min bror og familie. Tenne bål og grille pølser. Spørs bare om mini gidder å gå lenger enn en meter på ski [8D]
Vi skal også til svigermor og hilse på noen familiemedlemer som er på besøk fra Danmark.

Jupp, han e fisker[:D]

No sitt æ å ser one three hill! Ble så svimmel å sliten, så ska ligge litt på sofaen før eg lage middag, vist æ klare å finne på noe da[:D]

UL min er 8 februar!!. Det e heller ikke lenge til!. Æ gruGlede meg![:D]

8.februar er ikke lenge til, det er jo neste mandag! Bare ei knapp uke! Heldiggris :D hvor lenge er samboeren din borte av gangen da, og hvor lenge er han hjemme? [:)]

ORIGINAL: mummy4ever

I dag har jeg vasket bilen, støvsuget bilen, vært på behandling, handlet mat for neste uke, støvsuget huset, tørket bilen med hårføner og laget middag.

Resten av kvelden har jeg ingen planer. Skal dusje, men det tar ikke hele kvelden. [;)]

I helga skal vi kanskje på skitur med min bror og familie. Tenne bål og grille pølser. Spørs bare om mini gidder å gå lenger enn en meter på ski [8D]
Vi skal også til svigermor og hilse på noen familiemedlemer som er på besøk fra Danmark.

Hihi! [:D] bare ser det for meg[;)][8D]

8.februar er ikke lenge til, det er jo neste mandag! Bare ei knapp uke! Heldiggris :D hvor lenge er samboeren din borte av gangen da, og hvor lenge er han hjemme? [:)]

Jupp!, æ gruglede meg til UL!!![:D] - e spent å se om mannen blir me!, mye mulig han e på sjøen da[:'(] Han fær no ut når det e fint vær. å vet som regel ikke når han kommer heim.. kan gå 2-3uker.. men det kommer an på været[:)]

Du blir å fære aleinar på UL, altså uten mannen din?.

Æ trur no det har vært fint å hatt noen me meg, siden det e første gang!, å æ e litt nervøs[:)] Men får se.. kansje æ får ei tante me eller noe sånt[:)]

Back
Topp