skravletråd fredag kveld

litt-anonym

Forelsket i forumet
Hva styrer dere med i kveld da?

Jeg kjeder meg. Alle seriene jeg ser på har jo hatt sesong avslutning. Husarbeid kan jeg bare glemme, er alt for sliten..

Ungene leker så greit så i dag er de oppe lenger enn de pleier..

tips til nye serier anyone? 

Akkurat nå ser jeg på Ellen, som har bare gravide i publikum! Og alle får så mange flotte gaver :) Ellers er det jo finale i Norske Talenter, så bytter nok kanal snart.

Angående tv-serier spørs det litt åssen smak du har. De beste seriene jeg har sett er Dexter, Kyle XY, House og Weeds. Ellers synes jeg det er veldig fasinerende med vampyr-serier som True Blood og The Vampire Diaries. Jeg er også glad i kostymedramaer, som Downton Abbey, Pride and Prejudice, Cranford og Lark Rise To Candleford.

Noen tips tilbake??

Meg mannen lillesøster og storebror har spist fajitas,og nå ser vi og storebror norske talenter.
Vi skal bare slappe av i kveld:)
Har du sett spartacus?

jeg sitter å ser på norske talenter og venter på at min bedre halvdel skal komme hjem. 
hvilke serier er det du følger med på til vanlig da? 

de seriene jeg følger med på er også slutt for sesongen, prøvde å finne en kjekk film jeg kunne se..men har sett så veldig mye av filmene som er ute nå..så hvis noen har noen filmtips, så tar jeg takknemlig imot dette. 

Ser på norske talenter, er skikkelig uggen, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Mannen reiser kl 21, skal på jobb og er tilbake søndag kl 18. Gruer meg FÆLT til å ha gutten alene. Vet ikke hvordan jeg skal klare det. Er så uggen..... Grine, sutre.... fysj! Det er ikke bare en dans på roser å være gravid! emoticon

Nike skrev:

Akkurat nå ser jeg på Ellen, som har bare gravide i publikum! Og alle får så mange flotte gaver :) Ellers er det jo finale i Norske Talenter, så bytter nok kanal snart.

Angående tv-serier spørs det litt åssen smak du har. De beste seriene jeg har sett er Dexter, Kyle XY, House og Weeds. Ellers synes jeg det er veldig fasinerende med vampyr-serier som True Blood og The Vampire Diaries. Jeg er også glad i kostymedramaer, som Downton Abbey, Pride and Prejudice, Cranford og Lark Rise To Candleford.

Noen tips tilbake??

Har du sett pretty little liars? Litt ungdomsserie men alikevel veldig fengende.

House hadde jo sesongavslutning nettopp..

Vampyr-serier nja kanskje. Ble litt fedd up da vi så alle sesongene av buffy på 14 dager..

Men en annen serie som jeg aldri trodde jeg skulle komme til å like var sons of anarchy.. Ufattlig bra.. 

mammamoren skrev:
Ser på norske talenter, er skikkelig uggen, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Mannen reiser kl 21, skal på jobb og er tilbake søndag kl 18. Gruer meg FÆLT til å ha gutten alene. Vet ikke hvordan jeg skal klare det. Er så uggen..... Grine, sutre.... fysj! Det er ikke bare en dans på roser å være gravid! emoticon

jeg har det akkurat som deg. Gruer meg til de dagene jeg er hjemme alene med guttungen fordi jeg er så dårlig form. men det går som regel bedre enn man tror, Prøv å kom deg ut i frisk luft, det hjalp litt for meg i allefall. og guttungen fikk herje vilt ute, jeg bare dilta etter og fulgte med, satt litt og lot han gjøre det han ville i grunn. Men det er tøft til tider ja. 

Ser norske talenter jeg også og er småkvalm og uggen... skal legge meg straks. Jobb i morra og gruer meg litt til det også, blir så hissig på kundene om dagen. kan ikke skjønne det lissom... noen som sa hormoner?

jeg har hatt kveldsvakt i kveld jeg, og kom akkurat hjem til finalen i norske talenter. jeg ordnet hvitløksbaguetter med aioli:) mmm, formen er overraskende bra :)

litt-anonym skrev:
Nike skrev:

Noen tips tilbake??

Har du sett pretty little liars? Litt ungdomsserie men alikevel veldig fengende.

Vampyr-serier nja kanskje. Ble litt fedd up da vi så alle sesongene av buffy på 14 dager..

Men en annen serie som jeg aldri trodde jeg skulle komme til å like var sons of anarchy.. Ufattlig bra.. 

Takk for tips! Jeg har verken sett pretty little liars eller sons of anarchy, så skal sjekke de ut :) Jeg ser sjendent på tv-serier når de faktisk går på tv, så jeg vet ikke hva som vises akkurat nå...

Ojoj, det var mye buffy!!

Nike skrev:
litt-anonym skrev:
Nike skrev:

Noen tips tilbake??

Takk for tips! Jeg har verken sett pretty little liars eller sons of anarchy, så skal sjekke de ut :) Jeg ser sjendent på tv-serier når de faktisk går på tv, så jeg vet ikke hva som vises akkurat nå...

Ojoj, det var mye buffy!!

Sons er egentlig en motorsykkel gjeng, og jeg tenkte den var sånn guttete og ikke noe for meg.. (ikke så altfor glad i vold ol) men ei på jobb lånte meg dvdene og joda jeg ble hektet.. Mannen og så da hadde vi noe å se på..

Ja litt vel mye buffy...

Kos deg med Sons.. (er noen kjekkinger også der inni mellom )

Back
Topp