Svar på tråd

Dette var meldingen jeg fikk etter at jeg meldte mens, det tok 14 dager fra jeg sendte til jeg fikk svar:

Hei. Takk for beskjed! Du skal begynne med Synarel nesepray fra den 30.11. En dusj i hvert nesebor 3 ganger om dagen. Denne medisinen skal nedregulere dine kjønnshormoner, det vil si sette deg i kunstig overgangsalder. Medisinen vil også forhindre at du får en eggløsning før du setter eggløsningssprøyten. Vanlige bivirkninger er hodepine, hetetokter og humørsvingninger. Du kan bruke Paracet ved behov. Du kan kjøpe 3 flasker. Du skal bruke Synarela i ca. 5 uker totalt. Resepten ligger inne elektronisk. Du vil få tilsendt innkalling til første ultralydkontroll i eget brev her på Helsenorge. Vi hadde i utgangspunktet reservert til uttak i uke 3, men det passer bedre med uke 2 nå ifh til syklusen din. Første kontroll vil derfor bli i uke 52. Anbefaler at du leser gjennom lang protokoll på IVF-appen for mer informasjon. Følg oss gjerne på instagram: @ivf.avdelingen Husk at du skal starte med 0,4 mg Folsyre og jodtilskudd nå. Sjekk helsenorge.no Åpnes i nytt vindu for dosering av jod. Med vennlig hilsen Sykepleier

Back
Topp