Skravletråd for oss som er veldig glad i jul

Ja, finne-delen er greit. Uti hagen det. Mer sånn... Jeg eier ikke interiør - gener og vet ikke helt hvordan jeg skal dekorere. Men kan se hva jeg finner på. Tror vi pleier å ha et eller annet liggende der.
Ta set på hele fatet og sett lys inni. Mye bilder om du googler tror jeg
 
Har også denne, men mangler selve stallen. Er din kjøpt eller har du laget den? Nydelig!

Så hyggelig at du syns den er fin! Veldig fornøyd med den :D Det er jeg og min far som har laget den etter at vi lette opp bilder av stallen fra ulike vinkler. Veldig enkelt og ikke minst kostet det mye mindre.
 
Så hyggelig at du syns den er fin! Veldig fornøyd med den :D Det er jeg og min far som har laget den etter at vi lette opp bilder av stallen fra ulike vinkler. Veldig enkelt og ikke minst kostet det mye mindre.
Den var råfin! :) Finere enn den blå som koster flesk :p
 
Om noen tenker å oppdatere med litt mer til neste jul så er det fint å gjøre det nå ;)
 
Jeg har vært her før, og det var ment som en spøk. Siden jeg ser deg ofte på juleforumer:p
 
Kengu liker julen, helt klart.

Det er vi mange som gjør, men ikke så mange som er like aktive enda. Aktiviteten tar seg opp utover høsten.

Jeg innser at jeg har nå brukt de første 25 av "100 dager igjen til jul" på absolutt ikke noe julerelatert.

Det skal ta seg opp de neste 25, lover jeg!
 
Kengu liker julen, helt klart.

Det er vi mange som gjør, men ikke så mange som er like aktive enda. Aktiviteten tar seg opp utover høsten.

Jeg innser at jeg har nå brukt de første 25 av "100 dager igjen til jul" på absolutt ikke noe julerelatert.

Det skal ta seg opp de neste 25, lover jeg!
You go woman! Har troa!:)
 
Back
Topp