Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det veldig bra lillebror er allerede blitt over 3 uker, og vi storkoser oss vi sover godt om natten, og koser oss med amming storebror er så stolt og flink i helgen skal vi kose oss med familiebesøk, og bare slappe av huset er ryddet og vasket
Jeg har brukt dagen på først å føde og så bli kjent med den nye, nydelige datteren min Er så stolt at jeg nesten sprekker
Fredag 13. blir lykkedag hos oss! 13.09.13...
Jeg har også termin neste torsdag, og håååper hun kommer før Vi venter besøk fra Stavanger på søndag, så passer fint om fødselen begynner da, for da kommer jeg meg ihvertfall til sykehuset, hehe.
Ellers hadde jeg håpt å få idag, er så fin dato
Men så lenge jeg slipper overtid er jeg fornøyd
(og siden jeg skrev det, er jeg nå helt sikkert garantert overtid).
Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com
BV-appen ❤
Termin neste torsdag men hadde passet kjempe fint om lillesøster kom i helga ;-) Har barnefri, huset er nyvasket og alt er rett og slett klart for at hun skal komme...
Nei, er ikke sann det funker vettu.. Du må rote til igjen samt stresse litt hehe..
He he, jeg fikk det som jeg ville jeg.... Lillesøster ble født i mores kl 5.20 etter veldig rask men fin fødsel og jeg er sååååå utrolig glad og fornøyd nå
Gratulerer så masse!!!He he, jeg fikk det som jeg ville jeg.... Lillesøster ble født i mores kl 5.20 etter veldig rask men fin fødsel og jeg er sååååå utrolig glad og fornøyd nå