Skravletråd Fredag 5. mai

gira

Forumet er livet
Hei og God Morgen alle sammen.
Har dere like fint vær som meg? Knall sol og sommervarme her i dag....åh det er deilig å gå i lette klær.

Vært oppe siden 06.00 i morrest, da sa bekkenet "nok" også gruer jeg meg litt for å dra på sykehuset i dag.
Får håpe lillegutt er mer stabil på hjertelyden og at aktivitetsnivået har blitt høyere. Hvis ikke blir jeg sannsynligvis liggende på sykehuset i helga[:(][:(][:(]

Skal ordne meg å dra avgårde snart, skal innom å hente sambo på jobb først.
Håper dere alle får en kjempefin dag i dag, og at ingen føder før jeg er tilbake[;)]
Satser på deg jeg xcracyx, og Irene lykke til med bursdag i dag....dukker vel opp en hel Bv-gjeng til deg i dag...hihi

Gratulerer til meg med 33 uker i dag

God morgen!

Lykke til selv Gira! Skal krysse det jeg har her og satser på at det går bra.[:)]

Sto opp kl 0700 selv i dag og er nå endelig ferdig med ostekaka. Måtte kaste ut dyra for de begynte å dra ned dukene jeg har fått lagt ned på bordet osv...[:@]
Må nesten lage meg en frokost nå før jeg begynner å ordne på kjøkkenbordet.

Gleder meg til BV-gjengen dukkler opp!!!! [8D]

Heia Juni-mamselamser!

Sovet godt? ikke jeg. Men hvem bryr seg om det, når sola skinner, og det kommer til å bli atter en strålende dag!

Gratulerer Gira med 33 uker.
Ønsker deg lykke til på sykehuset i dag!

God morgen alle sammen[;)] For en herlig dag. Hær skinner sola og det er 17 grader i skyggen, det må man si seg fornøyd med på denne tiden av døgnet. Tror ikke jeg blir sittende mye foran pc`en i dag nei. Ha en fin dag[;)]

ORIGINAL: carina82

Heia Juni-mamselamser!

Sovet godt? ikke jeg. Men hvem bryr seg om det, når sola skinner, og det kommer til å bli atter en strålende dag!

Gratulerer Gira med 33 uker.
Ønsker deg lykke til på sykehuset i dag!

Gratulerer så mye Gira!!!!!

klem

ORIGINAL: Lille0My

Irene29: lykke til med feiringa i dag......

Tusen mange takk. Er så godt i gang nå at jeg kommer til å gjøre meg mest mulig ferdig. Så skal jeg nyyyyte finværet, og evt kose meg sammen med sambo før selskapet. Skal bare dra over støvsuger'n litt så er ihvertfall det ordnet. [:)]

God morgen snupper!

Gratulerer til Gira med 33 uker!!!

Irene: Lykke til med selskapet i dag!

Og gratulerer til meg selv med 34 uker! [:D]

God morgen alle sammen! Knallvær her i dag også, greide å bli solbrennt i går jeg da.. Må få kjøpt solkrem skal jag være ute i sola[&o]

Gratulerer til Gira og meg selv med 33 uker[:D] (tickeren henger to dager etter..)

ORIGINAL: Janicke

God morgen alle sammen! Knallvær her i dag også, greide å bli solbrennt i går jeg da.. Må få kjøpt solkrem skal jag være ute i sola[&o]

Gratulerer til Gira og meg selv med 33 uker[:D] (tickeren henger to dager etter..)

Gratulerer til deg også med 33 uker, Janicke!!

Gratulerer med 33 uker Janicke og Tingelin1!!!

Tickeren min er borte[:o] Eller er det bare til meg at den ikke kommer frem? Den var der i går... og den ligger inne på min profil side...

Jeg ser tickeren din jeg...[;)]

Sånn da er det støvsuga og stolene satt frem!

Kanskje jeg skal ta handlerunden nå, så slipper jeg senere. [8|]
Har avtalt å møte ei venninne på Konditoriet kl 1130, men det er jo to timer til....

Hmm... ringe og flytte den til 1030??? Får gjøre et forsøk! Sambo kommer jo hjem ca kl 12 så...[8D]

ORIGINAL: Flori

God morgen jenter [;)]. Tenk inatt var jeg ikke oppe en gang på do [8|], hm. Irene du må ha lykke til med selskapet [:D]

God morgen Flori!

Var heller ikke oppe i natt, men så la jeg meg ikke før kl 01 og var oppe igjen kl 0700[8D]

Ligger så bra an her nå at jeg ser at det blir masse tid til kos utover dagen. Bør vel derfor komme meg ut. Hente post, hanlde og drikke kaffe med ei venninne før sambo kommer hjem.

Det var 19 grader utenfor her kl 0900 i morres!!!! Helt utrolig.. tror jeg får heller kjøpe en grill og masse is til selskapet i ettermiddag jeg.[8D]

Høres morsomt ut!! [:D]
Håper på å kunne grille i løpet av helga.. Hadde vært kos.
Men vi har ikke grill! Sikkert like greitt å kjøpe inn èn.
Noen som har noe å anbefale når det gjelder grill? Er jo så mange varianter nå til dags.. Elektrisk, gass eller vanlig? Elektrisk tror jeg at jeg ikke vil ha. Det måtte jeg ha da jeg bodde i borettslag, men nå er det fritt løp!![:)]

god morgen jenter...
tok laang tid før jeg sovna inatt...
var ei lita ei som var helt turbo[:D][:D][:D]
i likeens imårrest før jeg stod opp...
må vel ut en tur å sjekke tempen..
er litt vind så vet ikke om jeg gidder å sitte ute..*løpe ut å sjekke*

Grattis til Gira og Janicke med 33 uker idag...
å lykke til på sykehuset gira[:)]

ORIGINAL: Flori

Guri som dere hadde skravlet videre igår, blir helt svett av å lese gjennom alt [:D]. Vi har gass-grill, er veldig fornøyde med den. Vi griller flere ganger i uka på sommeren så [;)]. Er så godt med grillmat.

dårlig kondis siden du ble så svett av å lese gjennom tråden fra igår da[:D][:D]

[:@]jævla vind...[:'(]
var jo vindstille i skyggen da[8|][8|]

ORIGINAL: xcrazyx

hei hei jenter....ser d er flere enn meg som har sommer i dag[:D]
måtte lete gjennom sommerklærne for å finne noe som er stort nok[&:] wæææ....
prøvde også på meg d jeg skal ha på i bursdagsselskapet til fettern min i morgen, ser ut som jeg har ei bowlingkule under klærne jo[:D]

er godt med varmt vær...[:D]
men du skulle jo være på føden nå[;)]

ORIGINAL: xcrazyx

ser ut til at jeg holder ut et par dager til...må nyte sommeren først[:D]

tok meg den frihet og tar opprop i dag jeg da[:)] sidn ingen andre hadde gjort d enda...
hei hei jenter, fy så varmt d e her i trondheim, mått finn fram nå klær æ kun bruk, endt opp me joggebukse å en mamma singlett æ fikk t ei venninne.

Back
Topp