Aha. SkjønnerAltså... Mammaen min jobber som legesekretær det hvor jeg har legeSå da trikser vi litt!
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha. SkjønnerAltså... Mammaen min jobber som legesekretær det hvor jeg har legeSå da trikser vi litt!
Taster på appen![]()
Satser på du blir gravid og du ikke trengerAha. SkjønnerHar nettopp vært til vanlig gynekolog for å sjekke at alt var normalt, men må vel til med innvendig ultralyd for å sjekke om jeg har eggløsning og det koster litt over 1000 kr
Og det har jeg ikke råd til akkurat nå
![]()
Lykke til!På vei til jobbintervju. Skummelt
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Takk! Jeg trenger detLykke til!
fra app
Er det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..
Spotify møkk ... grrr
Lykke tilPå vei til jobbintervju. Skummelt
Hvordan gikk det?Takk! Jeg trenger det
Gratulerer så myeWoopwoop! Fikk meg ny jobb idag![]()
Var bare 50% foreløpig, men ligger an til 100% etter sommeren, så måtte bare si ja.![]()
Gratulerer. Hva slags jobb er dette?Woopwoop! Fikk meg ny jobb idag![]()
Var bare 50% foreløpig, men ligger an til 100% etter sommeren, så måtte bare si ja.![]()
Butikkmedarbeider, så ikke noe kjempespennendeGratulerer. Hva slags jobb er dette?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Fast jobb er alltid en fordelButikkmedarbeider, så ikke noe kjempespennendeEr samme bedrift og jobb som nå, bare annen avdeling som skal åpnes
![]()
Trives godt i bedriften, og må ha noe trygt til når jeg blir gravid![]()
Tusen takk!Fast jobb er alltid en fordelGratulerer igjen
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Gratulerer så myeWoopwoop! Fikk meg ny jobb idag
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Woopwoop! Fikk meg ny jobb idag