Skravletråd for oss prøvere!

Omg, 2.232 innlegg. Imponert! Haha... Tror ikke jeg gidder ta opp kampen. Så god til å skrive kommer jeg aldri til å bli.
Tusen takk forresten :)
De to øverste har over 2000, de fem øverste over 1000... Tror nok de er meget aktive på slike "lek"-tråder :)

Jeg syns du skriver veldig bra, kjekt å følge med på deg :)

De to øverste har over 2000, de fem øverste over 1000... Tror nok de er meget aktive på slike "lek"-tråder :)

Jeg syns du skriver veldig bra, kjekt å følge med på deg :)

Jeg har 900 og noe - men har mest bare vært aktiv i skravletråden og utfordringstrådene :)
Vet de 3 øverste også har vært mye der :p

Sånn.. om du lurer på hvordan det er mulig. Blir veldig mye skravling der, og personlig har jeg klart over 200 på en kveld i disse trådene (for det meste). Du kan jo prøve bli med der en gang om du ønsker få innlegg :)
Eller bare.. ønsker skravle. :)

Jeg har 900 og noe - men har mest bare vært aktiv i skravletråden og utfordringstrådene :)
Vet de 3 øverste også har vært mye der :p

Sånn.. om du lurer på hvordan det er mulig. Blir veldig mye skravling der, og personlig har jeg klart over 200 på en kveld i disse trådene (for det meste). Du kan jo prøve bli med der en gang om du ønsker få innlegg :)
Eller bare.. ønsker skravle. :)
Jeg tror jeg skal bli bedre på skravlingen ;)
Er hyggelig å "lærer å kjenne" frøknene som er her inne :)

Jeg syns ærlig talt de lek- trådene er litt kjedelige som tidsfordriv :-P Jeg skriver fordi jeg syns det er kjekt å skravle her inne og for å snappe opp tips og lufte tanker. Bryr meg ærlig talt lite om de premiene, det er jo ikke derfor jeg er her. Men såklart ville det vært stas å vinne noe også :)

Jeg går fort lei de Lek-trådene.. men det er nå moro å vri hjernen litt en liten stund :-P
Sånn som ting er nå så føler jeg ikke noe behov for å vinne, ønsker ikke å vinne en "ammepute" f.eks. hvis det viser seg at vi ikke kan få barn...
Men skravling liker jeg :) Og å få luftet tankene litt gjør godt.. Og ikke minst, så satser jeg på å få snappet opp gull-tipset for å bli gravid ;)

Jeg tror jeg skal bli bedre på skravlingen ;)
Er hyggelig å "lærer å kjenne" frøknene som er her inne :)
Jeg syns ærlig talt de lek- trådene er litt kjedelige som tidsfordriv :-P Jeg skriver fordi jeg syns det er kjekt å skravle her inne og for å snappe opp tips og lufte tanker. Bryr meg ærlig talt lite om de premiene, det er jo ikke derfor jeg er her. Men såklart ville det vært stas å vinne noe også :)
Jeg går fort lei de Lek-trådene.. men det er nå moro å vri hjernen litt en liten stund :-P
Sånn som ting er nå så føler jeg ikke noe behov for å vinne, ønsker ikke å vinne en "ammepute" f.eks. hvis det viser seg at vi ikke kan få barn...
Men skravling liker jeg :) Og å få luftet tankene litt gjør godt.. Og ikke minst, så satser jeg på å få snappet opp gull-tipset for å bli gravid ;)

Det er veldig hyggelig å skravle - mange flotte damer her inne :) skal ikke nekte på at jeg synes det er gøy med premier også.. Har vunnet tidligere og det er jo kjempekoselig! Men det er jo ikke derfor man er her. Jeg pleier ikke henge så hardt på leketrådene KUN for å vinne meg noe innlegg liksom (deltar innimellom, bare, fordi det kan være litt gøy av og til). Bedre å skravle! :D

Da er vi i gang med forsøk med en lillebror/søster... fra før har syklusene mine variert fra 25-35 dager og vi brukte 25pp forrige gang... er på pp1 CD 15 nå.. temper og venter i spenning... bare bittelittutolmodig ;-)

Last edited:
hei jeg er ny her og jeg skal slutte på ppillene denne måneden
jeg har alltid hatt veldig urelgelmessig syklus både på og av ppiller
er det noen som vil gi meg ett lynkurs i dette med dpo og EL :)

hei jeg er ny her og jeg skal slutte på ppillene denne måneden
jeg har alltid hatt veldig urelgelmessig syklus både på og av ppiller
er det noen som vil gi meg ett lynkurs i dette med dpo og EL :)

Velkommen hit! Hva lurer du på? :)

Oppdaget akkurat at el antageligvis var på CD14... Hadde sex på CD11 og CD15... Kan det gå bra da? o_O:rolleyes:

Oppdaget akkurat at el antageligvis var på CD14... Hadde sex på CD11 og CD15... Kan det gå bra da? o_O:rolleyes:
Svømmerne kan vel leve i 5 dager oppi der, så der er dere innafor :)
Og - egget lever i ca 24timer, så da er dere vel innafor på CD15 også :)
Lykke til :)

Back
Topp