Skravletråd fredag 26. juni

Gæmmis

Elsker forumet
God morgen jenter[:)]

Hvordan har dere det?

Stod opp med snuppa 6.30 i dag, hun var sutrete og sa hun var tørst. Drakk et glass melk, og kastet det rett opp igjen! Dessuten er hun varm. Så ble hjemmedag i dag gitt. Første gang jeg har hatt sykedag med henne, såvidt jeg kan huske!

Blir nok til å justere resten av dagen etter henne. Nå sitter vi og ser Cars, hun er helt vill med den filmen for tiden[:D]

idag har jeg siste arbeidsdag før ferien, deilig! Sto opp 5 som vanlig, nå er det bare 6 timer til ferie [:D]

Åh, så heldige dere er som har ferie nå!!!

Mannen min er lærer, og har også siste arbeidsdag før ferien.

Jeg skal jobbe hele juli og det meste av august jeg[:-] Har kun et par fridager innimellom.

Trøster meg med at det ikke er sååå lenge til en skikkelig lang permisjon[:D]

Hei hei og God morgen!

Idag fikk jeg sove leeenge, å det var deilig [:)]
Sambo stod opp med snuppa og fikk henne klar til barnehagen.

Dagen idag har jeg ingen planer for enda, men tror jeg skal ut å ha meg noen shortser etterhvert.. Det er vaaaaaarmt!!

Ikveld har jeg fri. Svigermor ville ha snuppa på overnatting siden vi resier på ferie til uka. Så det blir deilig.. Skal bare slappe av. Kanskje lage litt god mat [;)]

I dag er det jobb fra 12 til 20.00.. [:'(] Formen kunne ha vært langt mye bedre.. Er så utrolig trøtt og slakk om dagen.. Småkvalmen og gusj..
Jobbe i dag og i morgen.. Så legen på mandag.. Orker ikke jobbe mens jeg er sånn [&:]

ORIGINAL: Lindafa1

I dag skal jeg jobbe i 3 timer så er det å dra på hyttetur i helgen med min kjære[:D] Og det skal bli såå deilig..
Bare komme seg bort litt og slappe av.. [:)]

Håper alle sammen får en kjempe fin helg og nyyter det flotte været [:)]

PS: God bedring til Snuppa di da FruFruktbar [:)]

Så koselig med kjærestehyttetur da[:)]

Snuppa mi ligger i sofaen og sover nå stakkars, hun er slapp i dag gitt...

Kvalmen har tatt over i dag her[&:] ikke noe deili. men ellers skal jeg ut å legge meg i sola, nydelig vær her idag.

samboern sto opp med gutten i dag halv 9 og dem er ute å kjører nu og jeg sto opp kl 12.30, er så slapp og kvalm + vondt i hodet. har vært i dusjen og venter på dem skal hente meg, skal dra å spise på kafen frokost/lunsj.

ORIGINAL: GripDagen

dårlig dag i dag dessverre. Har en vanvittig hodepine, er kvalm og svimmel og kom meg ikke på jobb før halv 10 (begynner 8). Alle skal på ferie og drar tidlig i dag virker det som så jeg sitter igjen alene med 5 mailer i tillegg til min egen. Kjipt siden jeg ikke føler meg vel... [&:][:@][:(] Også har jeg fortsatt to uker til på jobb før ferien min. Kjenner jeg trenger så sykt ferie. Sorry ikke meningen å deppe her..

Det er jo lov å deppe!

Vi får holde ut jobbene våre sammen[:D] Er veldig glad i jobben min altså, men har vært et syyykt tempo de siste dagene. Veldig mye dumt og trist som har skjedd, pluss alle de vanlige problemer som skal løses. Tar på!

åååååå jeg vil såååååå ha ferie.. hmmm..
er allerede i ferie modus.. [>:]
skal jobbe i morgen og hele neste uke så er det ferie.. det virker såå lenge til [:@]
trenger ferie nååå..

ellers skal jeg ikke så mye i dag. holder på å lage middag [:)] det er altfor varmt til å være ute [>:]
også er det kjempe varmt inne også.. vil ha air condition [;)]

ha en fin dag jenter og en kjempe fin helg [:)]

Er det virkelig så varmt i Norge for tiden?!

Her i DK har vi det rimelig fint, det er varmt ja, men vi har en kjølig, deilig vind som gjør det holdbart å være utenfor.

ORIGINAL: FruFruktbar

Er det virkelig så varmt i Norge for tiden?!

Her i DK har vi det rimelig fint, det er varmt ja, men vi har en kjølig, deilig vind som gjør det holdbart å være utenfor.

ikke i hele norge ihvertfall[8D] her kom faktisk sola frem litt utpå dagen, men har vært iskald vind, så ikke mye sommervarme å skryte av her[:)]

Back
Topp