Skravletråd for RØDT lag

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Sara, 20 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Drømmerombaby Andre møte med forumet

Hvordan går det med dere? Noen som har vært flinke?

2. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Føler jeg har vært superflink denne uken her så er spent på vekta i morgen :)

3. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Ryker vel i dag. Opp 1kg på ferie. Hjalp ikke gå tur hver dag... sorry. Skuffer meg selv litt her nå. Det skal innrømmes!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Husk vekt og poeng i dag :)

• Liker Liker x 1
  5. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Det tar du igjen neste uke :) Håper ferien har vært kjempefin!
    Vi satser på at et annet lag har gjort det dårligere :)

6. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Takk! Hvis ikke kommer jeg fra wildcard! Søren heller det må jeg!

7. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Da er tallene våre levert. Desverre dårlig med nedgang på oss totalt og 2 som ikke leverte :( Vi får satse på at neste uke går bedre :)

8. Drømmerombaby Andre møte med forumet

Oh no
    Jeg rakk ikke sende inn tall pga jeg har vært på sykehuset til min mormor i dag som ligger på sitt siste ❤️

Jeg får være med på wildcard istedenfor

9. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ja det får vi håpe på :) jeg har gått ned, men ikke veldig mye. Nå er helsa mi i orden hvertfall, så jeg skal få starta treninga igjen. I tillegg er tr ventet en av de nærmeste dagene. Måtte jo melde inn vekt på 68,8 i dag, mens jeg for tre dager siden veide 68,3, så det er jo litt irriterende. Men sånn er det, slankekrigen kan liksom ikke ta hensyn til hvor alle er i syklusen på veiedagen :hilarious:

10. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Så trist å høre ❤️❤️ Håper det går greit med deg!

Vet at i tidligere kriger har man tillat sen vekt (men da 0 i nedgang) i slike helt spesielle tilfeller. Jeg kan høre med krigleder hva hun synes

Edit: Krigleder sier det er greit :) Så bare legg inn dagens vekt i veietråden :)

• Liker Liker x 1
    Last edited: 13 Sep 2019
  11. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Sorry for dårlig uke her altså. Håper dere når helt i mål! Jeg henger i wildcard fra nå av!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  12. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Håper på at du kommer inn igjen i krigen senere ❤️

13. Drømmerombaby Andre møte med forumet

Tusen takk ❤️

Utrolig snilt. Da skal jeg få lagt det inn nå.

Det går heldigvis greit. Er selvfølgelig veldig trist. Men godt å få vært der hele dagen med henne i dag. ❤️❤️

14. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Nå slo visdt rødt og gult lag seg sammen, så husk å flytte info fra rød veietråd til gul neste uke :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden