Skravletråd fredag 13!! :-O

Momofmany

Forumet er livet
OOouh lurer på hvem som får baby idag! Skulle gjerne fått på en slik artig dato men her er det bare mas!
Hvordan går det jenter og babyer? :) Hvordan ser helgen ut?

Her går det veldig bra :) lillebror er allerede blitt over 3 uker, og vi storkoser oss :) vi sover godt om natten, og koser oss med amming :) storebror er så stolt og flink :) i helgen skal vi kose oss med familiebesøk, og bare slappe av :) huset er ryddet og vasket :)

I dag skal vi ha oss ei lita shopprunde! Skal bli godt med en tur ut av huset ;) Høstværet har komt for fullt, så eg og storebror har hatt inne formiddag, men må vel ut å få litt luft når han våkna.

Kan gjerne gå i fødsel i dag! :) 1 veke og 5 daga til termin!
Ellers så skal helga og for så vidt resten av tida brukast til avslapping :) Har ikkje energi til så masse anna uansett :(

Hadde ikke gjort noe om lillegutt kom denne helgen, men set tviler jeg sterkt på!

I kveld blir det god mat og kos med mine beste :) og i morgen skal jeg inn å besøke ei venninne i Oslo også blir det middag hos svigermor på søn :)

Fin fin helg til dere alle :)

Kunne godt tenkt meg at noe skulle ha skjedd i dag, men det ser dårlig ut... 1 uke og 2 dager til termin og ser ut som om lille prinsessa har mest lyst til å kose seg ei lita stund til i magen... men en vet jo aldri! :)

Nei sitter her enda... har bakt skolebolla i dag :-)
Baby må gjerne vise sæ i helga altså. Termin på onsdag..
Hadde mye mas i går kveld... mye mens murringe å ubehag.. mer enn d har vært de andre dagan!
Mye dogåing..så æ håpe d e kroppen som forberede sæ å att det nerme sæ snart :-)

Jeg koser meg sånn med mini! Han har blitt fem dager nå, og i dag har vi vært på kontroll ved helsestasjonen. Han er nesten tilbake til fødselsvekt, og nå ser det ut til at ting ordner seg med ammingen og. Jeg er SÅ forelska i den krabaten at jeg har ikke ord!

Termin neste torsdag men hadde passet kjempe fint om lillesøster kom i helga ;-) Har barnefri, huset er nyvasket og alt er rett og slett klart for at hun skal komme...

Jeg har også termin neste torsdag, og håååper hun kommer før :) Vi venter besøk fra Stavanger på søndag, så passer fint om fødselen begynner da, for da kommer jeg meg ihvertfall til sykehuset, hehe.
Ellers hadde jeg håpt å få idag, er så fin dato :)
Men så lenge jeg slipper overtid er jeg fornøyd :)
(og siden jeg skrev det, er jeg nå helt sikkert garantert overtid).

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Her går det veldig bra :) lillebror er allerede blitt over 3 uker, og vi storkoser oss :) vi sover godt om natten, og koser oss med amming :) storebror er så stolt og flink :) i helgen skal vi kose oss med familiebesøk, og bare slappe av :) huset er ryddet og vasket :)

Guu så idyllisk!! :) Her er huset bomba, mora syk og barna kjeder seg nok litt nede med besten :p Samvittigheten tar meg!!

Jeg har også termin neste torsdag, og håååper hun kommer før :) Vi venter besøk fra Stavanger på søndag, så passer fint om fødselen begynner da, for da kommer jeg meg ihvertfall til sykehuset, hehe.
Ellers hadde jeg håpt å få idag, er så fin dato :)
Men så lenge jeg slipper overtid er jeg fornøyd :)
(og siden jeg skrev det, er jeg nå helt sikkert garantert overtid).

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Jepp, nå blir det overtid! :P

Vi skal på en liten shoppingrunde i dag- trenger litt klær til å ha i fødebagen ;) målet er å bli ferdig med den i helgen... Er så treg- men ser liksom ikke for meg at hun skal komme snart. Men det er faktisk 12 dager igjen bare... Også må jeg ha typ gulpekluter...

Back
Topp