Skravletråd for påskeuka!

Våknet nå og er kvalm:(( og så sulten.. Kan spise hele tiden jeg.. Det er noe dritt:( haha..

Emani82 skrev:
Våknet nå og er kvalm:(( og så sulten.. Kan spise hele tiden jeg.. Det er noe dritt:( haha..

uffda, hvorfor ikke det?:(

jeg våknet av at jeg hadde dritvondt nederst i magen..nesten som hold\strekkfølelse..
ble faktisk bedre av å stå opp:)
Nå skal jeg snart dure avgårde til Hoppeloppeland med Datteren min, og møte veninna mi og hennes sønn:)

Jafseslafsaslappfis skrev:

Emani82 skrev:

Jeg er litt overvektig og har ingen planer om å legge på meg så fryktelig mye.. Men vannskelig når ma går konstant sulten;) Off.. Nå støvsuger jeg huset og blei helt død..:(

Sto opp kjeeempesent i dag og har forligget ryggen tror jeg. Helt støl og ekkel :( Nå skal vi til svigermor igjen og hente 2åringen vår. Forbereder meg på mer magefettkos... Vil ikke rette henne opp heller for da blir det skambeinkos og den kan være ganske uheldig.

Jeg jobber hele påsken :( utrolig kjedelig... så må jeg hvile når jeg kommer hjem, så legger jeg meg tidlig..hehe ingen kvalme her enda, men kunne godt hatt litt for litt positiv tegn :)

Jeg spotter litt da, og det er utrolig ekkelt å gå rundt slik og er redd det er start på noe... Får prøve å ta det med ro, og få meg en UL time neste uke. DET liker vi :D

Emani82 skrev:

Emani82 skrev:

Jeg er litt overvektig og har ingen planer om å legge på meg så fryktelig mye.. Men vannskelig når ma går konstant sulten;) Off.. Nå støvsuger jeg huset og blei helt død..:(

du må jo spise forde da! håper du gjør det, er ikke sunt for hverken deg eller babyen at du skal gå uten mat:)

Emani82 skrev:

Emani82 skrev:

du må jo spise forde da! håper du gjør det, er ikke sunt for hverken deg eller babyen at du skal gå uten mat:)

Hehe.. Jeg spiser jeg asså.. Om jeg ikke spiser blir jeg kvalm.. Så mat blir det.. Men prøver å begrense litt å heller spise litt frukt å sånne ting som mellom måltider..:))

Her har kvalmen kommet snikende v 14 tiden to dager på rad nå, heldigvis gitt seg i 16 tiden igjen... Ellers er jeg litt trøttere en vanlig... Er også mer sulten en vanlig og halsbrannen kommer litt av og på på kveldstid. Bortsett fra det er jeg i fin form :)

Nå kom jeg akkurat hjem fra jobb.. Og vannskelig å la være å tenke på spira.. Jobber i en barneklesbutikk og har jo så lyst til å handle.. Men kan jo ikke det enda;)) hehe.. I kveld skal vi til mamma og pappa på middag.. Dere skal i dag da?? Noen som har fått påskeegg??;)

i dag skal vi til min mormor og morfar på middag! nam nam!:) morfar hadde bursdag for noen dager siden også,så tar det i samme slengen:) Amanda(min datter) fikk et lite påskeegg i dag, jeg har ikke fått noe:p

Back
Topp