Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BabyMama
Ser ut som jeg er først ute i dag. Oppe i grisotta og har alt fått i meg havregrøten, jeg? Har sovet godt til tross for pottetett nese, men våknet tidlig... Flere morgenfugler der ute???

ORIGINAL: squat
god morgen jenter, idag skal jeg til legen og det skal bli spennende.. skal bli spennende å se hva de sier idag. siden jeg har vær så plaget en siste tia, fått så mye vann i kroppen, gått opp ca 14 kg på halvannen uke[&:] ikke rart jeg har mistet følelse i figrene og føttene.. pluss alle kynnerne som har holdt meg våken, kanskje noe er i gjære? etter å ha sett irenes nydelige gutt håper jeg det snart er min tur. [:D]
ORIGINAL: gravid 82tro meg det er forsøkt... til å med lett hopping bringebærbladte men neida, de klorer seg fast, jeg roper på de, og lokker med det ene og det andre. kanskje jeg skal be legen titte inn og ta en prat med dem[:D][:D][:D]
så spennende da squat. håper at du slipper å gå sånn lenge..
Du får få med deg sambo på en formiddagskoz for å se om det setter fart på sakene [;)]

Grattis til BABYMAMA med 38 uker!
ORIGINAL: Marihøne77
Jippi er 38 UKER i dag.
Og gratttis til BabyMama som også er 38 uker.
ORIGINAL: squat
ja hvis ikke sa legen forrige gang st jeg ville bli satt igang, men jeg stoler ikke helt på han legen altså[:D] håper jo at dette skal skje naturlig sef... åhhh hører dere Linn og Odin.. mamma er klar nå