Skravletråd, fredag 26.mai

BabyMama

Glad i forumet
Ser ut som jeg er først ute i dag. Oppe i grisotta og har alt fått i meg havregrøten, jeg? Har sovet godt til tross for pottetett nese, men våknet tidlig... Flere morgenfugler der ute???

ORIGINAL: BabyMama

Ser ut som jeg er først ute i dag. Oppe i grisotta og har alt fått i meg havregrøten, jeg? Har sovet godt til tross for pottetett nese, men våknet tidlig... Flere morgenfugler der ute???

Ikke det, nei... Får se på frokost-TV og alt gnålet om ski-VM i 2011, jeg da.

God morgen jenter.
Jar hatt det travelt i det siste, og ikke vært her så regelmessig som før.Blei jo helt sjokka når jeg så at Irene hadde fått sin vesle gutt,er alt bra med han,noen som vett? Andre som har fått bebbisene sine?
jeg og vil ha min engel ut snart nå[:D]

god morgen jenter, idag skal jeg til legen og det skal bli spennende.. skal bli spennende å se hva de sier idag. siden jeg har vær så plaget en siste tia, fått så mye vann i kroppen, gått opp ca 14 kg på halvannen uke[&:] ikke rart jeg har mistet følelse i figrene og føttene.. pluss alle kynnerne som har holdt meg våken, kanskje noe er i gjære? etter å ha sett irenes nydelige gutt håper jeg det snart er min tur. [:D]

Morn, så lite liv det var her da? pleier da å være godt i gang på denne tia dere? hmm kanskje har noe ågjøre med at folk har bynt med permisjon og sover lengre [:D] Jeg var dautrøtt i går og har faktisk sovet ganske bra i natt! kun oppe et par ganger, imponerende.
Nå må jeg nesten sette i gang med prosjektoppg. her. Den skal/må tross alt leveres neste onsdag  [8|]

Grattis til BABYMAMA med 38 uker!  

gom morgen.
ja da var det helg igjen da jenter.. ikke at jeg merker noe til det lengre. Dagene går i surr for min del[8D]
håper at det kan bli litt sol til helga. Hjelper så mye på humøret til hver og en merker jeg..

Ellers så jeg bildet av lille benjamin til irene.. ssssååååå søt da..

er det noen som har noen planer for helga da?

ORIGINAL: squat

god morgen jenter, idag skal jeg til legen og det skal bli spennende.. skal bli spennende å se hva de sier idag. siden jeg har vær så plaget en siste tia, fått så mye vann i kroppen, gått opp ca 14 kg på halvannen uke[&:] ikke rart jeg har mistet følelse i figrene og føttene.. pluss alle kynnerne som har holdt meg våken, kanskje noe er i gjære? etter å ha sett irenes nydelige gutt håper jeg det snart er min tur. [:D]

Håper du får nurkene dine snart! i helgen! stakkars som har fått så mye vann da, sikkert ik no kjekt... [&:] Kan skrive under på at jeg blir ganske babysyk når jeg ser andre junimmammaer som bynner å få småttisene nå! [:)] 

ja det hjelper ikke akkurat å se de nydelige nurkene som popper ut her og der[:D] kanskje i helgen... *håper*

så spennende da squat. håper at du slipper å gå sånn lenge..
Du får få med deg sambo på en formiddagskoz for å se om det setter fart på sakene [;)]

ORIGINAL: gravid 82

så spennende da squat. håper at du slipper å gå sånn lenge..
Du får få med deg sambo på en formiddagskoz for å se om det setter fart på sakene [;)]
tro meg det er forsøkt... til å med lett hopping bringebærbladte men neida, de klorer seg fast, jeg roper på de, og lokker med det ene og det andre. kanskje jeg skal be legen titte inn og ta en prat med dem[:D][:D][:D]

God morgen jenter[:)]

Har endelig fått en god natts søvn sånn noenlunde, etter 3 nærmest søvnløse. Så det var deilig[:)]

Håper Squat at du føder snart, det må være utrolig tungt med så mye vann i kroppen i tillegg til de to små nurkene dine[&:] Krysser fingre for at de vil ut snart[:)]
Nina 22 : Kjekt å se at du er tilbake og at alt er bra, du var etterlyst her[;)]
Lille0My: Går det bra med deg? Ikke så plaget av falske rier/ kynnerer lenger?

Har ikke fått vært her så mye i det siste jeg, men på grunn av oppussing og dataen var koblet fra osv. Begynner å se enden på alt oppussingsstyret, det er blitt så fint atte[:)]

Jippi er 38 UKER i dag.
Og gratttis til BabyMama som også er 38 uker.

ja de må du gjør så du slipp å gå sånn i hele hælga. Lykke til da iallefall.

ORIGINAL: Marihøne77

Jippi er 38 UKER i dag.
grattis til begge to med 38 uker

Grattis til BABYMAMA med 38 uker!

ORIGINAL: Marihøne77

Jippi er 38 UKER i dag.

Takk og takk!!! Og grattis til deg også, Marihøne77. Det nærmer seg med stromskritt nå.

Ønsker deg dessuten lykke til hos legen i dag, Squat. Krysser fingerene for at det skjer noe før helgen er omme!!!

ja hvis ikke sa legen forrige gang st jeg ville bli satt igang, men jeg stoler ikke helt på han legen altså[:D] håper jo at dette skal skje naturlig sef... åhhh hører dere Linn og Odin.. mamma er klar nå

ORIGINAL: squat

ja hvis ikke sa legen forrige gang st jeg ville bli satt igang, men jeg stoler ikke helt på han legen altså[:D] håper jo at dette skal skje naturlig sef... åhhh hører dere Linn og Odin.. mamma er klar nå

Kjempespennende!!! Du må sende sladrevennen din beskjed så fort det blir tatt en avgjørelse, så vi kan heie deg fram... Gleder meg til å høre fortsettelsen!!!

heia alle våkna junimammaer[:D]
det er gabske utrolig at du squat ikke har fått dine 2 søte små enda, er vel ganske vanlig at tvillinger kommer før?håper du får se dem de nermeste dagene nå, off 14 kg på 1,5 uker, det hørtes ikke godt ut, men det meste er vel bare vann?Har du fått enda større mage nå? må legge ut bilde sanrt igjen, spente:)

ja jeg og blir veldig missunelig når alle andre får, jeg og vil, å irene som hadde over 1 måned igjen egentlig, blei mai mamma. Håper og på å bli mai mamma men tiden begynner å bli knapp nå[:D]

halloen alle junimammaer, eller blir det mai mammaer?

grattis til alle som begynner på ny uke i dag!

ellers ikkje noe nytt her i fra ålesund, alt med sitt samme gamle. Skal reise heim til mamma og pappa i dag, og i morgen skal eg i utdrikkingslag, det skal bli kjekt.

vært stille her ett par dager nå... jaja nå er dte like før jeg skal til legen[8|]

Back
Topp