Skravletråd fredag 19.mai

BabyMama

Glad i forumet
Hei jenter! Sitter her foran frokost-TV og er starks på vei til jobben. Vil bare forsikre meg om at den som starter oppropet i dag tar meg med. Jeg er her fortsatt, men får en litt travel dag - så ville ikke selv hatt tid til å oppdatere oppropslista i løpet av dagen. Derfor fint om noen andre gjør det... Skal på Da Vinci-premieren i kveld, men kommer nok innom her etterpå. Ha en fin dag, alle sammen!!!

Mornings jenter! Da gadd jeg ikke ligge i senga å vri meg lengre.....
Har vært våken siden seks... og lillegutt var så urolig at det var umulig å sovne igjen [8|]
Ellers er begge gutta våkne også, det er så lyst ute at de våkner tidligere og tidligere, hmm... tror jeg må gå til annskaffelse av persienner på rommene deres.

ORIGINAL: Lille0My

Hm. høres ut som et kjent problem.......

Guttene mine vil ikke legge seg om kvelden "det er jo lyst ute " sier de...........Og jeg må jo innrømme at det er vanskelig å få sove når det er så lyst ute............[&:][&:][&:]

samma problemet på kveldene her også... heldigvis sovner de rundt 21, så det blir ca.10 timers søvn på de... Elstemann har alltid trengt mer søvn enn minsten, han har hele tiden lagt seg samtidig med storebror... det er til tider veldig urettferdig for eldstemann...[8|]

en en ting forundrer meg alltid, hvorfor er det sånn at jo senere de legger seg jo tidligere våkner de?? [8|]
selv sover jeg gjerne lenge hvis det har blitt sent kvelden i forveien.

[:D][:D]

Veeeldig festlig!!! Sånn er det her også.... tror det er en uskreven lov de lærer hverandre uten at vi vet om det....[8|]

[:D]

hvem vet hva de driver å hvisker til hverandre når vi ikke er tilstede.... skulle gjerne vært flue på veggen av og til!

.... men må gå å lage frokost jeg nå! kommer til bake så snart de har gått på skolen! [;)]

God morgen snupper!!!

I dag er jeg 36 uker på vei!!! Skal si tiden går fort! Bare 3 dager til å jobbe, så går jeg ut i permisjon [:)]

Grattis med 36 uker tingeling1!![:)]

Og grattis til dere andre som også har byttet uke!!

Lykke til på ul i dag squat!! [:D]

heisann jenter, og god morgen[:D] og grattis til alle som skifter  uke i dag, nå nermer det seg vel permisjonstid for alle sammen her inne, tegn på at tia flyr avgårde

God morgen jenter!

Gratulerer med 36 uker Tingeling1!!
Permisjonstiden nærmer seg med stormskritt for de fleste av oss... merker det bare jeg som har termin i slutten av juni.

Morsomt å lese sove-diskusjonen om guttene deres Kathrine, Lille My og Flori. Er det sånn at dere har to gutter hver og venter den tredje alle sammen???[:D]

Squat: Når skal du på UL i dag? Du må ha masse lykke til iallefall.

ORIGINAL: Flori

Irene og Squat: Kjempefine magebilder av dere [;)]. Lykke til på UL idag Squat. 

Takk skal du ha Flori![:)]

Kos deg selv Flori!![:)]

Sto opp kl 0730 sammen med sambo i dag, men krøp nedi igjen etter å ha gitt kattene mat.
Stakkars Tigergutten har vært ute i hele natt og jeg fant ham skadd utenfor døra i dag.  Har litt vondt av ham.. [:(]
Tydelig noe som har bitt ham over bakfoten.. Får holde ham inne og overvåke såret i dag. Ikke så gamle og trente slåssere enda de to pusene, så de får nok gjennomgå av andre katter i nabolaget. Håper bare det ikke er grevling eller rev på ferde. Vet det er masse grevling i år.[8|]

Ellers så fikk sambo vite i går at jobben hans IKKE betaler lønn når han tar ut de to permisjonsukene iforbindelse med fødsel. Bombe![>:]
Ikke akkurat familievennlig bransje i utgangspunktet!
Mange kollegaer av ham som har sluttet fordi de ikke har hatt noe valg. Familien eller jobben?
Selv er jeg spent på hvordan det vil gå for oss...[8|]

Da skal jeg dra inn til sentrum og levere litt papir, så treffe ei venninne over en kaffekopp.
Se etter gardiner også...[;)]

Snakkes!

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

God morgen jenter!

Gratulerer med 36 uker Tingeling1!!
Permisjonstiden nærmer seg med stormskritt for de fleste av oss... merker det bare jeg som har termin i slutten av juni.

Morsomt å lese sove-diskusjonen om guttene deres Kathrine, Lille My og Flori. Er det sånn at dere har to gutter hver og venter den tredje alle sammen???[:D]

Squat: Når skal du på UL i dag? Du må ha masse lykke til iallefall.

Hehe morsomt ja, vi venter tydeligvis gutt nr 3 alle sammen, det vil si vi blir kjerringer [8|]. Åh nå skal jeg slenge meg i senga herlig. Kos dere [:D]

...men man kan jo alltids håpe at de tok feil på ultralyden.... 

ORIGINAL: Irene29

Da skal jeg dra inn til sentrum og levere litt papir, så treffe ei venninne over en kaffekopp.
Se etter gardiner også...[;)]

Snakkes!

God tur!!

Lykke til på ul Squat. Gratulerer med 36 uker til Tingelinge1 og meg selv!

Ja jeg har også kjøpt inn persienner på soverommene. Gjorde det i påska. Døgnville barn er ikke no gøy. Men det fungerte her i gården.

Som dere har fått med dere så er Othilie inn i en trassperiode. Så siden vi henta fra barnehagen 15.30 i går, og gjennom ettermiddagen, kvelden og NATTA, så har hu holdt det gående med gråting å surving. Tror jeg blir gal. Hu prøver seg visst på en ny takktikk! Hu nekter og spise mat, og nekter gjøre ting som hu i utganspunktet klarer selv. Masse gråt og surv! Espen måtte ringe jobben og fortelle at det ikke ble no søvn på han i natt og ikke kunne møte, pga høy sikkerhet. Jeg føler meg tygd på og spytta ut. Spurte henne i morrest om hun likte (?) at jeg ble sint og kjeftet på henne, om det var med vilje. Da så hun på meg med trill runde, blå, søte, øyne, og et lite smil... "Ja!" mhmm... og nikka med hodet. [:@]
Gjør hva hun kan for å provosere. Å ja da, hun vet nøyaktig hvilke knapper hun skal trykke på for at vi enten skal bli sinte eller få dårlig samvittighet! Hormonelle meg blir gal, for som oftest lyst til å bare sette meg ned å rå grine!

Hmmm.... høres ikke greit ut... vi kan jo bytte litt, du kan gjerne få låne min egenrådige, sta, trassige, stygg i munnen, rastløse 10åring... for han er ikke det spor bedre!! [&:]

bytter gjerne jeg![:D]

...han sover i det minste om natta da... selv om han ikke legger seg så innmarrig tidlig....[;)]

Back
Topp